eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Wyburzenie budynków administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej w Mikołowie



Ogłoszenie z dnia 2024-02-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wyburzenie budynków administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej w Mikołowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Lokalowej w Mikołowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270547060

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Mikołów

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zgl.mikolow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgl.mikolow.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyburzenie budynków administrowanych przez Zakład Gospodarki Lokalowej w Mikołowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-706c7806-c974-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00100606

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032890/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Wyburzenie budynków administrowanych przez ZGL

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/884828

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/884828

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: WYMAGANIA TECHNICZNE I
ORGANIZACYJNE DOTYCZĄCE KORESPONDENCJI ELEKTRONICZNEJ OPISANE ZOSTAŁY W REGULAMINIE
INTERNETOWEJ PLATFORMY ZAKUPOWEJ POD ADRESEM: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin ORAZ
INSTRUKCJI DLA WYKONAWCÓW DOSTĘPNEJ POD ADRESEM :
https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view oraz Szczegółowy opis wymagań znajduje się w Rozdziale XI SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanym dalej „RODO”,
Zamawiający informuje, że:
1) Administratorem danych osobowych zawartych w dokumentacji postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, w
tym danych osobowych Wykonawcy, danych osób wskazanych przez Wykonawcę, danych zawartych w ofercie albo danych osób
uczestniczących w realizacji przedmiotu umowy jest Zamawiający.
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się w sprawach związanych z ochroną danych
osobowych i realizacją praw z tym związanych albo pisemnie na adres siedziby Zamawiającego, albo poprzez pocztę elektroniczną
pod adresem e-mail: grzegorz.szymanski@mikolow.eu.
3) Dane osobowe, o których mowa w pkt a) przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu przeprowadzenia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, jak również w celu zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także w celu udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i
jego archiwizacji.
4) Odbiorcami danych osobowych, o których mowa w pkt a) będą:
 osoby lub podmioty, którym na ich wniosek udostępniona zostanie dokumentacja postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego, zgodnie z warunkami określonymi w przepisach o zamówieniach publicznych (w oparciu o art. 18 i art. 74 ustawy Pzp),
 osoby upoważnione przez Administratora do przetwarzania danych osobowych (w szczególności pracownicy zatrudnieni u
Administratora),
 podmioty będące dostawcami systemów teleinformatycznych wykorzystywanych przez Administratora do przetwarzania danych i
wspierających realizację jego zadań z zakresu udzielania zamówień publicznych oraz świadczące asystę i wsparcie techniczne przy
korzystaniu z tych systemów w ramach zawartych z nimi umów.
5) Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy, podwykonawcy lub podmiotu, na zasoby którego
powołuje się wykonawca jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania tych danych wynikają z ustawy Pzp.
.......cd. w swz rozdz XXIII

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZGL/TP/03/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I- Rozbiórka budynku przy ul. Chudowska 1, działka nr 1619/178
Zakres prac obejmuje:
- wykonanie projektu rozbiórki wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień branżowych w sprawie odłączenia mediów przyłączonych do budynku;
- uzgodnienie z Zamawiającym dokumentacji projektowej;
-uzyskanie prawomocnej decyzji administracyjnej (pozwolenia na rozbiórkę lub zgłoszenie)
UWAGA: Wykonawca uzyska wszelkie zgody i dokumenty niezbędne do uzyskania prawomocnej decyzji administracyjnej na rozbiórkę budynku.
- wygrodzenie terenu rozbiórki, zabezpieczenie interesów bezpośrednich sąsiadów;
UWAGA: Budynek graniczy bezpośrednio z prywatną zabudowaną działką. Obowiązkiem wykonawcy jest takie zabezpieczenie terenu rozbiórki aby uniemożliwić wyrządzenie szkód i zabrudzenia posesji i elementów tam składowanych. W dniu przekazania placu budowy odbędzie się komisyjna inwentaryzacja wraz z wykonaniem dokumentacji fotograficznej. W przypadku wyrządzenia szkód lub zabrudzeń Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia sąsiedniej nieruchomości i elementów tam składowanych do stanu pierwotnego.
- odcięcie, demontaż i zabezpieczenie przyłączy mediów (sieć elektroenergetyczna, sieć gazowa, sieć wodociągowa, sieć kanalizacyjna, sieć telekomunikacyjna). Wykonawca w imieniu Zamawiającego wystąpi do gestorów sieci o warunki odłączenia wszystkich przyłączy.
- rozbiórka podpiwniczonego budynku jednokondygnacyjnego z poddaszem użytkowym w konstrukcji murowanej, mieszanej o wymiarach 36,3m x 12,3m. Rozbiórka razem z fundamentami.
- zasypanie powstałych po rozbiórce fundamentów wykopów ziemią niesortowaną bez gruzu;
- nawiezienie humusu na wierzchnią warstwę i zasianie trawy;
- wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki oraz elementów wyposażenia budynków oraz przedmiotów składowanych na działce;
- przedstawienie oświadczenia o utylizacji odpadów lub przedstawienie karty odpadów;
- wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Łączna cena oferty brutto – 60 pkt. = 60%
Termin wykonania przedmiotu umowy – 40 pkt. = 40%

1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór:

C= CN/ CO x 60 pkt

Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60 pkt.


1.2 Ocena kryterium „Termin wykonania przedmiotu umowy”

Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
- za wykonania przedmiotu umowy w terminie do 7 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawca uzyskuje 0 pkt.
- za wykonania przedmiotu umowy w terminie do 6 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawca uzyskuje 20 pkt
- za wykonania przedmiotu umowy do 5 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawca uzyskuje 40 pkt
(termin wykonania przedmiotu umowy należy podać w pełnych miesiącach)
W przypadku, gdy Wykonawca w Formularzu Ofertowym poda termin wykonania przedmiotu umowy dłuższy niż 7 miesięcy Zamawiający uzna, że Wykonawca nie zrealizuje zamówienia w maksymalnym dopuszczalnym terminie i odrzuci ofertę Wykonawcy jako niezgodną z zapisami SWZ.
W przypadku, gdy Wykonawca w Formularzu Ofertowym nie wpisze terminu wykonania przedmiotu umowy Zamawiający przyjmie, jako podstawę do oceny, maksymalny termin wykonania przedmiotu umowy wskazany przez Zamawiającego, a oferta otrzyma w tym kryterium „0” punktów.

W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów, nawet jeśli wykonawca poda krótszy termin wykonania przedmiotu umowy niż 5 miesięcy.

W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty
według następującej zasady:

CN/CO x 60 pkt + dodatkowa ilość pkt związana z kryterium poza cenowym, wg zasad przedstawionych powyżej = ............... punktów

Wyjaśnienia :
CN - cena oferty najtańszej
CO - cena oferty badanej

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania przedmiotu umowy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II- Rozbiórka budynku przy ul. Więcka, działka nr 2968/47 – Zadanie I,
ul. Wojciecha 17 i 21 działki nr 887/75, 888/75 - Zadanie II, ul. Św. Wojciecha 11 działka nr 893/49 – Zadanie III, ul. Wyszyńskiego, działka nr 1519/63 oraz 926/65- Zadanie IV
ZADANIE 1
ul. Więcka, działka nr 2968/47
43-190 Mikołów
Zakres prac obejmuje:
- wygrodzenie terenu rozbiórki;
- rozbiórka budynku gospodarczego jednokondygnacyjnego w konstrukcji murowanej z cegły silikatowej, mieszanej o wymiarach ok 3m x 3m o średniej wysokości ok 2,5m;
- wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki oraz elementów wyposażenia budynków i przedmiotów składowanych na działce;
- przedstawienie oświadczenia o utylizacji odpadów lub przedstawienie karty odpadów;

ZADANIE 2
ul. Wojciecha 17 i 21 działki nr 887/75, 888/75
43-190 Mikołów
Zakres prac obejmuje:
- wykonanie projektów rozbiórek wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień branżowych w sprawie odłączenia mediów przyłączonych do budynków;
- uzgodnienie z Zamawiającym dokumentacji projektowej;
-uzyskanie prawomocnych decyzji administracyjnych (pozwolenia na rozbiórkę lub zgłoszenie)
UWAGA: Wykonawca uzyska wszelkie zgody i dokumenty niezbędne do uzyskania prawomocnej decyzji administracyjnej na rozbiórkę budynku.
- wygrodzenie terenu rozbiórki, zabezpieczenie interesów bezpośrednich sąsiadów;
- odcięcie, demontaż i zabezpieczenie przyłączy mediów (sieć elektroenergetyczna, sieć gazowa, sieć wodociągowa, sieć kanalizacyjna, sieć telekomunikacyjna). Wykonawca w imieniu Zamawiającego wystąpi do gestorów sieci o warunki odłączenia wszystkich przyłączy.
- wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki oraz elementów wyposażenia budynków oraz przedmiotów składowanych na działce;
- przedstawienie oświadczenia o utylizacji odpadów lub przedstawienie karty odpadów;
- rozbiórka pawilonów handlowych jednokondygnacyjnych w konstrukcji mieszanej o powierzchni zabudowy 12m2 oraz 60m2 i wysokości ok 2,5m wraz z fundamentami.
- zasypanie powstałych po rozbiórce fundamentów wykopów ziemią niesortowaną bez gruzu;
- nawiezienie humusu na wierzchnią warstwę i zasianie trawy;
- wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej
UWAGA : Rozbiórkę budynków należy prowadzić w taki sposób aby nie uszkodzić infrastruktury drogowej i chodnikowej na terenie rozbiórki. Wykonawca w przypadku stwierdzonych uszkodzeń przez inspektora nadzoru jest zobowiązany do odtworzenia nawierzchni.

ZADANIE 3
ul. Św. Wojciecha 11 działka nr 893/49
43-190 Mikołów
Zakres prac obejmuje:
- wykonanie projektu rozbiórki wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień branżowych w sprawie odłączenia mediów przyłączonych do budynku;
- uzgodnienie z Zamawiającym dokumentacji projektowej;
-uzyskanie prawomocnych decyzji administracyjnych (pozwolenia na rozbiórkę lub zgłoszenie)
UWAGA: Wykonawca uzyska wszelkie zgody i dokumenty niezbędne do uzyskania prawomocnej decyzji administracyjnej na rozbiórkę budynku.
- wygrodzenie terenu rozbiórki, zabezpieczenie interesów bezpośrednich sąsiadów;
- odcięcie, demontaż i zabezpieczenie przyłączy mediów (sieć elektroenergetyczna, sieć gazowa, sieć wodociągowa, sieć kanalizacyjna, sieć telekomunikacyjna). Wykonawca w imieniu Zamawiającego wystąpi do gestorów sieci o warunki odłączenia wszystkich przyłączy – jeśli występują media
- wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki oraz elementów wyposażenia budynków oraz przedmiotów składowanych na działce;
- przedstawienie oświadczenia o utylizacji odpadów lub przedstawienie karty odpadów;
- rozbiórka budynku gospodarczego jednokondygnacyjnego w konstrukcji mieszanej o powierzchni zabudowy 31m2 i wysokości ok 2,5m wraz z fundamentami.
- zasypanie powstałych po rozbiórce fundamentów wykopów ziemią niesortowaną bez gruzu;
- nawiezienie humusu na wierzchnią warstwę i zasianie trawy;
- wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej
UWAGA : Rozbiórkę budynków należy prowadzić w taki sposób aby nie uszkodzić infrastruktury drogowej i chodnikowej na terenie rozbiórki. Wykonawca w przypadku stwierdzonych uszkodzeń przez inspektora nadzoru jest zobowiązany do odtworzenia nawierzchni.

ZADANIE 4
ul. Wyszyńskiego, działka nr 1519/63 oraz 926/65
43-190 Mikołów
Zakres prac obejmuje:
- wykonanie projektu rozbiórki wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień branżowych w sprawie odłączenia mediów przyłączonych do budynku;
- uzgodnienie z Zamawiającym dokumentacji projektowej;
-uzyskanie prawomocnych decyzji administracyjnych (pozwolenia na rozbiórkę lub zgłoszenie)
UWAGA: Wykonawca uzyska wszelkie zgody i dokumenty niezbędne do uzyskania prawomocnej decyzji administracyjnej na rozbiórkę budynku.
- wygrodzenie terenu rozbiórki, zabezpieczenie interesów bezpośrednich sąsiadów;
- odcięcie, demontaż i zabezpieczenie przyłączy mediów (sieć elektroenergetyczna, sieć gazowa, sieć wodociągowa, sieć kanalizacyjna, sieć telekomunikacyjna). Wykonawca w imieniu Zamawiającego wystąpi do gestorów sieci o warunki odłączenia wszystkich przyłączy – o ile występują
- wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki oraz elementów wyposażenia budynków oraz przedmiotów składowanych na działce;
- przedstawienie oświadczenia o utylizacji odpadów lub przedstawienie karty odpadów;
- rozbiórka pawilonu handlowego jednokondygnacyjnych w konstrukcji mieszanej o powierzchni zabudowy 20m2 i wysokości ok 2,5m wraz z fundamentami.
- uzupełnienie ogrodzenia betonowego oraz ewentualne uzupełnienie kostki brukowej po rozbiórce pawilonu.
- zasypanie powstałych po rozbiórce fundamentów wykopów ziemią niesortowaną bez gruzu;
- nawiezienie humusu na wierzchnią warstwę i zasianie trawy;
UWAGA : Rozbiórkę budynków należy prowadzić w taki sposób aby nie uszkodzić infrastruktury drogowej i chodnikowej na terenie rozbiórki. Wykonawca w przypadku stwierdzonych uszkodzeń przez inspektora nadzoru jest zobowiązany do odtworzenia nawierzchni.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Łączna cena oferty brutto – 60 pkt. = 60%
Termin wykonania przedmiotu umowy – 40 pkt. = 40%

1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór:

C= CN/ CO x 60 pkt

Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60 pkt.


1.2 Ocena kryterium „Termin wykonania przedmiotu umowy”

Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
- za wykonania przedmiotu umowy w terminie do 7 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawca uzyskuje 0 pkt.
- za wykonania przedmiotu umowy w terminie do 6 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawca uzyskuje 20 pkt
- za wykonania przedmiotu umowy do 5 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawca uzyskuje 40 pkt
(termin wykonania przedmiotu umowy należy podać w pełnych miesiącach)
W przypadku, gdy Wykonawca w Formularzu Ofertowym poda termin wykonania przedmiotu umowy dłuższy niż 7 miesięcy Zamawiający uzna, że Wykonawca nie zrealizuje zamówienia w maksymalnym dopuszczalnym terminie i odrzuci ofertę Wykonawcy jako niezgodną z zapisami SWZ.
W przypadku, gdy Wykonawca w Formularzu Ofertowym nie wpisze terminu wykonania przedmiotu umowy Zamawiający przyjmie, jako podstawę do oceny, maksymalny termin wykonania przedmiotu umowy wskazany przez Zamawiającego, a oferta otrzyma w tym kryterium „0” punktów.

W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów, nawet jeśli wykonawca poda krótszy termin wykonania przedmiotu umowy niż 5 miesięcy.

W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty
według następującej zasady:

CN/CO x 60 pkt + dodatkowa ilość pkt związana z kryterium poza cenowym, wg zasad przedstawionych powyżej = ............... punktów

Wyjaśnienia :
CN - cena oferty najtańszej
CO - cena oferty badanej

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania przedmiotu umowy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ III- Rozbiórka budynku przy ul. Żwirki i Wigury 22, działka 2713/59
Zakres prac obejmuje:
- wykonanie projektu rozbiórki wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień branżowych w sprawie odłączenia mediów przyłączonych do budynku;
- uzgodnienie z Zamawiającym dokumentacji projektowej;
-uzyskanie prawomocnej decyzji administracyjnej (pozwolenia na rozbiórkę lub zgłoszenie)
UWAGA: Wykonawca uzyska wszelkie zgody i dokumenty niezbędne do uzyskania prawomocnej decyzji administracyjnej na rozbiórkę budynku.
- wygrodzenie terenu rozbiórki, zabezpieczenie interesów bezpośrednich sąsiadów;
UWAGA: Budynek graniczy bezpośrednio z świeżo wyremontowanymi budynkami gminnymi oraz budynkiem wspólnoty mieszkaniowej. Obowiązkiem wykonawcy jest takie zabezpieczenie terenu rozbiórki aby uniemożliwić wyrządzenie szkód i zabrudzenia posesji sąsiednich i elementów tam składowanych. W dniu przekazania placu budowy odbędzie się komisyjna inwentaryzacja wraz z wykonaniem dokumentacji fotograficznej. W przypadku wyrządzenia szkód lub zabrudzeń Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia sąsiedniej nieruchomości i elementów tam składowanych do stanu pierwotnego.
- odcięcie, demontaż i zabezpieczenie przyłączy mediów (sieć elektroenergetyczna, sieć gazowa, sieć wodociągowa, sieć kanalizacyjna, sieć telekomunikacyjna). Wykonawca w imieniu Zamawiającego wystąpi do gestorów sieci o warunki odłączenia wszystkich przyłączy.
- rozbiórka podpiwniczonego budynku jednokondygnacyjnego z poddaszem użytkowym w konstrukcji murowanej, mieszanej o wymiarach 11,8m x 19,8m. Rozbiórka razem z fundamentami.
- zasypanie powstałych po rozbiórce fundamentów wykopów ziemią niesortowaną bez gruzu;
- na wierzchnią warstwę nawiezienie kamienia łamanego z utwardzeniem;
- wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki oraz elementów wyposażenia i składowanych w budynku oraz przedmiotów składowanych na działce;- przedstawienie oświadczenia o utylizacji odpadów lub przedstawienie karty odpadów;
- wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Łączna cena oferty brutto – 60 pkt. = 60%
Termin wykonania przedmiotu umowy – 40 pkt. = 40%

1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór:

C= CN/ CO x 60 pkt

Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60 pkt.


1.2 Ocena kryterium „Termin wykonania przedmiotu umowy”

Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
- za wykonania przedmiotu umowy w terminie do 7 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawca uzyskuje 0 pkt.
- za wykonania przedmiotu umowy w terminie do 6 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawca uzyskuje 20 pkt
- za wykonania przedmiotu umowy do 5 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawca uzyskuje 40 pkt
(termin wykonania przedmiotu umowy należy podać w pełnych miesiącach)
W przypadku, gdy Wykonawca w Formularzu Ofertowym poda termin wykonania przedmiotu umowy dłuższy niż 7 miesięcy Zamawiający uzna, że Wykonawca nie zrealizuje zamówienia w maksymalnym dopuszczalnym terminie i odrzuci ofertę Wykonawcy jako niezgodną z zapisami SWZ.
W przypadku, gdy Wykonawca w Formularzu Ofertowym nie wpisze terminu wykonania przedmiotu umowy Zamawiający przyjmie, jako podstawę do oceny, maksymalny termin wykonania przedmiotu umowy wskazany przez Zamawiającego, a oferta otrzyma w tym kryterium „0” punktów.

W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów, nawet jeśli wykonawca poda krótszy termin wykonania przedmiotu umowy niż 5 miesięcy.

W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty
według następującej zasady:

CN/CO x 60 pkt + dodatkowa ilość pkt związana z kryterium poza cenowym, wg zasad przedstawionych powyżej = ............... punktów

Wyjaśnienia :
CN - cena oferty najtańszej
CO - cena oferty badanej

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania przedmiotu umowy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:

4.1. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie:

CZĘŚĆ I
a) potwierdzi wykonanie 1 roboty budowlanej polegającej na rozbiórce obiektu kubaturowego o wartości min. 45 000,00 zł brutto

CZĘŚĆ II
a) potwierdzi wykonanie 1 roboty budowlanej polegającej na rozbiórce obiektu kubaturowego o wartości min. 30 000,00 zł brutto

CZĘŚĆ III
a) potwierdzi wykonanie 1 roboty budowlanej polegającej na rozbiórce obiektu kubaturowego o wartości min.30 000,00 zł brutto

Przez jedną robotę Zamawiający rozumie robotę wykonaną w ramach jednej umowy lub jednego zamówienia/zlecenia – dotyczy wszystkich części.

4.2) dysponuje osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia, posiadającymi następujące kwalifikacje tj.:

DLA KAŻDEJ CZĘŚCI
a) dysponuje min. 1 osobą posiadającą aktualne uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej lub uprawniania budowlane w specjalności inżynieryjnej wyburzeniowej

Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2023 poz.682 z późn. zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj.Dz.U. 2023r.,poz.334 z późn.zm.),

3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z Wykonawców spełni warunek samodzielnie lub łącznie spełnią warunek.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ;
2.Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
2. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 5.1-5.3 do SWZ;
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- załącznik nr 6 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

a. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
b. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
c. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ;
d. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ;
Informacje zawarte w oświadczeniach, o którym mowa w pkt c -d stanowi wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o którym mowa w pkt c - d składa każdy z Wykonawców.
e. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – składa także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby – zgodnie z załącznik nr 2A do SWZ.
f. zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 7 SWZ (jeżeli dotyczy);
g. dowód wniesienia wadium (jeżeli dotyczy);

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w ofercie składa oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić w formie pisemnej przy zachowaniu wymogów ustawy z dn. 11 września 2019 Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn.zm.), zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty, z zastrzeżeniem, że zmiana umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obydwu Stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, jeżeli służyć będzie należytemu wykonaniu umowy.
3. Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy. w następującym zakresie oraz na następujących warunkach:
1) Strony mają prawo do przedłużenia terminu wykonania Przedmiotu umowy określonego w poszczególnym zleceniu, z powodu przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę określonych poniżej:
a) wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy: administracji państwowej, samorządowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność; w szczególności dotyczy to następujących sytuacji:
- opóźnień w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa na dokonanie czynności,
- przedłużającej się bezczynności tych organów,
- odmowy wydania przez organy decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej;
b) gdy wystąpią warunki atmosferyczne odbiegające od typowych dla danej pory roku, w szczególności nieprzewidziane warunki pogodowe uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonanie odbiorów (powodzie, długotrwałe ciągłe opady atmosferyczne, klęski żywiołowe i inne nietypowe dla danej pory roku anomalie pogodowe);
c) wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu niedopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;
d) w razie zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami; (przez siłę wyższą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, oraz którego Strony nie mogły uniknąć ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności); za siłę wyższą, warunkująca zmianę niniejszej Umowy należy uznać w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia, stan epidemii;
.....cd. w § 17 projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 4.1-4.3 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-27 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem platformy https://platformazakupowa.pl/pn/zgl_mikolow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-27 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-27

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1.Termin realizacji zamówienia wynosi: do 7 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (termin wykonania przedmiotu umowy jest kryterium oceny ofert)- DOTYCZY KAŻDEJ CZĘŚCI.
2. Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z 13.04.2022r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego zwana dalej „UOBN”
2.1.Zgodnie z art. art. 7 ust. 1 UOBN z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający wyklucza Wykonawcę:
1) wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę
na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 UOBN;
2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy
oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz 1124 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od
dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 UOBN;
3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j.
Dz. U. 2023 r. poz. 120 z późn. zm), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został
wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art.
1 pkt 3 UOBN.
2.2. Wykluczenie, o którym mowa w ust. 2 następować będzie na okres trwania ww. okoliczności. W przypadku wykonawcy
lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 UOBN, Zamawiający odrzuca wniosek o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego lub ofertę takiego wykonawcy lub uczestnika konkursu, nie
zaprasza go do złożenia oferty wstępnej, oferty podlegającej negocjacjom, oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej,
nie zaprasza go do negocjacji lub dialogu, a także nie prowadzi z takim wykonawcą negocjacji lub dialogu, odrzuca wniosek
o dopuszczenie do udziału w konkursie, nie zaprasza do złożenia pracy konkursowej lub nie przeprowadza oceny pracy
konkursowej, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
2.3. Zamawiający będzie weryfikował przesłankę wykluczenia na podstawie:
1) Wykazów określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014,
2) Listy Ministra właściwego do spraw wewnętrznych obejmującej osoby i podmioty, wobec których są stosowane środki, o których mowa w art. 1 UOBN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.