Ogłoszenie z dnia 2022-03-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00044812/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-02
- 2022/BZP 00101671/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-29
- 2022/BZP 00099638/02 - Wynik z dnia 2022-03-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowywanie oraz dowóz dwudaniowych obiadów dla Dziennego Domu „Senior+” na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Soli.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006081695
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Staszica 1D
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sól
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: serkretariat@mopsnowasol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mopsnowasol.bip.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://nowasol.pl/zamowienia-publiczne/kategorie-zamowien/powyzej-130tys-zl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowywanie oraz dowóz dwudaniowych obiadów dla Dziennego Domu „Senior+” na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Soli.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14f57f53-8417-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00099638
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000880/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Przygotowywanie oraz dowóz dwudaniowych obiadów dla Dziennego Domu "Senior+" na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Soli.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt jest dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 na realizację projektu „Pierwszy Dzienny Dom Seniora w Nowej Soli” nr RPLB.07.05.00-08-0015/212.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00044812/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OA.3201.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 109494,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i dowóz dwudaniowych obiadów dla uczestników Dziennego Domu „Senior +” na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowej Soli w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2022 r.
2. Szacunkowa ilość posiłków dwudaniowych do przygotowania i dowozu w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia: 6330.
3. Liczba osób objętych przedmiotem zamówienia: średnio 30 osób dziennie.
Podana powyżej liczba osób jest liczbą szacunkową i w czasie obowiązywania umowy może ulec zmianie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113484,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113484,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113484,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa Paweł Sendecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 362888522
7.3.4) Miejscowość: Małomice
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113484,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z NOWEJ SOLI
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn: "Rozbudowa skrzyżowania ul. Zielonogórskiej, Chrobrego, Grobla, Okrężnej i Nowszej wraz z ich przebudową w m. Nowa Sól"
- Wydzielenie pożarowo klatek schodowych oraz wykonanie systemu oddymiania klatek schodowych w budynku Przedszkola nr 11 przy ul. Matejki 28 w Nowej Soli.
- Sprzątanie budynku A Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Szkolnej w Nowej Soli.
- Dostawa i montaż instalacji klimatyzacji w poczekalni Zakładu Radiologii w Wielospecjalistycznym Szpitalu SP ZOZ w Nowej Soli.
- Budowa przyszkolnej hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 5 w Nowej Soli w ramach rządowego programu Olimpia.
- Budowa drogi gminnej w ciągu ulic Ogrodowej i Akacjowej w m. Rudno
więcej: przetargi w Nowej Soli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup usług cateringowych na potrzeby obsługi konferencji i sympozjów organizowanych przez MSWiA
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie czterech szkoleń z zakresu doskonalenia techniki jazdy dla 150 kierowców.
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do Publicznego Przedszkola Nr 2 "Leśny Zakątek" w Ząbkach
- Sukcesywne świadczenie usług dostarczania i podawania posiłków (usługa typu catering) w Mazurskim Centrum Bioróżnorodności i Edukacji KUMAK w Urwitałcie
- Zapewnienie gorącego posiłku w ramach realizacji projektu "Aktywna przemiana" - II postępowanie
- Świadczenie usług przygotowywania i dostarczania posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej im. s. M. Benodyny Koterbianki w Ostrowie Wielkopolskim
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.