eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zagospodarowanie terenu przy XII Liceum Ogólnokształcącym przy ul. Siennej w Warszawie numer post: 3/ZP/22



Ogłoszenie z dnia 2022-03-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu przy XII Liceum Ogólnokształcącym przy ul. Siennej w Warszawie numer post: 3/ZP/22

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000184

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. "Solidarności" 90

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-003

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 224435684

1.5.8.) Numer faksu: 224435600

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wola.zzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl.

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie terenu przy XII Liceum Ogólnokształcącym przy ul. Siennej w Warszawie numer post: 3/ZP/22

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2cfed076-8411-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00099945

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001481/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Zagospodarowanie terenu przy XII Liceum Ogólnokształcącym przy ul. Siennej 53

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00049967/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3/ZP/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1265932,56 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1136865,16 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu przy XII Liceum Ogólnokształcącym przy ul. Siennej 53 w Warszawie w ramach realizacji zadania pn. Zagospodarowanie terenu przy XII Liceum Ogólnokształcącym przy ul. Siennej 53. 2.Informacje ogólne: Obszar zagospodarowania terenu znajduje się na działce numer 75, jednostka ewidencyjna 146518_8, obręb 6-01-08, przy ul. Sienna 53 w Warszawie (dzielnica Wola). Powierzchnia opracowania wynosi 760 m2. Obszar opracowania obejmuje teren należący do XII Liceum Ogólnokształcącego im. Henryka Sienkiewicza. Teren placówki oświatowej stanowi własność Miasta Stołecznego Warszawy. Nie występują ograniczenia w dostępie do przedmiotowej działki, na której zaplanowano prace. Dzielnica Wola posiada prawo do dysponowania wyżej wymienioną nieruchomością. 3.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót, w szczególności: 1)Wykonanie ogrodzenia całej działki z furtką (furtkami), wejście od ulicy Jana Pawła II, nawiązujące do istniejącego ogrodzenia od ulicy Złotej 58, 2)Wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych pomiędzy działką a ulicą Jana Pawła II, 3)Wykonanie oświetlenia całego terenu z zasilaniem podłączonym do budynku XII LO, 4)Wykonanie odprowadzenia wód opadowych, 5)Wykonanie monitoringu, 6) Montaż wyposażenie siłowni plenerowej, 7)Utwardzenie nawierzchni alejek, 8)nasadzenie nowymi roślinami, krzewami i drzewami przedmiotowego terenu, 9) Wykonanie automatycznego podlewania zieleni i roślin. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania, dot. wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określa: 1) dokumentacja zadania pn.: Zagospodarowanie terenu przy XII Liceum Ogólnokształcącym przy ul. Siennej 53 w Warszawie w skład której wchodzą niżej wymienione dokumenty: a) Projekt budowlany – część 1 - Zagospodarowanie terenu, b) Projekt budowlany Instalacja Elektryczna i Teletechniczna (Instalacja monitoringu CCTV), c)szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – zagospodarowanie terenu; d)szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – instalacja elektryczna i teletechniczna (instalacja monitoringu CCTV), e)przedmiary robót służące do celów informacyjnych, ww. dokumentacja stanowi załącznik nr 11 do SWZ,
2) projektowane postanowienia umowy - wzór umowy, zwane dalej także wzorem umowy, stanowiące załącznik nr 7 do SWZ. 5.Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ustawy Pzp. Zamawiający wymaga aby osoby realizujące przedmiot zamówienia i wykonujące czynności dotyczące robót budowlanych, elektrycznych i sanitarnych były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie stosunku pracy, zgodnie z ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.). Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu dokumentowania i weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli tego zatrudnienia oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym zał nr 7 do SWZ. 6. Zamawiający dokonał podziału zamówienia obejmującego zadanie inwestycyjne, pn. Zagospodarowanie terenu przy XII Liceum Ogólnokształcącym przy ul. Siennej 53 na etapy. Dla każdego etapu przewidziano przeprowadzenie odrębnego postępowania. Niniejsze zamówienie jest udzielane jako część zamówienia ww. inwestycji. 7.Zgodnie z treścią § 3 ust. 2 wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500.000,00 zł przez cały okres trwania umowy, która obejmować będzie jego odpowiedzialność kontraktową jak i deliktową. 8. Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie udzielanego zamówienia kwotę brutto 1.398.344,15 zł. 9.Gwarancja i rękojmia:
Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia oraz na wbudowane materiały i urządzenia na okres minimum 36 miesięcy.
Wykonawca może zaproponować wydłużenie okresu gwarancji do 60 miesięcy. Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – patrz Rozdział XIV SWZ. Okres rękojmi za wady fizyczne i prawne zgodnie z postanowieniami Kodeksu Cywilnego wynosi 5 lat od podpisania protokołu odbioru końcowego. 10.Zamawiający nie wymaga odbycia wizji lokalnej. 11.Podwykonawcy: wszelkie regulacje i wymagania dotyczące podwykonawstwa, Zamawiający zawarł we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112712-9 - Roboty w zakresie kształtowania ogrodów

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45232120-9 - Roboty nawadniające

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45262520-2 - Roboty murowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

92312230-2 - Usługi świadczone przez rzeźbiarzy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1360000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2028798,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1360000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ziel-Bud Wojciech Rukat

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180038363

7.3.3) Ulica: Mehoffera

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-158

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1360000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.