eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi B³onie › Remont drogi gminnej ul. Jana Paw³a II na odcinku od DW579 do ul. Pi³sudskiego, w zakresie wymiany nawierzchni oraz przebudowa drogi gminnej ul. Jana Paw³a II rejonie al. Norwida (...)



Og³oszenie z dnia 2021-07-01


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00101046 z dnia 2021-07-01

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej ul. Jana Paw³a II na odcinku od DW579 do ul. Pi³sudskiego, w zakresie wymiany nawierzchni oraz przebudowa drogi gminnej ul. Jana Paw³a II rejonie al. Norwida (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina B³onie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271230

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Rynek 6

1.5.2.) Miejscowo¶æ: B³onie

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-870

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 725-30-04

1.5.8.) Numer faksu: 22 725-30-67

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@um.blonie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.blonie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi gminnej ul. Jana Paw³a II na odcinku od DW579 do ul. Pi³sudskiego, w zakresie wymiany nawierzchni oraz przebudowa drogi gminnej ul. Jana Paw³a II rejonie al. Norwida (...)

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6cba4a47-d993-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00101046

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00000365/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.4 Przebudowa ul. Okrzei i ul. Jana Paw³a II wraz z przebudow± sieci energetycznych i telekomunikacyjnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://www.bip.blonie.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) https://miniportal.uzp.gov.pl/, https://epuap.gov.pl/wps/portal (sk³adanie, zmiana oraz wycofanie ofert odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej) 2) komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci: sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji, wezwañ do z³o¿enia, uzupe³nienia, wyja¶nienia o¶wiadczeñ lub dokumentów, zadawanie pytañ, jak i udzielanie odpowiedzi odbywa siê tylko za po¶rednictwem poczty elektronicznej Zamawiaj±cego:zamowienia.publiczne@um.blonie.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniportalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej e-mail: zamowienia.publiczne@um.blonie.pl. 2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”, oraz do „Formularza komunikacji”. 3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu zosta³y opisane w Regulaminie korzystania systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). 4. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub
elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP. 5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz
z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. 6. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± odbywa siê zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. poz. 2452) 7. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna ni¿ oferta wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem poczty elektronicznej , email: zamowienia.publiczne@um.blonie.pl. Korespondencja przesy³ana w ten sposób nie mo¿e byæ szyfrowana. We wszelakiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniu Zmawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem sprawy nadanym przez Zamawiaj±cego tj. WZP.271.4.2021 8. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania oraz wpisuj±c ID postêpowania. 9. Ofertê nale¿y sporz±dziæ w jêzyku polskim z zachowaniem postaci elektronicznej w szczególno¶ci w formacie danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt. Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób z³o¿enia oferty w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w Instrukcji u¿ytkownika, dostêpnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina B³onie – Urz±d Miejski w B³oniu z siedzib± w B³oniu, ul. Rynek 6, 05-870 B³onie. Dane kontaktowe: Urz±d Miejski w B³oniu, ul. Rynek 6,05-870 B³onie,tel. 22 725 30 04,fax. 22 725 30 67, email: ratusz@um.blonie.pl- inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie B³onie jest Pani/Pani: Robert Gadzinowski – iod@um.blonie.pl, - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego , - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie , - dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. , – Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa Pzp”; , - Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;, - obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest , wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; ,- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; - posiada Pani/Pan: • na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; • na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; - nie przys³uguje Pani/Panu: • w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.271.4.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- Frezowanie nawierzchni asfaltowych i u³o¿enie nowych warstw bitumicznych, na drodze gminnej ul. Okrzei i ul. Jana Paw³a II (na odcinku od ul. Pi³sudskiego do ul. Wyszyñskiego DW 579). - Budowa zatoki autobusowej wzd³u¿ ulicy Okrzei w m. B³onie oraz zakup i monta¿ 1 szt. wiaty przystankowej (o wymiarach : szeroko¶æ wiaty min. 3 m, g³êboko¶æ wiaty min. 1,2 m) – wzór wiaty do uzgodnienia z Zamawiaj±cym. - Regulacja wysoko¶ciowa istniej±cych zasuw i studzienek wodoci±gowych, kanalizacyjnych, teletechnicznych. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót do wykonania zawarty jest w:
• projekcie przebudowy w bran¿y drogowej i elektrycznej, • specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, • przedmiarach robót, które stanowi± za³±cznik do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia. Szczegó³owe informacje w SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45232452-5 - Roboty odwadniaj±ce

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: 1. Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp do wysoko¶ci 50 % warto¶ci zamówienia podstawowego, tzn. polegaj±cych na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, stanowi±cych niniejsze zamówienie podstawowe 2.Warunki udzielenia zamówienia bêd± zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego: - roboty zostan± zlecone w jednym lub kilku zamówieniach, w przypadku gdy Zamawiaj±cy bêdzie posiada³ ¶rodki finansowe na ich realizacjê, -wycena ww. robót zostanie dokonana na podstawie cen nie wy¿szych ni¿ podane w ofercie dla takich samych lub podobnych robót, -wycena robót ka¿dorazowo zostanie przed³o¿ona Zamawiaj±cemu do akceptacji i ewentualnej korekty.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji i rêkojmi na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, je¿eli wyka¿e, ¿e: 1.4.1.wykona³ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy –w tym okresie: a). co najmniej dwie roboty budowlane polegaj±ce na budowie lub przebudowie dróg o
nawierzchni bitumicznej, w zakresie frezowania nawierzchni i uk³adania nowych warstw bitumicznych, o powierzchni min. 1000 m2 ka¿da, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz warto¶ci; 1.4.2.dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które bêd± skierowane przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami tj: a). kierownik budowy posiadaj±cy uprawnienia budowlane (z minimum 3 letnim do¶wiadczeniem) do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej bez ograniczeñ lub równowa¿ne wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów
oraz aktualne za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do Izby In¿ynierów Budownictwa. Szczegó³owe informacje w SWZ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.1. o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 3, 6 Pzp dotycz±cego podstaw wykluczenia z postêpowania; 1.2. o¶wiadczenie Wykonawcy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 Pzp;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1.3. dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia, 1.4. informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem. 1.5. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
1.6. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie dysponowania tymi osobami.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1.Formularz ofertowy -Za³±cznik nr 1 do SWZ; 2.Dowód wniesienia wadium. 3.O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego, na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp 4.Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy (je¿eli dotyczy), 5.Pe³nomocnictwo do podpisania oferty i wystêpowania w imieniu Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, je¿eli Wykonawca nie bêdzie wystêpowa³ osobi¶cie lub poprzez przedstawiciela upowa¿nionego w dokumentach rejestrowych.(je¿eli dotyczy), 6.Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.(je¿eli dotyczy), 7.Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty musi byæ z³o¿one w oryginale w takiej samej formie jak sk³adana oferta (t.j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. -Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego. 8.Zobowi±zanie innego podmiotu (je¿eli dotyczy) do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, je¿eli Wykonawca korzysta ze zdolno¶ci innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 ust. 1 oraz art 118 ust. 3 Pzp. W celu oceny, czy Wykonawca polegaj±c na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 Pzp, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami w stopniu umo¿liwiaj±cym nale¿yte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostêp do ich zasobów, Zamawiaj±cy ¿±da dokumentów, które okre¶laj± w szczególno¶ci: -zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby; -sposób i okres udostêpniania Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia; -czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±; 9.O¶wiadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiaj±cy dokona oceny skuteczno¶ci zastrze¿enia informacji zawartych w ofercie, stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (je¿eli Wykonawca zastrzega takie informacje). Szczegó³owe informacje w SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium w kwocie 8 000,00 PLN (s³ownie: osiem tysiêcy z³otych). 2.Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3.Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku nastêpuj±cych formach, o których mowa w art. 97 ust. 7 Pzp. Szczegó³owe informacje w SWZ.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie, w formie aneksu do umowy 2. Zmiany umowy mog± nast±piæ jedynie na podstawie okoliczno¶ci, o których mowa w art. 454 i art. 455 Pzp. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku: a). przerwania robót przez Zamawiaj±cego. Wówczas termin realizacji umowy na wniosek Wykonawcy mo¿e ulec wyd³u¿eniu o czas nie d³u¿szy ni¿ czas przerwy, b). wyst±pienia si³ wy¿szych (huragan, powód¼, trzêsienie ziemi, zbyt wysokie lub zbyt niskie temperatury powietrza oraz warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce zachowanie wymogów technologicznych, bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby trzecie nie zwi±zane z Wykonawc± itp.) niezale¿nych od Wykonawcy, uniemo¿liwiaj±cych wykonanie robót w ustalonym w umowie terminie. Wówczas termin realizacji umowy na wniosek Wykonawcy mo¿e ulec wyd³u¿eniu o czas niezbêdny do usuniêcia konsekwencji dzia³ania powy¿szych okoliczno¶ci.
c). b³êdów w dokumentacji projektowej, których usuniêcie bêdzie poprzedzaæ konieczno¶æ konsultacji z projektantem i naniesienia przez niego poprawek lub zmian w projekcie. Wówczas termin realizacji umowy na wniosek Wykonawcy mo¿e ulec wyd³u¿eniu o czas niezbêdny do wprowadzenia poprawek lub zmian w projekcie. d). konieczno¶ci uzyskania decyzji lub uzgodnieñ, mog±cych spowodowaæ wstrzymanie robót. Wówczas termin realizacji umowy na wniosek Wykonawcy mo¿e ulec wyd³u¿eniu o czas niezbêdny do uzyskania wymaganych decyzji lub uzgodnieñ. Pozosta³e zmiany zawarte s± we wzorze umowy, który stanowi Za³±cznik do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-07-23 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-23 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-08-20

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Osobami upowa¿nionymi do bezpo¶redniego kontaktowania siê z Wykonawcami w sprawach przedmiotu zamówienia s± z ramienia: Wydzia³u Zamówieñ Publicznych s±: – Iwona Kopczyñska, Marzena Wasilewska (wyja¶nienia odno¶nie procedury przetargowej) email: zamowienia.publiczne@um.blonie.pl, fax: (22) 725-30-67, tel. (22) 725-30-04 wew. 180.
2021-07-01 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.