Ogłoszenie z dnia 2021-07-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00046385/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-05
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00100456 z dnia 2021-07-01 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa modułowego zaplecza szatniowo – sanitarnego przy boisku sportowym w Łubowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁUBOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259459
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1
1.5.2.) Miejscowość: Łubowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-260
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lubowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.lubowo.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa modułowego zaplecza szatniowo – sanitarnego przy boisku sportowym w Łubowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7bde217c-ad86-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00100456
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003791/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Budowa modułowego zaplecza szatniowo – sanitarnego przy boisku sportowym w Łubowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00046385/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.8.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa modułowego zaplecza szatniowo - sanitarnego przy boisku sportowym w Łubowie, na działce nr 120/1, która jest własnością Gminy Łubowo.
Położenie obiektu - w pobliżu ogólnodostępnego, oświetlonego boiska sportowego z bieżnią poliuretanową. W wyniku realizacji projektu powstanie zaplecze złożone z kontenerów połączonych w jeden budynek modułowy na wzór szatni znanych z kompleksów „Orlik”.
Zakłada się posadowienie zaplecza kontenerowego o powierzchni zabudowy ok. 70,6m2 we wskazanej wyżej lokalizacji. Zaplecze wyposażone będzie w dwie szatnie, dwa zaplecza sanitarne dla zawodników oraz łazienkę ogólnodostępną, przystosowaną dla osób niepełnosprawnych. Budynek oraz najbliższe otoczenie wokół niego zostanie oświetlone i ogrodzone. Teren posiada dostęp do mediów: zaplecze ma zostać podłączone do wodociągu, kanalizacji sanitarnej oraz energii elektrycznej. Zadanie obejmuje też wykonanie opaski i dojścia do kompleksu szatniowego utwardzonego kostką brukową.
UWAGA:
Zamawiający zamieszcza kompletną dokumentację techniczną w postaci projektu budowlanego lecz
wprowadza następujące zmiany nieistotne w załączonym projekcie:
- łazienkę wraz z zapleczem sanitarnym należy wykonać zgodnie z rysunkiem w pliku o nazwie zmiana_rzut.pdf,
- przyłącze elektryczne należy wykonać ze wskazanego na etapie budowy miejsca odległego od budynku szatni o ok 7m, zlokalizowanego przy budynku oznaczonym na planie zagospodarowania działki jako budynek nr 3 - garaż. Należy zabudować tablicę bezpieczników w budynku w jednej ze szatni – jej lokalizację można uzgodnić na etapie wykonawstwa.
- należy zastosować płytę MFP zamiast płyty wiórowej na podłodze budynku
- przyłącze wody należy wykonać w uzgodnieniu z Zamawiającym – jego lokalizacja może ulec zmianie na etapie wykonawstwa, Zamawiający informuje i dopuszcza niezgodność do ok. +/- 30% w długości przyłącza w stosunku do projektu
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną.
Z uwagi na rozliczenie ryczałtowe, przy szacowaniu ceny Wykonawca winien uwzględnić również wszelkie elementy procesu wykonawczego w tym np.: zorganizowanie na swój koszt placu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż., zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej, archeologicznej, oznakowanie i zabezpieczenie placu budowy, przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów oraz kompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych przedmiotem zamówienia, wykonanie operatu powykonawczego projektu wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót najpóźniej do dnia odbioru końcowego, przygotowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu itd.
Szczegóły zamówienia określa dokumentacja techniczna, która znajduje się w zał. nr 5 do SWZ. Przedmiary nie stanowią podstawy wyceny zamówienia – cena ryczałtowa.
Zamawiający zastrzega sobie prawo uzgadniania z Wykonawcą terminów rozpoczęcia prac poszczególnych etapów realizacji zamówienia.
UWAGA
Jeżeli w dokumentacji, o której mowa wyżej zastosowano nazwy producentów lub inne nazwy własne, należy przyjąć, że służą one wyłącznie doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia a zamówienie należy wykonać z materiałów wskazanych w dokumentacji lub równoważnych (o parametrach nie gorszych - jak wskazano niżej). Ewentualne roboty zamienne wynikłe w trakcie realizacji umowy –muszą być uzgodnione z Zamawiającym, zasadność ich wykonania winna być zaakceptowana przez strony umowy, mogą to być zmiany, które ulepszają realizowane zamówienie, usprawniają proces budowy, nie mogą zmieniać zakresu zamówienia).
Użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadać odpowiednie certyfikaty i atesty materiałowe do stosowania w budownictwie a także zapewniać sprawność eksploatacyjną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 395000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 467400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 395000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Monterdom F.U.H. Tomasz Bierła
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5571245068
7.3.3) Ulica: Krańcowa 10
7.3.4) Miejscowość: Trzemeszno
7.3.5) Kod pocztowy: 62-240
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MONTERDOM F.U.H. Tomasz Bierła
jakie przetargi wygrała firma
MONTERDOM F.U.H. Tomasz Bierła
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 395000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
2021-07-01 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa boiska wielofunkcyjnego w Kroczewie
- Modernizacja terenów sportowych przy Szkole Podstawowej im. Orła Białego w Dobrzeniu
- Budowa boisk sportowych w miejscowości Przeginia i Łazy - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa trybun dla kibiców na boisku sportowym w m. Jaczów
- Poprawa infrastruktury sportowej w popegeerowskiej miejscowości Babule, Gmina Padew Narodowa, poprzez budowę kortu tenisowego
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Iskrzyczynie
więcej: Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.