eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łubowo › Budowa modułowego zaplecza szatniowo - sanitarnego przy boisku sportowym w Łubowie



Ogłoszenie z dnia 2021-07-01


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00100456 z dnia 2021-07-01

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa modułowego zaplecza szatniowo – sanitarnego przy boisku sportowym w Łubowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁUBOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259459

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1

1.5.2.) Miejscowość: Łubowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-260

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lubowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.lubowo.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa modułowego zaplecza szatniowo – sanitarnego przy boisku sportowym w Łubowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7bde217c-ad86-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00100456

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003791/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Budowa modułowego zaplecza szatniowo – sanitarnego przy boisku sportowym w Łubowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00046385/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.8.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa modułowego zaplecza szatniowo - sanitarnego przy boisku sportowym w Łubowie, na działce nr 120/1, która jest własnością Gminy Łubowo.
Położenie obiektu - w pobliżu ogólnodostępnego, oświetlonego boiska sportowego z bieżnią poliuretanową. W wyniku realizacji projektu powstanie zaplecze złożone z kontenerów połączonych w jeden budynek modułowy na wzór szatni znanych z kompleksów „Orlik”.
Zakłada się posadowienie zaplecza kontenerowego o powierzchni zabudowy ok. 70,6m2 we wskazanej wyżej lokalizacji. Zaplecze wyposażone będzie w dwie szatnie, dwa zaplecza sanitarne dla zawodników oraz łazienkę ogólnodostępną, przystosowaną dla osób niepełnosprawnych. Budynek oraz najbliższe otoczenie wokół niego zostanie oświetlone i ogrodzone. Teren posiada dostęp do mediów: zaplecze ma zostać podłączone do wodociągu, kanalizacji sanitarnej oraz energii elektrycznej. Zadanie obejmuje też wykonanie opaski i dojścia do kompleksu szatniowego utwardzonego kostką brukową.

UWAGA:
Zamawiający zamieszcza kompletną dokumentację techniczną w postaci projektu budowlanego lecz
wprowadza następujące zmiany nieistotne w załączonym projekcie:
- łazienkę wraz z zapleczem sanitarnym należy wykonać zgodnie z rysunkiem w pliku o nazwie zmiana_rzut.pdf,
- przyłącze elektryczne należy wykonać ze wskazanego na etapie budowy miejsca odległego od budynku szatni o ok 7m, zlokalizowanego przy budynku oznaczonym na planie zagospodarowania działki jako budynek nr 3 - garaż. Należy zabudować tablicę bezpieczników w budynku w jednej ze szatni – jej lokalizację można uzgodnić na etapie wykonawstwa.
- należy zastosować płytę MFP zamiast płyty wiórowej na podłodze budynku
- przyłącze wody należy wykonać w uzgodnieniu z Zamawiającym – jego lokalizacja może ulec zmianie na etapie wykonawstwa, Zamawiający informuje i dopuszcza niezgodność do ok. +/- 30% w długości przyłącza w stosunku do projektu
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną.
Z uwagi na rozliczenie ryczałtowe, przy szacowaniu ceny Wykonawca winien uwzględnić również wszelkie elementy procesu wykonawczego w tym np.: zorganizowanie na swój koszt placu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż., zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej, archeologicznej, oznakowanie i zabezpieczenie placu budowy, przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów oraz kompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych przedmiotem zamówienia, wykonanie operatu powykonawczego projektu wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót najpóźniej do dnia odbioru końcowego, przygotowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu itd.
Szczegóły zamówienia określa dokumentacja techniczna, która znajduje się w zał. nr 5 do SWZ. Przedmiary nie stanowią podstawy wyceny zamówienia – cena ryczałtowa.
Zamawiający zastrzega sobie prawo uzgadniania z Wykonawcą terminów rozpoczęcia prac poszczególnych etapów realizacji zamówienia.
UWAGA
Jeżeli w dokumentacji, o której mowa wyżej zastosowano nazwy producentów lub inne nazwy własne, należy przyjąć, że służą one wyłącznie doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia a zamówienie należy wykonać z materiałów wskazanych w dokumentacji lub równoważnych (o parametrach nie gorszych - jak wskazano niżej). Ewentualne roboty zamienne wynikłe w trakcie realizacji umowy –muszą być uzgodnione z Zamawiającym, zasadność ich wykonania winna być zaakceptowana przez strony umowy, mogą to być zmiany, które ulepszają realizowane zamówienie, usprawniają proces budowy, nie mogą zmieniać zakresu zamówienia).
Użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadać odpowiednie certyfikaty i atesty materiałowe do stosowania w budownictwie a także zapewniać sprawność eksploatacyjną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 395000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 467400 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 395000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Monterdom F.U.H. Tomasz Bierła

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5571245068

7.3.3) Ulica: Krańcowa 10

7.3.4) Miejscowość: Trzemeszno

7.3.5) Kod pocztowy: 62-240

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 395000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

2021-07-01 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.