eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Rezerwacja, zakup i dostawa biletów lotniczych oraz pośrednictwo w procesie uzyskania wiz dla pracowników Głównego Instytutu Górnictwa - Państwowego Instytutu Badawczego



Ogłoszenie z dnia 2024-02-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Rezerwacja, zakup i dostawa biletów lotniczych oraz pośrednictwo w procesie uzyskania wiz dla pracowników Głównego Instytutu Górnictwa – Państwowego Instytutu Badawczego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Główny Instytut Górnictwa - Państwowy Instytut Badawczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000023461

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Gwarków 1

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-166

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 259 25 47, 32 259 25 55

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mwallenburg@gig.eu, skolinska@gig.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gig.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f0dcf3bb-af84-11ee-a06e-7a3efa199397

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Państwowy Instytut Badawczy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rezerwacja, zakup i dostawa biletów lotniczych oraz pośrednictwo w procesie uzyskania wiz dla pracowników Głównego Instytutu Górnictwa – Państwowego Instytutu Badawczego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0dcf3bb-af84-11ee-a06e-7a3efa199397

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00100452

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00024152

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZ/5908/SK/23/GIG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 495363,63 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 305180,16 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa Zamawiającego w zakresie zakupu biletów lotniczych oraz pośrednictwa w procesie uzyskania wiz w terminie wskazanym przez Zamawiającego na potrzeby pracowników Głównego Instytutu Górnictwa – Państwowego Instytutu Badawczego w związku z zagranicznymi podróżami służbowymi:
Kompleksowa obsługa Zamawiającego ma polegać na rezerwacji, sprzedaży, wystawianiu i wydawaniu biletów lotniczych na zagraniczne przewozy pasażerskie zgodnie ze składanymi przez Zamawiającego zleceniami w zakresie tras, terminów i klas wg obowiązujących taryf przewoźników z uwzględnieniem najkorzystniejszych w danym momencie cen.
W sytuacji pośrednictwa w procesie uzyskania wiz Wykonawca zobowiązany jest do:
a) przekazania Zamawiającemu pełnych informacji o warunkach, czasie i kosztach uzyskania wizy oraz dokumentach niezbędnych do jej otrzymania;
b) Skompletowania i odbioru (na koszt Wykonawcy) dokumentacji niezbędnej do uzyskania wizy we współpracy z Zamawiającym;
c) Terminowego złożenia w odpowiedniej placówce dyplomatycznej kompletu dokumentów niezbędnych do uzyskania wizy;
d) Dostarczenia wizowych paszportów (na koszt Wykonawcy) z otrzymaną wizą do miejsca i w terminie wskazanym przez Zamawiającego;
e) Uiszczenia w imieniu Zamawiającego wszystkich opłat w placówce dyplomatycznej związanych z uzyskaniem wizy;
f) poinformowania Zamawiającego o przewidywanym okresie procedury wizowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 63512000-1 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

75211000-8 - Usługi w zakresie spraw zagranicznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 270218,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 275230,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 270218,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WhyNotTravel Załoga Nasternak spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8133380514

7.3.3) Ulica: Kielnarowa 108 A

7.3.4) Miejscowość: Tyczyn

7.3.5) Kod pocztowy: 36-020

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. BLUE SKY TRAVEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. ROOSEVELTA 2, 60 – 829 POZNAŃ - rezerwacja biletów poza systemem GDS - realizacja poniżej 10 % wartości zamówienia

2. PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE „BOKKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, PLANTY 16, 25-502 KIELCE - rezerwacja biletów poza systemem GDS – realizacja poniżej 10 % wartości zamówienia


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 310000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin i warunki wykonania zamówienia:

1. Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy lub do wyczerpania środków przeznaczonych na jej realizację, w zależności od tego, które ze zdarzeń wystąpi jako pierwsze.

2. Środki (brutto) przeznaczone na niniejsze zamówienie: 310 000,00 zł.

3. Zakup realizowany będzie w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający ma prawo do niepełnego wykorzystania umowy. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tego tytułu. Zamawiający gwarantuje realizację 40% wartości brutto umowy.

4. Podana w ofercie łączna cena brutto nie stanowi wartości wynagrodzenia Wykonawcy, lecz służy tylko do porównania ofert złożonych w postępowaniu. Wartość umowy z Wykonawcą wynikać będzie z wysokości środków przeznaczonych przez Zamawiającego na realizację zamówienia (pkt. 2 powyżej)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.