eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Świadczenie na rzecz Urzędu Miasta Rybnika usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym (z podziałem na 2 zadania)



Ogłoszenie z dnia 2021-07-01


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00100913 z dnia 2021-07-01

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie na rzecz Urzędu Miasta Rybnika usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym (z podziałem na 2 zadania)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324392302

1.5.8.) Numer faksu: 324224142

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.um.rybnik.eu/Default.aspx?Page=113&Id=ZP.271.41.2021

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie na rzecz Urzędu Miasta Rybnika usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym (z podziałem na 2 zadania)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3655b73-ba05-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00100913

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000453/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie na rzecz Urzędu Miasta Rybnika usług kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym

1.3.2 Świadczenie na rzecz Urzędu Miasta Rybnika usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00063210/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.41.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 783902,44 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1 – Świadczenie na rzecz Urzędu Miasta Rybnika usług pocztowych
w obrocie krajowym i zagranicznym, polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek listowych i paczek pocztowych oraz ewentualnych ich zwrotów oraz usługi codziennego odbioru przesyłek.
1. Przesyłki nadawane przez Zamawiającego dostarczane będą przez Wykonawcę do każdego miejsca w kraju i za granicą (z uwzględnieniem międzynarodowych przepisów pocztowych), na podany adres bądź wskazany adres skrytki pocztowej.
2. Zamawiający będzie nadawał przesyłki w stanie uporządkowanym według kategorii rodzajowej i wagowej:
a. przesyłki rejestrowane (w tym paczki pocztowe) nadawane będą na podstawie wykazu przesyłek rejestrowanych według wzoru druku Zamawiającego, uzgodnionego z Wykonawcą,
b. przesyłki nierejestrowane nadawane będą na podstawie zestawienia ilościowo-wartościowego nadanych przesyłek według wzoru druku Zamawiającego, uzgodnionego z Wykonawcą.
Zamawiający dopuszcza możliwość świadczenia usług w zakresie przyjmowania przesyłek rejestrowanych z wykorzystaniem systemu informatycznego.
3. Wykazy sporządzone będą w dwóch egzemplarzach po jednym dla Wykonawcy i Zamawiającego. Nadanie przesyłek będzie każdorazowo potwierdzane przez Wykonawcę z określeniem daty nadania. Potwierdzenie dokonywane będzie po każdorazowym nadaniu w prowadzonych dla nadanych przesyłek wykazach przesyłek rejestrowanych i przesyłek nierejestrowanych i następować będzie w dniu ich przekazania Wykonawcy.
4. Usługa codziennego odbioru poczty polega na odbiorze przez przedstawiciela Wykonawcy z miejsca wskazanego przez Zamawiającego uporządkowanych przesyłek oraz stosownej dokumentacji potwierdzającej ich ilość i rodzaj,
a następnie nadaniu tych przesyłek na ogólnych zasadach w placówce nadawczej. Nadanie przesyłek objętych przedmiotem zamówienia następować będzie w dniu ich przyjęcia przez Wykonawcę. Usługa obejmuje wszystkie rodzaje przesyłek, zarówno w obrocie krajowym jak i zagranicznym.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z usługi odbioru przesyłek
z siedziby Zamawiającego, tj. Urzędu Miasta Rybnika, mieszczącego się przy ul. Bolesława Chrobrego 2, 44-200 Rybnik w każdej chwili w trakcie trwania umowy po uprzednim pisemnym poinformowaniu Wykonawcy o tym zamiarze z co najmniej 3-dniowym wyprzedzeniem.
6. Przesyłki przeznaczone do wysyłki odbierane będą z Urzędu Miasta Rybnika mieszczącego się przy ul. Bolesława Chrobrego 2 przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy po okazaniu stosownego upoważnienia
w następujących godzinach:
- od poniedziałku do czwartku pomiędzy godziną 14.30 a godziną 15.00,
- w piątek pomiędzy godziną 12.30 a godziną 13.00.
7. Przesyłki muszą być nadane przez Wykonawcę w dniu ich odbioru od Zamawiającego.
8. W przypadku uzasadnionych zastrzeżeń w stosunku do już odebranych przesyłek (np. nieprawidłowe opakowanie, brak pełnego adresu, niezgodność wpisów
w dokumentach nadawczych z wpisami na przesyłkach, brak znaków opłaty itp.) Wykonawca w dniu ich odbioru bez zbędnej zwłoki wyjaśnia je z Zamawiającym. Nadanie przesyłki przez Wykonawcę nastąpi po usunięciu przez Zamawiającego zastrzeżeń.
9. Wykonawca powinien posiadać placówkę nadawczą na terenie miasta Rybnika w odległości nie większej niż 5 km (w linii prostej) od siedziby Zamawiającego. Placówki pocztowe, a co najmniej punkty awizowe odbioru niedoręczonych przesyłek (awizowanych) winny znajdować się na terenie gminy, do której będą doręczane przesyłki. Placówki pocztowe powinny być czynne we wszystkie dni robocze, co najmniej 5 dni w tygodniu. Jeżeli w tygodniu przypada dzień ustawowo wolny od pracy, liczba ta może być odpowiednio niższa.
10. Zamawiający wymaga, aby w celu zabezpieczenia tajemnicy korespondencji odbiór awizowanych przesyłek odbywał się w punktach odpowiednio oznaczonych, posiadających fizycznie wyodrębnione stanowiska służące wyłącznie do obsługi usług pocztowych – stanowiska te nie mogą służyć prowadzeniu równolegle innej działalności gospodarczej.
11. Wykonawca zobowiązany jest umożliwić nadanie przesyłek pocztowych dostarczonych samodzielnie przez Zamawiającego w placówce nadawczej na terenie miasta Rybnika w godzinach otwarcia placówki, nie krócej niż do godziny 18.00. Samodzielne nadanie przez Zamawiającego przesyłki pocztowej we wskazanej placówce nadawczej powinno być potwierdzone w rejestrach nadawczych w formie stempla (określającego datę i godzinę nadania) oraz podpisu pracownika.
Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe

4.5.5.) Wartość części: 780000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 – Świadczenie na rzecz Urzędu Miasta Rybnika usług kurierskich
w obrocie krajowym i zagranicznym polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu
i doręczaniu przesyłek kurierskich oraz ewentualnych ich zwrotów.
1. Odbiór przesyłek z siedziby Zamawiającego przez kuriera będzie realizowany
w dni robocze w następujących godzinach:
- od poniedziałku do środy od godziny 8.00 do godziny 15.30
- w czwartki od godziny 8.00 do godziny 18.00
- w piątki od godziny 8.00 do 13.00.
2. Zamawiający nie przewiduje oczekiwania kuriera na odbiór przesyłki od Zamawiającego.
3. Do obowiązków Wykonawcy należy załadunek odebranych od Zamawiającego przesyłek.
4. Zlecenie wykonania usługi kurierskiej zgłaszane będzie przez Zamawiającego telefonicznie pod numerem linii firmowej, wskazanej przez Wykonawcę, pocztą elektroniczną lub za pomocą formularza na stronie internetowej Wykonawcy.
5. Zamawiający wymaga dostarczenia mu kopii listu przewozowego potwierdzającego nadanie przesyłki albo innego dokumentu poświadczającego nadanie każdej nadanej przez Zamawiającego przesyłki. Dowodem nadania przesyłki kurierskiej jest odcinek nalepki adresowej przeznaczony dla nadawcy, w którym zostanie wskazana data nadania potwierdzona przez pracownika Wykonawcy czytelnym podpisem.
6. Terminy doręczania przesyłek doręczanych w ramach usług kurierskich:
- w przypadku przesyłek krajowych - następnego dnia roboczego po dniu nadania w godzinach urzędowania podmiotów innych niż osoby fizyczne, do godziny 18.00 do osób fizycznych; Zamawiający zastrzega prawo żądania w momencie nadania przesyłki doręczenia jej do godziny 9.00 lub do godziny 12.00 następnego dnia roboczego po dniu nadania;
- w przypadku przesyłek zagranicznych do krajów europejskich w terminie nie krótszym niż 3 dni robocze od dnia nadania (przewidywane terminy doręczenia przesyłek kurierskich zagranicznych do poszczególnych krajów będą zgodne z wymogami realizacji usługi zagranicznej Wykonawcy); Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu spowodowaną odprawą celną lub obowiązującymi w kraju docelowym przepisami w zakresie terminów doręczeń.
7. W przypadku braku możliwości doręczenia przesyłki w obrocie krajowym przedstawiciel Wykonawcy pozostawia zawiadomienie (awizo) o próbie doręczenia przesyłki wraz z numerem telefonu, pod którym odbiorca może ustalić powtórne doręczenie przesyłki. Wykonawca ma obowiązek dokonać minimum dwóch prób doręczenia zanim dokona zwrotu przesyłki do Zamawiającego.
W przypadku nie zgłoszenia się adresata lub innej osoby uprawnionej po odbiór przesyłki placówka zdawczo-odbiorcza, w której przesyłka jest przechowywana przekazuje ją Zamawiającemu najpóźniej w 7 dniu roboczym licząc od dnia następnego po dniu pozostawienia awiza.
8. Przesyłki kurierskie w obrocie krajowym winny być ubezpieczone od uszkodzenia lub utraty na sumę ubezpieczenia minimum 100 zł (słownie: sto złotych). Koszt tego ubezpieczenia należy wliczyć w cenę oferty. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia przesyłki na wyższą sumę ubezpieczenia. Koszt ubezpieczenia przesyłki na sumę wyższą obciąży Zamawiającego.
Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 64120000-3 - Usługi kurierskie

4.5.5.) Wartość części: 3902,44 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 656340,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 656340,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 656340,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poczta Polska S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007313

7.3.3) Ulica: Rodziny Hiszpańskich 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-940

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 656340,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4886,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4886,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4886,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poczta Polska S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007313

7.3.3) Ulica: Rodziny Hiszpańskich 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-940

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4886,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-01 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.