eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Kętrzynie i Szkoły Podstawowej w Wilkowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-07-01


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00100763 z dnia 2021-07-01

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Kętrzynie i Szkoły Podstawowej w Wilkowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KĘTRZYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742876

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 2

1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 897512474

1.5.8.) Numer faksu: 897512746

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.grabias@gminaketrzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminaketrzyn.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.gminaketrzyn.pl/zamowienia_publiczne/50/status/0/rodzaj/0/wzp/zwr/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Kętrzynie i Szkoły Podstawowej w Wilkowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8324b5cb-ad72-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00100763

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006959/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Karolewie, budynku Urzędu Gminy w Kętrzynie oraz Szkoły Podstawowej w Wilkowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego RPO Województwa Warmińsko – Mazurskiego na lata 2014 – 2020 oraz z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00046954/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGG.271.25.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4367906,47

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie (część) nr 1 tj. Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Kętrzynie.
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie nw. wybranych robót z dokumentacji projektowej
stanowiącej załącznik do SWZ. Wykonawca w ramach zamówienia wykona:1)
zagospodarowanie przestrzeni publicznej wraz z przeprowadzeniem prac remontowych:a) prace
konserwatorskie i remontowo - konserwatorskie wg opracowania: PROGRAM PRAC
KONSERWATORSKICH DLA ZABYTKOWEGO BUDYNKU URZEDU GMINY, UL. TADEUSZA
KOŚCIUSZKI 2,KĘTRZYN aut. mgr Barbara Mrożkiewicz, b) remont elewacji budynku - wg ww.
Programu prac konserwatorskich,c) izolacja przeciwwilgociowa zewnętrzna ścian
fundamentowych wraz z opaską żwirową d) wymiana pokrycia z dachówki ceramicznej
holenderki,e) wymiana łacenia i deskowania połaci dachowej,f) wykonanie nowych obróbek
blacharskich, w tym pasy nadrynnowe, rury spustowe,rynny, podokienniki;g) przemurowanie
kominów ponad dachem z cegły ceramicznej wraz z niezbędnymi obróbkami z blachy cynkowo tytanowej;
h) wykonanie instalacji odgromowej;i) wykonanie ław kominiarskich;j) remont i
wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej - wg ww. Programu prac konserwatorskich
(...),k) wstawienie okien dachowych w połaci dachu,l) wymiana obróbek blacharskich –
podokienniki z blachy cynkowo tytanowej,m) docieplenie części nieużytkowej,n) docieplenie
skosów i stropów z wykonaniem nowych okładzin ścian i stropów – w części użytkowej;o)
wykonanie impregnacji ogniochronnej i grzybochronnej konstrukcji drewnianej dachu oraz
elementów drewnianych p) pochylnia dla niepełnosprawnych q) studzienki wentylacyjne r) remont
schodów2) przebudowa technologii istniejącej kotłowni gazowej na potrzeby c.o. i c.w.u. bez
wewnętrznej instalacji gazowej do kotłów, które pozostają bez zmian;3) wewnętrzna instalacja
c.o. do współpracy z kotłownią gazową kondensacyjną;4) rozruch technologiczny i przeszkolenie
obsługi kotłowni wraz z instalacją c.o.;W zakres zamówienia nie wchodzi:- wykonanie
nawierzchni w tzw. "części gospodarczej" terenu z kostki brukowej na podbudowie, z
zastosowaniem niezbędnych urządzeń do przejęcia wód opadowych,- wykonanie niezbędnych
instalacji odprowadzenia wód opadowych, łącznie z budową nowego przyłącza,- wykonanie
nawierzchni dojść do budynku wykonanie ścieżek ogrodowych w tzw. "części reprezentacyjnej"
terenu łącznie z urządzeniem miejsc do siedzenia i rabatą kwiatową,- wykonanie uzupełnienia
linii żywopłotu wzdłuż pd-wsch granicy terenu, wykonanie nasadzeń nowych żywopłotów w tzw.
"części gospodarczej" terenu,-remont frontowego ogrodzenia - wg ww. Programu prac
konserwatorskich (...),- wymiana bocznych i tylnych ogrodzeń z montażem bramy przesuwnej
przy istn. zjeździe z drogi publicznej (ul. Rybnej),- izolacja przeciwwilgociowa wewnętrzna ścian
fundamentowych wraz z iniekcją- remont posadzek piwnic- iluminacja obiektu- stojak na rowery,
ławki, fundamenty pod odwodnienie liniowe- rury osłonowe dwudzielne Minimalny zakres robót,
które należy zrealizować do końca roku 2021:- docieplenie skosów i stropów z wykonaniem
nowych okładzin ścian i stropów – w części użytkowej;- wymiana pokrycia z dachówki ceramicznej
holenderki,-wymiana łacenia i deskowania połaci dachowej,- wykonanie nowych obróbek
blacharskich, w tym pasy nadrynnowe, rury spustowe, rynny, podokienniki;- przemurowanie
kominów ponad dachem z cegły ceramicznej wraz z niezbędnymi obróbkami z blachy cynkowo tytanowej;-
wykonanie ław kominiarskich;- 50 % wartości remontu i wymiany stolarki okiennej i
drzwiowej zewnętrznej - wg ww. Programu prac konserwatorskich (...),- wstawienie okien
dachowych w połaci dachu,- wymiana obróbek blacharskich – podokienniki z blachy cynkowo tytanowej,-
docieplenie skosów i stropów z wykonaniem nowych okładzin ścian i stropów – w
części użytkowej;- wykonanie impregnacji ogniochronnej i grzybochronnej konstrukcji drewnianej
dachu oraz elementów drewnianych;- przebudowa technologii istniejącej kotłowni gazowej na
potrzeby c.o. i c.w.u. bez wewnętrznej instalacji gazowej do kotłów, które pozostają bez zmian;-
wewnętrzna instalacja c.o. do współpracy z kotłownią gazową kondensacyjną;-
wykonanie instalacji odgromowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 1980265,51 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie (część) nr 2 tj. Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Wilkowie. Zakres zamówienia
obejmuje wykonanie wszystkich robót objętych dokumentacją projektową tj. 1)termomodernizacja
obiektu:a) docieplenie ścian, b) docieplenie ścian fundamentowych, c)wymiana istniejącej stolarki
okiennej, d) wymiana istniejącej stolarki drzwiowej zewnętrznej, e)szpachlowanie i malowanie
ścian po wykonaniu wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, f)docieplenie dachu hali sportowej. 2)
technologia pompy ciepła na potrzeby c.o. + c.w.u.współpracującej ze źródłem równoległym w
postaci projektowanej kotłowni na pelet drzewny; 3)instalacja fotowoltaiczna na potrzeby pompy
ciepła współpracującej ze źródłem równoległym w postaci projektowanej kotłowni na pelet
drzewny Szkoły Podstawowej w Wilkowie; 4) instalacja elektryczna kotłowni na potrzeby pompy
ciepła współpracującej ze źródłem równoległym w postaci projektowanej kotłowni na pelet
drzewny; 5) rozruch technologiczny i przeszkolenie obsługi pompy ciepła wraz z instalacją c.o. i
kotłowni;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 2387640,96 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z faktem, iż nie złożono żadnej oferty w postępowaniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2874968,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3454207,29 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z faktem, iż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

2021-07-01 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.