eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Przebudowa lokalu mieszkalnego nr 4B oraz dachu budynku przy ul. Leśna Polana 4 w Sopocie na terenie Nadleśnictwa Gdańsk



Ogłoszenie z dnia 2022-03-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa lokalu mieszkalnego nr 4B oraz dachu budynku przy
ul. Leśna Polana 4 w Sopocie na terenie Nadleśnictwa Gdańsk

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Gdańsk z siedzibą w Gdyni

1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Gdańsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190036803

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Morska 200

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-006

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gdansk@gdansk.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://nadlesnictwo.gdansk.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_gdansk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa lokalu mieszkalnego nr 4B oraz dachu budynku przy
ul. Leśna Polana 4 w Sopocie na terenie Nadleśnictwa Gdańsk

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35eeeebd-949d-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00101121

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00251261/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa lokalu mieszkalnego nr 4B oraz dachu budynku przy ul. Leśna Polana 4 w Sopocie na terenie Nadleśnictwa Gdańsk

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00066310/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 390000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa lokalu mieszkalnego nr 4B oraz dachu budynku przy ul. Leśna Polana 4 w Sopocie na terenie Nadleśnictwa Gdańsk.
Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę lokalu mieszkalnego nr 4B w budynku dwurodzinnym w następującym zakresie:
 roboty rozbiórkowe, zbicie tynków, posadzek,
 wymianę stolarki okiennej PCV z szybą zespoloną oraz nawiewnikami, drzwi wewnętrznych płycinowych, zewnętrznych stalowych ocieplonych w obu mieszkaniach,
 wykonanie posadzek cementowych, wykończenie z płytek ceramicznych oraz paneli podłogowych,
 wykonanie ścianek działowych g-k,
 tynkowanie i malowanie ścian i sufitów z przygotowaniem powierzchni,
 wykonanie nowych schodów wewnętrznych drewnianych,
 wymianę instalacji wewnętrznej wod.-kan. oraz elektrycznej,
 przebudowa instalacji gazowej, wykonanie ogrzewania c.o. za pomocą pieca gazowego dwufunkcyjnego,
 wymianę/montaż armatury.
Zakres robót obejmuje ponadto następujące roboty dla całego budynku:
 przemurowanie kominów,
 wymianę pokrycia dachowego na blachodachówkę wraz z jego dociepleniem oraz wymianą okien połaciowych i obróbek blacharskich.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1) Projekt architektoniczno - budowlany – załącznik nr 11 do SWZ
2) Projekt techniczny - załącznik nr 12 do SWZ
3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót-załącznik nr 13 do SWZ.
4) Przedmiar robót – załącznik nr 14 do SWZ

UWAGA: Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje wszystkie roboty opisane w załączonym projekcie architektoniczno-budowalnym i technicznym, SWZ oraz przedmiarze robót z wyłączeniem ujętego w projekcie ocieplenia ścian zewnętrznych budynku oraz izolacji ścian fundamentowych z drenażem opaskowym.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1) Projekt architektoniczno - budowlany – załącznik nr 11 do SWZ
2) Projekt techniczny - załącznik nr 12 do SWZ
3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót-załącznik nr 13 do SWZ.
4) Przedmiar robót – załącznik nr 14 do SWZ

Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z prawem budowlanym, pozwoleniem na budowę, projektem budowlanym, przedmiarem robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.

Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy robót.

Podczas realizacji inwestycji Wykonawca udostępni Zamawiającemu wgląd w materiały budowlane, które będą użyte do wykonania przedmiotu zamówienia.
Zamawiający nie zapewnia dostępu do mediów: wody, kanalizacji sanitarnej, energii elektrycznej. Wykonawca musi przewidzieć zaopatrzenie się w niezbędne media we własnym zakresie.
Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu robót wraz z terenem przyległym i doprowadzenia terenu do należytego stanu i porządku. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych (śmieci, gruz i inne).
Koszt zabezpieczenia terenu robót musi być wliczony w cenę oferty.
Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia ważnej umowy ubezpieczenia OC na zasadach wskazanych w zał. nr 9 do SWZ – wzór umowy.
Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.
Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie i dopuszczonych do stosowania. Przy wykonywaniu robót budowlanych Wykonawca zastosuje wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2019 r. poz. 266) oraz w przepisach wykonawczych do tej ustawy.
Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie w budownictwie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości).
Wszystkie materiały przeznaczone do wbudowania muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego.
Zamawiający żąda, by Wykonawca wskazał w ofercie (o ile są znane w momencie składania ofert) część zamówienia, której wykonanie chce powierzyć podwykonawcom i podał nazwy firm podwykonawców. Jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części robót podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 4 do SWZ.

Wykonawca i jego ewentualni podwykonawcy są zobowiązani zatrudnić na umowę o pracę osoby wykonujące czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz.U.2020.1320 t.j. z dnia 30.07.2020 r. Umowy te będą podlegały sprawdzeniu zgodnie z uregulowaniami prawnymi w tym zakresie. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
 prace wykonywane przy użyciu maszyn budowlanych i urządzeń
 prace wykonywane ręcznie.

Ewentualne podane w opisach nazwy własne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę, normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne, systemów referencji technicznych itp. nie mają na celu naruszenie art. 16 Pzp oraz art. 99 ust. 4 Pzp ale w szczególności służą realizacji art. 17 ust. 1 pkt 1 i 2 Pzp. Zawarte opisy w SWZ mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zgodnie z art. 99 ust. 5 i ust. 6 oraz art. 101 ust. 4 Pzp Zamawiający wskazuje, że wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia określanym opisem zawartym w SWZ „lub równoważnym”. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, normy, oceny techniczne specyfikacje techniczne itp. systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zamawiający oświadcza, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać na etapie składania ofert, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy Pzp, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne.
Zamawiający wskazuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wykazania równoważności leży po stronie wykonawcy.

W przypadku, gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje konkretne produkty lub usługi, Zamawiający wymaga, aby wykonawca w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, przedstawił już w jego ofercie dowód równoważności potwierdzający spełnienie kryteriów, które Zamawiający stosuje w celu oceny równoważności (Wyrok TSUE C-14/17 z dnia 2018-07-12) np. karty katalogowe produktów. W przypadku, gdy wymagania w opisie przedmiotu zamówienia odnoszą się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił już w jego ofercie dowody równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 Pzp.

Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Tym samym Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15 ustawy PZP.
Przedmiotowe zamówienie z uwagi na opis przedmiotu zamówienia i postawione warunki udziału w postępowaniu, jest zamówieniem skierowanym do wykonawców z sektora małych i średnich przedsiębiorstw a także mikro przedsiębiorców. Dodatkowo w ocenie Zamawiającego, potrzeba skoordynowania działań różnych Wykonawców na jednym placu budowy – co byłoby konieczne w przypadku podziału na części – zagrażałoby prawidłowej i terminowej realizacji oraz odpowiedzialności z zakresu rękojmi i gwarancji całości zamówienia. Jeden wykonawca zapewni niezakłóconą ciągłość robót budowlanych oraz spójne rozliczenie finansowe zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 419260,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 442800,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 419260,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany HEMAL Henryk Barzowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5880004150

7.3.3) Ulica: ul. Okrężna 16

7.3.4) Miejscowość: Wejherowo

7.3.5) Kod pocztowy: 84-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 419260,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.