Ogłoszenie z dnia 2022-03-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00076463/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-04
- 2022/BZP 00090214/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana źródła ciepła z montażem paneli fotowoltaicznych oraz modernizacją energetyczną budynku Zespołu Szkół w Zadzimiu.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zadzim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934341
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zadzim 44
1.5.2.) Miejscowość: Zadzim
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-232
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 43 6786160
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug_zadzim@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazadzim.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana źródła ciepła z montażem paneli fotowoltaicznych oraz modernizacją energetyczną budynku Zespołu Szkół w Zadzimiu.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3848ce0f-9ba4-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00101096
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031464/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wymiana źródła ciepła z montażem paneli fotowoltaicznych oraz modernizacją energetyczną budynku Zespołu Szkół w Zadzimiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00076463/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IK.341.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 8500000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych w systemie „zaprojektuj i wybuduj” w zakresie zadania pod nazwą: „Wymiana źródła ciepła z montażem paneli fotowoltaicznych oraz modernizacją energetyczną budynku Zespołu Szkół w Zadzimiu.”
Lokalizacja – planowana inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Kazimierzew na działce numer 136, 137, 138 i 139/3, obręb geodezyjny 31 – Zadzim – Kazimierzew, jednostka ewidencyjna Zadzim, powiat poddębicki, województwo łódzkie. Działki stanowią własność Zamawiającego. Teren jest uzbrojony, ogrodzony, oświetlony, posiada drogi o nawierzchni utwardzonej.
Inwestycja obejmuje:
1. Wykonanie dokumentacji projektowej;
2. Ocieplenie ścian zewnętrznych budynku;
3. Ocieplenie stropodachów wentylowanych budynku i stropodachu sali gimnastycznej;
4. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej;
5. Modernizacja układu grzewczego;
6. Wymiana instalacji elektrycznej;
7. Montaż nowego układu oświetlenia w oparciu o źródła światła tylu LED;
8. Montaż układu wentylacji nawiewno – wywiewnej z odzyskiem ciepła dla sali gimnastycznej;
9. Montaż nowego źródła ciepła - układ pomp ciepła;
10. Modernizacja układu cwu;
11. Montaż układu fotowoltaicznego na stropodachu budynku.
4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Programie Funkcjonalno - Użytkowym (PFU), stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.
4.5. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie nieodpłatnie okresowych czynności serwisowych, przeglądów, konserwacji oraz zakupu i wymiany materiałów eksploatacyjnych itp. czynności gwarantujących prawidłową eksploatację obiektu, a także wymaganych przez producentów zamontowanych w ramach zamówień urządzeń w zakresie niezbędnym do zachowania warunków gwarancji w okresie 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót budowlanych wykonanych przez Wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu została złożona 1 oferta. Ceną złożonej oferty opiewa na kwotę 14 290 000,00 zł brutto. Cena tej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę – 8 500 000,00 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11617886,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11617886,18 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa pomieszczeń sanitariatów w budynku Środowiskowego Domu Pomocy Społecznej
- U/12/2024 Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej rozbiórki budynku hali B1 OZNS
- Modernizacja piwnic budynku Głównego Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu na potrzeby szatni pielęgniarek wraz z budową zewnętrznych schodów z zadaszeniem - III
- Roboty konserwacyjne przy drogach gminnych w 2024 r.
- Wykonanie modernizacji Sali gimnastycznej oraz malowanie pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 9 w Zakopanem
- Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia technicznego na sanitariaty w części przestrzeni technicznej istniejącego budynku MCN im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.