eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów/szkoleń dla uczniów i nauczycieli z pięciu Zespołów Szkół zlokalizowanych na terenie Miasta Jelenia Góra prowadzących kształcenie zawodowe



Ogłoszenie z dnia 2021-07-01


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00100575 z dnia 2021-07-01

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów/szkoleń dla uczniów i nauczycieli
z pięciu Zespołów Szkół zlokalizowanych na terenie Miasta Jelenia Góra
prowadzących kształcenie zawodowe

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO JELENIA GÓRA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821523

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 58

1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75 75 46 390

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@jeleniagora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/jeleniagora

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów/szkoleń dla uczniów i nauczycieli
z pięciu Zespołów Szkół zlokalizowanych na terenie Miasta Jelenia Góra
prowadzących kształcenie zawodowe

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2ff31c7-b93d-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00100575

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008694/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Szkolenia dla nauczycieli przedmiotów zawodowych podnoszące kwalifikacje w zakresie nauczanego zawodu oraz szkolenia dla uczniów podnoszące szanse na rynku pracy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt RPDS.10.04.03-02-0001/19: „Szkolenie zawodowe szansą na lepszy start”, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020. Oś priorytetowa: 10 Edukacja. Działanie 10.4.Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy. Podziałanie 10.4.3

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00061678/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZ.271.10.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 335110,14 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 302156,24 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursów/ szkoleń, w których wezmą udział uczniowie i nauczyciele odpowiednio z pięciu Zespołów Szkół znajdujących się na terenie Miasta Jelenia Góra - Część 1: Kurs/szkolenie operatora wózków widłowych wraz z bezpieczną wymianą butli gazowych. Użyty w tytule i opisie kursu/szkolenia potoczny termin „wózki widłowe”, oznacza według klasyfikacji Urzędu Dozoru Technicznego (UDT) urządzenia transportu bliskiego (UTB) kategorii II WJO, czyli wózki jezdniowe podnośnikowe z wyłączeniem specjalizowanych. ---Liczba uczestników: 62 uczestników, z tego 60 uczniów/ uczennic oraz 2 nauczycieli. ----Termin realizacji: od daty podpisania umowy do 31 sierpnia 2021 r. – zgodnie z harmonogramem. ----Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80420000-4 - Usługi e-learning

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 57264,44 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursów/ szkoleń, w których wezmą udział uczniowie i nauczyciele odpowiednio z pięciu Zespołów Szkół znajdujących się na terenie Miasta Jelenia Góra - Część 2: Kurs/szkolenie Stowarzyszenia Elektryków Polskich (SEP) 1 kV – uprawnienia elektryka – eksploatacja urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych do 1 kV. ---Liczba uczestników: 40 uczniów/ uczennic. ---Termin realizacji: od daty podpisania umowy do 31 sierpnia 2021 r. – zgodnie z harmonogramem. ----Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80420000-4 - Usługi e-learning

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 28162,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursów/ szkoleń, w których wezmą udział uczniowie i nauczyciele odpowiednio z pięciu Zespołów Szkół znajdujących się na terenie Miasta Jelenia Góra - Część 3: Kurs/szkolenie pilota wycieczek. ---Liczba uczestników: 5 uczniów/uczennic. ----Termin realizacji: od daty podpisania umowy do 31 sierpnia 2021 r. – zgodnie z harmonogramem. ----Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80420000-4 - Usługi e-learning

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 11475,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursów/ szkoleń, w których wezmą udział uczniowie i nauczyciele odpowiednio z pięciu Zespołów Szkół znajdujących się na terenie Miasta Jelenia Góra - Część 4: Kurs/szkolenie pilotażu drona. ----Liczba uczestników: 12 uczestników, z tego 10 uczniów/uczennic oraz 2 nauczycieli. -------Termin realizacji: od daty podpisania umowy do 31 sierpnia 2021 r. – zgodnie z harmonogramem. ----Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80420000-4 - Usługi e-learning

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 11379,96 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursów/ szkoleń, w których wezmą udział uczniowie i nauczyciele odpowiednio z pięciu Zespołów Szkół znajdujących się na terenie Miasta Jelenia Góra - Część 5: Kurs/szkolenie barmański.---Liczba uczestników: 22 uczniów/uczennic. ---Termin realizacji: 7 miesięcy od daty podpisania umowy - zgodnie z harmonogramem. ---Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80420000-4 - Usługi e-learning

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 20064,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursów/ szkoleń, w których wezmą udział uczniowie i nauczyciele odpowiednio z pięciu Zespołów Szkół znajdujących się na terenie Miasta Jelenia Góra - Część 6: Kurs/szkolenie baristy.---Liczba uczestników: 15 uczestników, z tego 12 uczniów/uczennic oraz 3 nauczycieli. ---Termin realizacji: 7 miesięcy od daty podpisania umowy - zgodnie z harmonogramem. ----Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80420000-4 - Usługi e-learning

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 9516,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursów/ szkoleń, w których wezmą udział uczniowie i nauczyciele odpowiednio z pięciu Zespołów Szkół znajdujących się na terenie Miasta Jelenia Góra - Część 7: Kurs/szkolenie kelnerski i savoir-vivre w dyplomacji.---Liczba uczestników: 12 uczniów/uczennic. ---Termin realizacji: 7 miesięcy od daty podpisania umowy - zgodnie z harmonogramem.----Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80420000-4 - Usługi e-learning

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 5823,24 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursów/ szkoleń, w których wezmą udział uczniowie i nauczyciele odpowiednio z pięciu Zespołów Szkół znajdujących się na terenie Miasta Jelenia Góra - Część 8: Kurs/szkolenie kuchni molekularnej.---Liczba uczestników: 12 uczniów/uczennic. ---Termin realizacji: 7 miesięcy od daty podpisania umowy - zgodnie z harmonogramem.---Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80420000-4 - Usługi e-learning

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 8928,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursów/ szkoleń, w których wezmą udział uczniowie i nauczyciele odpowiednio z pięciu Zespołów Szkół znajdujących się na terenie Miasta Jelenia Góra - Część 9: Kursu/szkolenia podstawy barberstwa.---Liczba uczestników: 9 uczniów/uczennic.---Termin realizacji: 7 miesięcy od daty podpisania umowy - zgodnie z harmonogramem.---Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80420000-4 - Usługi e-learning

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 11667,69 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursów/ szkoleń, w których wezmą udział uczniowie i nauczyciele odpowiednio z pięciu Zespołów Szkół znajdujących się na terenie Miasta Jelenia Góra - Część 10: Kurs/szkolenie podstawy wizażu.---Liczba uczestników: 9 uczniów/uczennic.---Termin realizacji: 7 miesięcy od daty podpisania umowy - zgodnie z harmonogramem.---Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80420000-4 - Usługi e-learning

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 8340,12 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursów/ szkoleń, w których wezmą udział uczniowie i nauczyciele odpowiednio z pięciu Zespołów Szkół znajdujących się na terenie Miasta Jelenia Góra - Część 11: Kurs/szkolenie fryzjerski – zagęszczanie i przedłużanie włosów.---Liczba uczestników: 9 uczniów/uczennic.---Termin realizacji: 7 miesięcy od daty podpisania umowy - zgodnie z harmonogramem.---Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80420000-4 - Usługi e-learning

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 25740,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursów/ szkoleń, w których wezmą udział uczniowie i nauczyciele odpowiednio z pięciu Zespołów Szkół znajdujących się na terenie Miasta Jelenia Góra - Część 12: Kurs/szkolenie obsługi programu AutoCAD (2D i 3D) w zakresie podstawowym i zaawansowanym.---Liczba uczestników: 23 uczestników z tego 15 uczniów/uczennic weźmie udział w kursie/szkoleniu wyłącznie z zakresu podstawowego, a 8 nauczycieli weźmie udział w kursie zarówno z zakresu podstawowego jak i zaawansowanego. ---Termin realizacji: 7 miesięcy od daty podpisania umowy - zgodnie z harmonogramem.---Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80420000-4 - Usługi e-learning

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 46137,60 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursów/ szkoleń, w których wezmą udział uczniowie i nauczyciele odpowiednio z pięciu Zespołów Szkół znajdujących się na terenie Miasta Jelenia Góra - Część 13: Kurs/szkolenie grafiki komputerowej.---Liczba uczestników: 10 uczniów/uczennic.---Termin realizacji: 7 miesięcy od daty podpisania umowy - zgodnie z harmonogramem.---Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80420000-4 - Usługi e-learning

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 21596,60 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursów/ szkoleń, w których wezmą udział uczniowie i nauczyciele odpowiednio z pięciu Zespołów Szkół znajdujących się na terenie Miasta Jelenia Góra - Część 14: Kurs/szkolenie manager gastronomii.---Liczba uczestników: 2 nauczycieli.---Termin realizacji: 7 miesięcy od daty podpisania umowy - zgodnie z harmonogramem.---Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80420000-4 - Usługi e-learning

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 2831,20 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursów/ szkoleń, w których wezmą udział uczniowie i nauczyciele odpowiednio z pięciu Zespołów Szkół znajdujących się na terenie Miasta Jelenia Góra - Część 15: Kurs/szkolenie sommelier.---Liczba uczestników: 2 nauczycieli.---Termin realizacji: 7 miesięcy od daty podpisania umowy - zgodnie z harmonogramem.---Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80420000-4 - Usługi e-learning

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 1715,00 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursów/ szkoleń, w których wezmą udział uczniowie i nauczyciele odpowiednio z pięciu Zespołów Szkół znajdujących się na terenie Miasta Jelenia Góra - Część 16: Kurs/szkolenie barberstwa.---Liczba uczestników: 2 nauczycieli.---Termin realizacji: 7 miesięcy od daty podpisania umowy - zgodnie z harmonogramem.----Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80420000-4 - Usługi e-learning

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 13004,00 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursów/ szkoleń, w których wezmą udział uczniowie i nauczyciele odpowiednio z pięciu Zespołów Szkół znajdujących się na terenie Miasta Jelenia Góra - Część 17: Kurs/szkolenie fryzjerskie (warsztaty salonowe).---Liczba uczestników: 1 nauczyciel.---Termin realizacji: 7 miesięcy od daty podpisania umowy - zgodnie z harmonogramem.---Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80420000-4 - Usługi e-learning

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 3687,25 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursów/ szkoleń, w których wezmą udział uczniowie i nauczyciele odpowiednio z pięciu Zespołów Szkół znajdujących się na terenie Miasta Jelenia Góra - Część 18: Kurs/szkolenie z układów bezpieczeństwa.---Liczba uczestników: 3 nauczycieli.---Termin realizacji: 7 miesięcy od daty podpisania umowy - zgodnie z harmonogramem.----Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80420000-4 - Usługi e-learning

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 6000,00 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursów/ szkoleń, w których wezmą udział uczniowie i nauczyciele odpowiednio z pięciu Zespołów Szkół znajdujących się na terenie Miasta Jelenia Góra - Część 19: Kurs/szkolenie dla osób ubiegających się o uprawnienia diagnostów samochodowych.---Liczba uczestników: 2 nauczycieli.---Termin realizacji: 7 miesięcy od daty podpisania umowy - zgodnie z harmonogramem.---Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80420000-4 - Usługi e-learning

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 4266,66 PLN

Część 20

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursów/ szkoleń, w których wezmą udział uczniowie i nauczyciele odpowiednio z pięciu Zespołów Szkół znajdujących się na terenie Miasta Jelenia Góra - Część 20: Kursu/szkolenie programowanie sterowników logicznych „Siemens Simatic S7 300/400”.---Liczba uczestników: 1 nauczyciel. ---Termin realizacji: 7 miesięcy od daty podpisania umowy - zgodnie z harmonogramem.---Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80420000-4 - Usługi e-learning

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 2266,67 PLN

Część 21

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursów/ szkoleń, w których wezmą udział uczniowie i nauczyciele odpowiednio z pięciu Zespołów Szkół znajdujących się na terenie Miasta Jelenia Góra - Część 21: Kurs/szkolenie komunikacja sterowników logicznych „Siemens Simatic S7 300/400”. ---Liczba uczestników: 2 nauczycieli. ---Termin realizacji: 7 miesięcy od daty podpisania umowy - zgodnie z harmonogramem. ---Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80420000-4 - Usługi e-learning

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 4600,00 PLN

Część 22

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursów/ szkoleń, w których wezmą udział uczniowie i nauczyciele odpowiednio z pięciu Zespołów Szkół znajdujących się na terenie Miasta Jelenia Góra - Część 22: Kurs/szkolenie techniczny szerokopasmowej komunikacji elektronicznej „Cisco Certified Network Associate version 7” (dalej CCNA v7).---Liczba uczestników: 2 nauczycieli. ----Termin realizacji: 7 miesięcy od daty podpisania umowy - zgodnie z harmonogramem. ---Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80420000-4 - Usługi e-learning

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 9086,66 PLN

Część 23

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursów/ szkoleń, w których wezmą udział uczniowie i nauczyciele odpowiednio z pięciu Zespołów Szkół znajdujących się na terenie Miasta Jelenia Góra - Część 23: Kurs/szkolenie operatora – programisty CNC. ---Liczba uczestników: 1 nauczyciel. ----Termin realizacji: 7 miesięcy od daty podpisania umowy - zgodnie z harmonogramem.---Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80420000-4 - Usługi e-learning

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 2558,06 PLN

Część 24

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursów/ szkoleń, w których wezmą udział uczniowie i nauczyciele odpowiednio z pięciu Zespołów Szkół znajdujących się na terenie Miasta Jelenia Góra - Część 24: Kurs/szkolenie techniczny sieci światłowodowe GPON i FTTH (GPON - Gigabit-capablePassive Optical Networks; FTTH - Fiber To The Home).---Liczba uczestników: 3 nauczycieli.---Termin realizacji: 7 miesięcy od daty podpisania umowy - zgodnie z harmonogramem.---Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80420000-4 - Usługi e-learning

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 18999,99 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dolnośląski Zakład Doskonalenia Zawodowego Oddział I we Wrocławiu

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8960004550

7.3.3) Ulica: ul. Biskupia nr 10A

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-148

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-08-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39960,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PINDYCH DARIUSZ CENTRUM EDUKACJI „DARPIN”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6111073577

7.3.3) Ulica: ul. Teatralna nr 1

7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 58-500

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-08-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9440,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9440,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Szkolenia ATUT w Oświęcimiu Stowarzyszenie Inicjatyw Edukacyjnych

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5491942173

7.3.3) Ulica: Rynek Główny 15

7.3.4) Miejscowość: Oświęcim

7.3.5) Kod pocztowy: 32-600

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9440,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-08-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7788,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28680,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7788,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Szkolenia i Egzaminowania Pilotów Dronów

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 368755443

7.3.3) Ulica: ul. Portowa 16

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-102

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7788,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-08-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12870,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12870,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "INFO - BIZ" PROFESJONALNA EDUKACJA MARIOLA WIŚNIEWSKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8761085600

7.3.3) Ulica: ul. Chełmińska nr 106A lok. 36

7.3.4) Miejscowość: Grudziądz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12870,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7290,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7290,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MASTERS OF BARTENDERS TOMASZ Hallmann

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570930686

7.3.3) Ulica: ul. Cygańska Góra nr 26C lok. 39

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-171

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7290,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7188,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7188,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "INFO - BIZ" PROFESJONALNA EDUKACJA MARIOLA WIŚNIEWSKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8761085600

7.3.3) Ulica: ul. Chełmińska nr 106A lok. 36

7.3.4) Miejscowość: Grudziądz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7188,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8280,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8280,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dolnośląski Zakład Doskonalenia Zawodowego Oddział I we Wrocławiu

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8960004550

7.3.3) Ulica: ul. Biskupia nr 10A

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-148

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8280,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SALON FRYZJERSKI ”FINEZJA” EWA WOLANIUK – KLOC

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8981439862

7.3.3) Ulica: ul. Świętego Antoniego nr 31

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-073

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6228,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11430,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6228,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szkoła męskiego stylu Agnieszka Świst - Kamińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272308844

7.3.3) Ulica: ul. Jacka Kaczmarskiego nr 2 lok. 3

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-230

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6228,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8964,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8964,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8964,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "INFO - BIZ" PROFESJONALNA EDUKACJA MARIOLA WIŚNIEWSKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8761085600

7.3.3) Ulica: ul. Chełmińska nr 106A lok. 36

7.3.4) Miejscowość: Grudziądz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8964,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14280,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14280,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROCAD S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5841003488

7.3.3) Ulica: ul. Kartuska 215

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-122

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14280,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9992,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9888,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUSINESS MASTERS Centrum Edukacji Jadwiga Drzewosz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7311170015

7.3.3) Ulica: ul. Grabowa nr 8

7.3.4) Miejscowość: Pabianice

7.3.5) Kod pocztowy: 95-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9888,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3178,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3178,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZANN INVESTMENTS Maciej Zarzecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7122934701

7.3.3) Ulica: ul. Ratuszowa nr 11 lok. 108

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-450

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3178,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZANN INVESTMENTS Maciej Zarzecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7122934701

7.3.3) Ulica: ul. Ratuszowa nr 11 lok. 108

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-450

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Szkoleniowe Omega Łukasz Dybała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793180306

7.3.3) Ulica: ul. Zakopiańska nr 9 lok. 505

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-418

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił w dniu 08.06.2021 r. niniejsze postępowanie, w zakresie części 17, na podstawie art. 255 pkt 1) u.p.z.p, gdyż w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie ww. części zamówienia, nie złożono żadnej oferty.

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił w dniu 08.06.2021 r. niniejsze postępowanie, w zakresie części 18, na podstawie art. 255 pkt 1) u.p.z.p, gdyż w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie ww. części zamówienia, nie złożono żadnej oferty.

Część 19

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił w dniu 08.06.2021 r. niniejsze postępowanie, w zakresie części 19, na podstawie art. 255 pkt 1) u.p.z.p, gdyż w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie ww. części zamówienia, nie złożono żadnej oferty.

Część 20

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 20)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EMT-SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342741010

7.3.3) Ulica: ul. Bojkowska nr 35A

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 20)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Część 21

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 21)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 21)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EMT-SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342741010

7.3.3) Ulica: ul. Bojkowska nr 35A

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 21)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Część 22

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 22)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9880,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29426,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9880,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 22)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CENTRUM SZKOLENIOWE PROIDEA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793114628

7.3.3) Ulica: ul. Centralna nr 62

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-586

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 22)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9880,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Część 23

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 23)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 23)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EMT-SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342741010

7.3.3) Ulica: ul. Bojkowska nr 35A

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 23)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Część 24

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił w dniu 08.06.2021 r. niniejsze postępowanie, w zakresie części 24, na podstawie art. 255 pkt 1) u.p.z.p, gdyż w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie ww. części zamówienia, nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

DOTYCZY CZĘŚCI 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 20, 21, 22 i 23:
Planowany termin zakończenia umowy ustala się do 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy tj. do dnia 28.01.2022 r.

Data zawarcia umów to 28.06.2021 r.
2021-07-01 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.