Ogłoszenie z dnia 2023-02-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00455212/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-23
- 2022/BZP 00475922/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-05
- 2022/BZP 00476837/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-05
- 2022/BZP 00482575/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-07
- 2023/BZP 00102862/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury, Urzędu Miejskiego i Ochotniczej Straży Pożarnej w Zaklikowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zaklików
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409130
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zachodnia 15
1.5.2.) Miejscowość: Zaklików
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-470
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zaklikow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaklikow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zaklikow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i rozbudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury, Urzędu Miejskiego i Ochotniczej Straży Pożarnej w Zaklikowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c48a511-6b26-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00101010
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004379/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa budynku Urzędu Miejskiego w Zaklikowie - etap 1
1.1.6 Przebudowa OSP Zaklików - etap 3
1.1.17 Przebudowa GOK Zaklików - kontynuacja
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00455212/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.37.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4865158,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących przebudowę i rozbudowę budynku Gminnego Ośrodka Kultury i OSP w Zaklikowie, zlokalizowanego przy ul. Strażackiej 4 oraz przebudowę i rozbudowę budynku Urzędu Miejskiego w Zaklikowie zlokalizowanego przy ul. Zachodniej 15, które są realizowane w ramach zadania „Przebudowa i rozbudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury, Urzędu Miejskiego i Ochotniczej Straży Pożarnej w Zaklikowie”.Część 1 zamówienia– „przebudowa i rozbudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury i OSP w Zaklikowie”.
Przedmiot zamówienia obejmuje następujące zadania:
1) Zadanie 1 przebudowa i rozbudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury i OSP w Zaklikowie w części użytkowanej przez GOK, w szczególności:
a) roboty rozbiórkowe
b) wykonanie placu manewrowego, drogi dojazdowej i elementów zagospodarowania terenu
c) ocieplenie ścian płytami z wełny mineralnej wraz z wykończeniem elewacji
d) ocieplenie ścian płytami styropianowymi wraz z wykończeniem elewacji
e) roboty towarzyszące do prac dociepleniowych: montaż drabin i zadaszeń, rynien, wykonanie obróbek blacharskich wymiana elementów stolarki zewnętrznej, montaż anten i skrzynek, montaż elementów instalacji odgromowej
f) wykonanie ocieplenia stropodachu
g) montaż systemu klimatyzacji
h) wykonanie elementów instalacji oświetlenia zewnętrznego
i) montaż opraw oświetleniowych wewnętrznych
j) wykonanie zasilania klimatyzacji
- wykonanie zasilania kotłowni
2) Zadanie 2 przebudowa i rozbudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury i OSP w Zaklikowie w części użytkowanej przez OSP, w szczególności:
a) wykonanie ścianek HPL
b) wykonanie posadzek, w tym posadzek przemysłowych garaży
c) wykonanie okładzin ścian
d) wykonanie okładzin stropów
e) montaż i wymiana stolarki, w tym bram garażowych
f) ocieplenie ścian fundamentowych
g) ocieplenie ścian płytami z wełny mineralnej wraz z wykończeniem elewacji
h) ocieplenie ścian płytami styropianowymi wraz z wykończeniem elewacji
i) roboty towarzyszące do prac dociepleniowych: montaż drabin i zadaszeń, wykonanie obróbek blacharskich
j) montaż wyposażenia instalacji wodociągowej
k) montaż wyposażenia instalacji sanitarnej
l) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej
m) wykonanie instalacji chłodzenia (klimatyzacji)
n) wykonanie instalacji odgromowej,
o) montaż elementów instalacji elektrycznej
p) montaż elementów instalacji monitoringu
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45216100-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego lub służb ratunkowych
45262700-8 - Przebudowa budynków
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
4.5.5.) Wartość części: 1548353,19 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część druga - "Przebudowa i rozbudowa budynku Urzędu Miejskiego w Zaklikowie”.Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową przebudowę i remont istniejącego budynku oraz rozbudowę zachodniego skrzydła budynku, w szczególności:
1) przebudowa i remont wszystkich istniejących pomieszczeń (wykończeń wnętrz)
2) przebudowa instalacji elektrycznej
3) przebudowa instalacji centralnego ogrzewania (wraz z modernizacją kotłowni)
4) przebudowa instalacji sanitarnej
5) przebudowa instalacji wodociągowej
6) przebudowa instalacji gazowej
7) przebudowa instalacji teletechnicznej (internetowej, CCTV i alarmowej)
8) wykonanie instalacji klimatyzacji
9) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej
10) montaż elementów wyposażenia instalacyjnego
11) przebudowę istniejących przyłączy sanitarnych wraz z budową pompowni ścieków
12) przebudowę elewacji budynku
13) rozbudowę zachodniego skrzydła budynku dla potrzeb wydzielenia Sali konferencyjnej
14) zagospodarowanie terenu przy budynku obejmujące m. in. wykonanie miejsc postojowych, ciągów pieszych i elementów odwodnienia
15) montaż elementów wyposażenia wnętrz (dotyczy punktu obsługi interesanta oraz sekretariatu) zgodnie z projektem aranżacji wnętrz
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.5.) Wartość części: 3316805,06 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1853713,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2317846,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1853713,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REM-BUD TADEUSZ PIELA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8161492780
7.3.4) Miejscowość: Łętownia
7.3.5) Kod pocztowy: 37-312
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE PIELA TADEUSZ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE PIELA TADEUSZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1853713,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-23Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4418121,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4418121,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4418121,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma budowlana REM-BUD-I Bronisław Drąg Sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 865-10-04-256
7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola
7.3.5) Kod pocztowy: 37-450
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA BUDOWLANA "REM-BUD-I" BRONISŁAW DRĄG SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA BUDOWLANA "REM-BUD-I" BRONISŁAW DRĄG SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4418121,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-07-17PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pracowni lekcyjnych i łazienek w ZSCKR im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
- Przebudowa ulicy Słonecznej i łącznika wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w Złotym Potoku
- Przebudowa lokali wraz z remontem części wspólnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z usługami w parterze przy ul. Wschodniej 40 w Łodzi.
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.