Ogłoszenie z dnia 2024-02-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00576501/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa części ulicy Trzemeszeńskiej w Gąsawie, dz. nr 64 obręb ewidencyjny Gąsawa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GĄSAWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351185
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żnińska 8
1.5.2.) Miejscowość: Gąsawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-410
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 523036210
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@gasawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gasawa.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8664841.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa części ulicy Trzemeszeńskiej w Gąsawie, dz. nr 64 obręb ewidencyjny Gąsawa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-208abee3-a559-11ee-953e-c2ea26915e21
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00100067
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030295/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Przebudowa części ulicy Trzemeszeńskiej w Gąsawie, dz. nr 64 obręb ewidencyjny Gąsawa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00576501
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRG.271.43.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 247133,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje roboty budowlane – przebudowę drogi gminnej – części ulicy Trzemeszeńskiej w Gąsawie, na odcinku o długości całkowitej 172,7 m, od km 0+104,30 do km 0+277,00.
Obecnie droga posiada nawierzchnię gruntową, częściowo utwardzoną gruzem betonowym o zmiennej szerokości, natomiast pobocze nie zostało wyodrębnione. Modernizowana droga stanowi dojazd do gruntów rolnych i zabudowań zagrodowych.
Przebudowa polegać będzie na wykonaniu koryta pod warstwy konstrukcyjne podbudowy, oraz na wykonaniu dwuwarstwowej nawierzchni bitumicznej na całej długości przebudowywanego odcinka oraz wykonaniu zjazdów. Pobocza umocnione zostaną warstwą tłucznia. Całe zadanie będzie prowadzone w istniejącym rozgraniczeniu pasa drogowego.
W wyniku przebudowy ma powstać droga o następujących parametrach:
− kategoria: droga gminna: D - dojazdowa
− kategoria ruchu KR1
− prędkość projektowa 40km/h
− ilość jezdni: jedna jednopasowa
− szerokość jezdni bitumicznej 3,50 ÷ 5,00 m
− spadki poprzeczne jezdni – 2%
− szerokość pobocza tłuczniowego 2 x 1,00 m
− spadek poboczy – 6%
− szerokość rozgraniczenia - istniejąca
Konstrukcja nawierzchni drogi gminnej:
warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S h=4cm
skropienie warstwy wiążącej emulsją asfaltową w ilości 0,5kg/m2
warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W h=4cm
skropienie podbudowy emulsja asfaltowa w ilości 0,8 kg/m2
podbudowa z kruszywa h=25 cm
warstwa mrozoochronna z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5 MPa h=10 cm
Konstrukcja umocnionego pobocza:
warstwa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 h= 20 cm
W pasie drogowym znajduje się sieć energetyczna, telekomunikacyjna, wodociągowa, kanalizacyjna, co wymaga szczególnej ostrożności przy prowadzeniu robót drogowych. Przed wykonaniem robót należy wykonać przekopy próbne w celu wyeliminowania uszkodzeń urządzeń podziemnych, których nie ma na mapie.
W przypadku uszkodzenia urządzeń podziemnych koszty ich naprawy poniesie Wykonawca robót drogowych.
Przed wykonaniem warstwy ścieralnej należy wykonać regulację włazów zaworów wodociągowych do wymaganego poziomu.
Uwaga: powyższy opis stanowi jedynie wyszczególnienie zakresu prac. Szczegółowy zakres prac przewidzianych do wykonania określa dokumentacja projektowa oraz szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji.
Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w poniższych dokumentach stanowiących załączniki do SWZ:
1) zał. nr 1 – Projekt budowlano-wykonawczy „Przebudowa części ulicy Trzemeszeńskiej w Gąsawie, na działce nr 64”
2) zał. nr 2 - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót
3) zał. nr 3 – Przedmiar robót.
Z uwagi na to, że w dokumentacji projektowej (w przedmiarze robót) pewne urządzenia i materiały mogą być oznaczone za pomocą znaków towarowych lub nazw pochodzenia, należy założyć, że każdemu temu oznaczeniu towarzyszą wyrazy „lub równoważny” to znaczy o parametrach, cechach, wartościach technicznych, jakościowych wartościach estetycznych nie gorszych niż określone w projekcie, gwarantujących realizację robót zgodnie z projektem budowlanym. Wszelkie nazwy własne użyte w dokumentacji projektowej oraz przedmiarach robót winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w realizacji zadania, nie są dla Wykonawców wiążące i należy je rozumieć jako minimalne oczekiwane parametry jakościowe, techniczne, funkcjonalno-użytkowe oraz wymagany standard. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia w stosunku do przewidywanych w dokumentacji projektowej. Równoważne produkty i urządzenia muszą posiadać wszelkie wymagane prawem certyfikaty, atesty, świadectwa dopuszczające je do obrotu i stosowania. Obowiązek udowodnienia równoważności ciąży na Wykonawcy.
Tablica informacyjna
Wykonawca w ramach realizacji inwestycji Wykonawca umieści w miejscu widocznym dla wszystkich użytkowników drogi tablicę informacyjną. Wzór, treść oraz lokalizację tablicy Wykonawca uzgodni z Zamawiającym.
Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest przed zawarciem umowy do przedłożenia harmonogramu rzeczowo-finansowego, obrazującego etapy robót budowlanych oraz kosztorysu ofertowego do akceptacji przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183009,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 266996,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 183009,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOM-BRUK Domagała Paweł
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5621503421
7.3.4) Miejscowość: Januszkowo
7.3.5) Kod pocztowy: 88-400
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183009,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej Nr 370243W relacji Malanowo Stare - Malanowo Nowe, gm. Mochowo
- Budowa ciągu pieszo - rowerowego pomiędzy ul. Karola Darwina a Parkiem Międzyosiedlowym
- Budowa i modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowości Gorzyce i Jagiełła
- "Remont DP nr 1813B w obrębie Świdry Awissa w km 1+049 ÷ 1+275"
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Pysznica
- "Modernizacja dróg na terenie Gminy Ryki w m. Leopoldów, Potok, Ryki i Moszczanka"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.