Ogłoszenie z dnia 2021-06-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00025856/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-31
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00100078 z dnia 2021-06-30 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Profilaktyczne szczepienie dziewcząt z rocznika 2008 przeciw rakowi szyjki macicy
z Gminy Kluczbork
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kluczbork
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413001
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Katowicka 1
1.5.2.) Miejscowość: Kluczbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-200
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: /77/ 417 02 13
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kluczbork.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: kluczbork.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/; https://www.bip.kluczbork.eu/redir,przetargi1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Profilaktyczne szczepienie dziewcząt z rocznika 2008 przeciw rakowi szyjki macicyz Gminy Kluczbork
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc5ad265-914d-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00100078
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001459/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Profilaktyczne szczepienie dziewcząt z rocznika 2008 przeciw rakowi szyjki macicy z gminy Kluczbork
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00025856/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GM.271.7.2021.AS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i wykonanie max. 300 dawek szczepionki dziewięciowalentnej przeciw wirusowi brodawczaka ludzkiego HPV typu 6,11,16,18, 31, 33, 45, 52, 58 dopuszczonej do obrotu i stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej na podstawie wpisu do rejestru środków farmaceutycznych lub materiałów medycznych w ilości dawek niezbędnych do wykonania pełnego cyklu szczepień wszystkich zakwalifikowanych dziewcząt. Zakres zamówienia obejmuje: zakup i wykonanie cyklu szczepień, tj. w dwóch dawkach.
2. Szczepienie przeciw rakowi szyjki macicy- max 150 dziewcząt rocznika 2008 zamieszkałych na terenie Gminy Kluczbork - podanie I, II dawki szczepionki.
3. Szczepienia przeciw rakowi szyjki macicy należy przeprowadzić w placówce służby zdrowia na terenie Gminy Kluczbork.
4. Przed przystąpieniem do szczepień każda z dziewcząt musi zostać zakwalifikowana przez lekarza rodzinnego.
5. Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
85121000-0- Usługi medyczne i podobne
33600000-6 – Produkty farmaceutyczne leki
33651600-4 - Szczepionki
6. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców.
7. Zasady dotyczące zatrudniania i rozliczania podwykonawców zawarte są w § 7 i 8 wzoru umowy stanowiącego integralną część specyfikacji tj. załącznik nr 6.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
33651600-4 - Szczepionki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 143550,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143550,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 143550,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej ANMED s.c.A.Majer, A.Majer
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7511638500
7.3.3) Ulica: Wołczyńska 41
7.3.4) Miejscowość: Skałągi
7.3.5) Kod pocztowy: 46-262
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 143550,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
2021-06-30 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- Dostawa paliwa dla Gminy Kluczbork na okres od lipca do grudnia 2024 roku
- Budowa boiska wielofunkcyjnego i zadaszenia o stałej konstrukcji wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym przy Szkole nr 5 w Kluczborku
- Sukcesywne dostawy pieczywa do Zakładu Karnego w Kluczborku oraz do Oddziału Zewnętrznego w Sierakowie Śląskim
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców do Zakładu Karnego w Kluczborku oraz do Oddziału Zewnętrznego w Sierakowie Śląskim
- "Dostępna przestrzeń publiczna" w Publicznym Przedszkolu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Kluczborku
więcej: przetargi w Kluczborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktu leczniczego z substancją czynną Tralokinumabum w ramach Programu Lekowego
- "Dostawy heparyn, leków i akcesoriów operacyjnych - 2024"
- DOSTAWA Leków do programów lekowych - Darbopoetinum Alfa
- Dostawa szczepionek
- Świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy dla pracowników Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Lublinie
- Dostawa płynów infuzyjnych i produktów do żywienia dzieci dla szpitala Olmedica w Olecku Sp. z o.o.
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.