Ogłoszenie z dnia 2023-02-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00065299/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-27
- 2023/BZP 00086969/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej budynków i instalacji publicznych
w Gminie Lidzbark Warmiński
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LIDZBARK WARMIŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742787
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ignacego Krasickiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Lidzbark Warmiński
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 897673274
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gminalidzbark@pnet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalidzbark.com
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_lidzbark1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa efektywności energetycznej budynków i instalacji publicznychw Gminie Lidzbark Warmiński
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4b7e4bf-9d6d-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00100125
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044673/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Poprawa efektywności energetycznej budynków i instalacji publicznych w Gminie Lidzbark Warmiński
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00065299
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.1.2023.DA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z poprawą efektywności energetycznej budynków i instalacji publicznych w Gminie Lidzbark Warmiński, określone w 13 programach funkcjonalno-użytkowych sporządzonych dla poszczególnych obiektów, stanowiących załącznik nr 10 do SWZ, w formule zaprojektuj i wybuduj.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z prowadzonym postępowaniem w trybie podstawowym bez negocjacji na realizację inwestycji pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynków i instalacji publicznych w Gminie Lidzbark Warmiński", w terminie składania ofert, tj. do dnia 13.02.2023 r. do godz. 10:00 wpłynęło 5 ofert. Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia 5 000 000,00 zł (słownie : pięć milionów złotych). W prowadzonym postępowaniu jedna oferta została odrzucona, a ceny pozostałych ofert przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Powyższe okoliczności wskazują na unieważnienie postępowania z powodu nie wystarczających środków finansowych.Oferta nr 1 – Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe „LECH BUD” Spółka z o.o.
Lidzbark Warmiński
Cena oferty : 5 623 975,74 zł brutto (słownie : pięć milionów sześćset dwadzieścia trzy tysiące dziewięćset siedemdziesiąt pięć złotych 74/100 ).
Gwarancja: 60 m-cy
Oferta nr 2 – RES ENERGY BGW Sp. z o.o. Sp. komandytowa
Olsztyn
Cena oferty : 6 945 715,11 zł brutto (słownie : sześć milionów dziewięćset czterdzieści pięć tysięcy siedemset piętnaście złotych 11/100 ).
Gwarancja: 60 m-cy
Oferta nr 3 – Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „Domex” Jan Fydrych
Lidzbark Warmiński
Cena oferty : 7 549 433,75 zł brutto (słownie : siedem milionów pięćset czterdzieści dziewięć tysięcy czterysta trzydzieści trzy złotych 75/100 ).
Gwarancja: 60 m-cy
Oferta nr 4 – BUDOM Sp. z o.o.
Orneta
Cena oferty : 6 373 514,67 zł brutto (słownie : sześć milionów trzysta siedemdziesiąt trzy tysiące pięćset czternaście złotych 67/100 ).
Gwarancja: 60 m-cy
Oferta nr 5 – Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MARAD Radosław Machowski
Elbląg
Cena oferty : 4 860 000,00 zł brutto (słownie : cztery miliony osiemset sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 ).
Gwarancja: 60 m-cy
Uzasadnienie prawne i faktyczne odrzucenia oferty nr 5:
Oferta nr 5 złożona przez Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MARAD Radosław Machowski, Elbląg została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022, poz. 1710), ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Zamawiający wymagał załączenia do oferty kosztorysu uproszczonego zawierającego kalkulację ceny, z uwzględnieniem kosztów na poszczególne budynki objęte zamówieniem. Wykonawca nie załączył do oferty wymaganego dokumentu. Tymczasem kosztorys uproszczony, stanowiący treść oferty, nie jest dokumentem podlegającym uzupełnieniu na podstawie art. 128 ust. 1 Pzp. Dokumenty podlegające uzupełnieniu zostały określone w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415). Zamawiający tym samym odstąpił od wezwania wykonawcy do uzupełnienia oferty.
Biorąc pod uwagę powyższe, unieważnienie niniejszego postępowania, na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp należy uznać za uzasadnione.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
- Budowa ogrodu jordanowskiego wraz ze skwerem otaczającym przy ul. Cyraneczki w Józefosławiu, na działkach nr ew. 18/44, 18/45, 18/47 oraz 18/40 obręb Józefosław
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.