Ogłoszenie z dnia 2021-06-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00061407/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-21
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00100000 z dnia 2021-06-30 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wyk. dok. proj. i spec. tech. wyk., i odb. r. bud. dla bud. łącznika dr. dł. ok. 600m w ramach z. inw. pn. „Budowa drogi dojazdowej do terenów mieszkaniowych pomiędzy ul. Korczaka, a Wrocławską”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Dzierżoniów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717830
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Dzierżoniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48746450397
1.5.8.) Numer faksu: +48746450882
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.dzierzoniow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/, https://bip.um.dzierzoniow.pl/, https://dzierzoniow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyk. dok. proj. i spec. tech. wyk., i odb. r. bud. dla bud. łącznika dr. dł. ok. 600m w ramach z. inw. pn. „Budowa drogi dojazdowej do terenów mieszkaniowych pomiędzy ul. Korczaka, a Wrocławską”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7173b7c3-b9ff-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00100000
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001996/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 Budowa drogi dojazdowej do terenów mieszkaniowych pomiędzy ul. Korczaka a Wrocławską - prace projektowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00061407/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR-P.271.36.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 95472,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania, i odbioru robót budowlanych dla budowy łącznika drogowego długości ok. 600m w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Budowa drogi dojazdowej do terenów mieszkaniowych pomiędzy ul. Korczaka, a Wrocławską” w Dzierżoniowie.
2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych:
1) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 02.09.2004r.
z późniejszymi zmianami w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (t.j. Dz.U. z 2013r., poz.1129), w zakresie branż: drogowej, sanitarnej – kanalizacja deszczowa – odwodnienie drogi i elektrycznej – budowa oświetlenia;
2) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej
z dnia 2 marca 1999r. (tj. Dz u. z 2016r., poz. 124 z póź. zm.) w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie;
W przypadku udokumentowania braku możliwości uzyskania parametrów zgodnych
z w/w rozporządzeniem należy uzyskać zgodę na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych w trybie art. 9 ustawy Prawo Budowlane. Postanowienie na odstępstwo należy uzyskać od właściwego organu administracji architektoniczno-budowlanej;
3) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11.09.2020r.
w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. 2020, poz. 1609);
4) zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2019 poz. 2019 z późn zm.), gdyż opracowana przez Wykonawcę dokumentacja będzie stanowiła część opisu przedmiotu zamówienia w zamówieniu publicznym na roboty budowlane;
5) zgodnie ze wszystkimi pozostałymi przepisami szczegółowymi mającymi zastosowanie i wpływ na kompletność i prawidłowość wykonania dokumentacji projektowej, w tym z prawem budowlanym; oraz wykonanie:
- kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 18.05.2004r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz.U. z 2004r. Nr 130, poz. 1389) z podziałem na branże;
3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto:
1) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę/zgody od właściwego organu na realizację robót, oraz wszelkich innych decyzji wymaganych prawem wraz z wszelkimi wymaganymi uzgodnieniami. Wykonawca zobowiązany jest do uzupełnienia materiałów oraz udzielania stosownych wyjaśnień na wezwanie właściwego organu po złożeniu przez Niego wniosku o wydanie zgody/decyzji na realizację robót i w trakcie postępowania;
2) wykonanie wszelkich niezbędnych opracowań (w tym opinii
i ekspertyz) wymaganych obowiązującym prawem warunkujących uzyskanie decyzji/zgody na realizację robót;
3) wykonanie inwentaryzacji drzew i krzewów oraz uzyskanie decyzji na wycinkę drzew i krzewów kolidujących z inwestycją;
4) uzyskanie z Wydziału Gospodarki Nieruchomości i Architektury decyzji o warunkach zabudowy/ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego;
5) uzyskanie mapy sytuacyjno – wysokościowej dla celów projektowych na potrzeby projektu;
6) uzyskanie warunków przyłączenia mediów (np. oświetlenia, wody kanalizacji sanitarnej, deszczowej);
7) Wykonawca zobowiązany jest do udzielania odpowiedzi i składania wyjaśnień na pytania zadane przez Zamawiającego i potencjalnych wykonawców robót w toku trwającej procedury przetargowej na wykonanie robót budowlanych w terminie określonym przez Zamawiającego;
8) wykonanie niezbędnych badań geotechnicznych dla potrzeb ustalenia nośności podłoża i konstrukcji i wykorzystania ich dla celów projektowych,
9) wykonanie projektów: tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i stałej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem stosownych zatwierdzeń na ich wprowadzenie
4. Zakres rzeczowy projektu budowlanego obejmuje w szczególności:
1) zaprojektowanie jednokierunkowej drogi dojazdowej do terenów mieszkaniowych o nawierzchni jezdni i chodnika z kostki betonowej wraz z konstrukcją i podbudową (lokalizacja wskazana na załączniku nr 13 do SWZ);
2) zaprojektowanie włączenia nowo projektowanego łącznika drogowego do ul. Korczaka i ul. Wrocławskiej wraz z dowiązaniem i regulacją istniejących nawierzchni, obrzeży, krawężników i urządzeń;
3) zaprojektowanie odpowiedniego ukształtowania terenu w obrębie projektowanej drogi ze szczególnym uwzględnieniem odcinka wzdłuż płyty boiska stadionu oraz szkoły wraz z uwzględnieniem ewentualnego wykonania nowego ogrodzenia stadionu i terenu szkoły i zaprojektowania ekranu ochronnego dla terenów rekreacji sportowej;
4) zaprojektowanie oświetlenia drogowego (LED wraz z okablowaniem) oraz odwodnienia terenu objętego opracowaniem. Należy również zaprojektować wyprowadzenie podejść kanalizacji deszczowej kd do granic opracowania w celu umożliwienia wpięcia nieruchomości (działek) zlokalizowanych w ciągu drogi do projektowanego kolektora kd;
5) zaprojektowanie kanału technologicznego;
6) zaprojektowanie sieci wodociągowej w granicach opracowania służącej do zaspakajania potrzeb bytowych właścicieli działek zlokalizowanych w ciągu projektowanej drogi. Należy również zaprojektować wyprowadzenie podejść wodociągowych (przyłączy) do granic opracowania w celu umożliwienia wpięcia nieruchomości (istniejąca sieć wodociągowa do pozostawienia b/z);
7) zaprojektowanie sieci kanalizacji sanitarnej w granicach opracowania służącej do odprowadzania ścieków bytowych właścicieli działek zlokalizowanych w ciągu projektowanej drogi. Należy również zaprojektować wyprowadzenie podejść kanalizacji sanitarnej (przyłączy) do granic opracowania w celu umożliwienia wpięcia nieruchomości;
8) zaprojektowania usunięcia ewentualnej kolizji przyjętych rozwiązań projektowych z urządzeniami i sieciami podziemnymi (także obiektami), w tym ich regulacja do projektowanych rzędnych nawierzchni (np. zasów, zaworów, studni telekomunikacyjnych itd. znajdujących się w pasie realizowanej nawierzchni). Wykonawca zobowiązany jest otrzymać akceptację Zamawiającego dla uzyskanych uzgodnień i opinii innych instytucji. Wykonawca zobowiązany jest także do uzyskania warunków przyłączenia do mediów.
5. Prace projektowe należy wykonać z zapewnieniem likwidacji barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych.
6. Należy sporządzić niezbędną ilość egzemplarzy dokumentacji projektowej
w celu przekazania ich odpowiednim instytucjom oraz dostarczyć Zamawiającemu:
1) projekt budowlany (w tym: projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany, projekt techniczny) - 6 egzemplarzy;
2) projekt wykonawczy - 6 egzemplarzy;
3) przedmiar robót - 3 egzemplarze, z podziałem na branże,
4) kosztorys inwestorski - 3 egzemplarze, z podziałem na branże,
5) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - 6 egzemplarzy;
6) badania geotechniczne – 4 egzemplarze;
7) projekt stałej organizacji ruchu – 6 egzemplarzy;
8) projekt czasowej organizacji ruchu – 6 egzemplarzy.
7. Załączniki formalno-prawne, w tym decyzje, opinie, uzgodnienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu w oryginałach. Ponadto należy przekazać Zamawiającemu w/w dokumentację w formie elektronicznej PDF, w jednym egzemplarzu (1 płyta CD), która będzie zgodna z formą papierową w/w opracowań.
8. Wspólny Słownik Zamówień: 71320000-7 usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
Dodatkowe przedmioty :
71322200-3 usługi projektowania rurociągów
71323100-9 usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
9. Wykonawca udzieli Zamawiającemu rękojmi na przedmiot zamówienia. Bieg terminu rękojmi rozpoczyna się od dnia odbioru przedmiotu zamówienia, zaś kończy się z upływem ostatniego dnia 60 miesiąca licząc od dnia dokonania odbioru przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116850 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116850 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arteria Pracownia Projektowa Alicja Grabowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8981759029
7.3.3) Ulica: ul. Przystankowa 7 A/ 7
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 52-231
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Mapa do celów projektowych -Usługi Geodezyjne "Techmiar" Piotr Gawlik ul. Środkowa 4/1, 59-200 Legnica,
Opinia geotechniczna- Geomar Jerzy Sandecki, Młodnickiego13/1, 50-305 Wrocław
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARTERIA PRACOWNIA PROJEKTOWA ALICJA GRABOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
ARTERIA PRACOWNIA PROJEKTOWA ALICJA GRABOWSKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116850 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 320 dni
2021-06-30 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z DZIERŻONIOWA
- DOSTAWA WYROBÓW OPATRUNKOWYCH
- Wyk. rob. bud. pol. na budowie hali sportowej przy Szkole Pod. nr 9 w ramach zad. in. pn.: "Bud. nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Sz. Pod. nr 9 w Dzierż."
- Rozbudowa i przebudowa budynku Żłobka Miejskiego w Dzierżoniowie w ramach programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "Maluch +" 2022 - 2029".
- Przebudowa mostu drogowego JNI 01008084 na drodze 3006D w Ostroszowicach
więcej: przetargi w Dzierżoniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku I Liceum Ogólnokształcącego w Sulęcinie
- "Budowa toalety publicznej wraz z infrastrukturą techniczną"
- Budowa instalacji fotowoltaicznej w Oddziale Zewnętrznym w Prudniku Zakładu Karnego w Nysie
- Budowa instalacji fotowoltaicznej w Zakładzie Karnym w Kłodzku
- Opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie zwiększenia mocy jednostek wytwarzania energii elektrycznej dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży z Odnawialnych Źródeł Energii
- "Modernizacja obszaru zdegradowanego na terenie Gminy Ciasna w celu nadania funkcji turystyczno - rekreacyjnej. Etap 1"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.