eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › Przeprowadzenie akcji promocyjno-informacyjnej w ramach projektu pn.: ,,Rozwój sieci ciepłowniczej w Zakopanem [...]"



Ogłoszenie z dnia 2022-03-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie akcji promocyjno-informacyjnej w ramach projektu pn.: ,,Rozwój sieci ciepłowniczej w Zakopanem [...]"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Zakopane

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000654948

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 13

1.5.2.) Miejscowość: Zakopane

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 182020448

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zakopane.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zakopane/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie akcji promocyjno-informacyjnej w ramach projektu pn.: ,,Rozwój sieci ciepłowniczej w Zakopanem [...]"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97211c22-72b1-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00099631

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020: Regionalna polityka energetyczna, działanie 4.4 Redukcja emisji zanieczyszczeń do powietrza, poddziałanie 4.4.2. Obniżenie poziomu niskiej emisji - SPR

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00011260/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 98000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Przeprowadzenie akcji promocyjno-informacyjnej z bezpośrednim dotarciem do odbiorcy, poprzez spotkania indywidualne edukatorów z mieszkańcami Zakopanego, materiały informacyjne - promocję w mediach.
2. Wykonanie przedmiotu zamówienia związane jest z realizacją przez Urząd Miasta Zakopane projektu: „Rozwój sieci ciepłowniczej w Zakopanem poprzez inwestycje w podłączenie do sieci geotermalnej oraz wymianę starych kotłów na nowe instalacje urządzeń na paliwa gazowe i biomasę” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020: Regionalna polityka energetyczna, działanie 4.4 Redukcja emisji zanieczyszczeń do powietrza, poddziałanie 4.4.2 Obniżenie poziomu niskiej emisji – SPR, zwanym dalej Projektem.
3. Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie przez Wykonawcę akcji promocyjno-informacyjnej. Akcja promocyjno-informacyjna musi byś przeprowadzona zgodnie z zachowaniem reżimu sanitarnego, z uwzględnieniem aktualnej sytuacji epidemicznej w kraju i powiecie tatrzańskim.
Akcja promocyjna swoim zasięgiem obejmuje budynki na terenie Gminy Miasta Zakopane. Ilość budynków (stan na grudzień 2020) – około 6850 budynków. Działaniami promocyjno- edukacyjnymi z bezpośrednim dotarciem do mieszkańca musi zostać objęte nie mniej niż 4000 budynków przewidywana maksymalna ilość budynków około 6850.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości budynków objętych działaniami edukacyjnymi jednak nie mniej niż 4000. Działaniami edukacyjnymi nie są objęci mieszkańcy posiadający lokale wchodzące w skład wspólnot mieszkaniowych.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) promowanie postaw proekologicznych oraz poczucia odpowiedzialności za stan środowiska w tym w szczególności obniżenia niskiej emisji, poprawę efektywności energetycznej i oszczędności zasobów naturalnych wśród dzieci i dorosłych poprzez indywidualne działania informacyjno-edukacyjne w tym:
a) merytoryczne przygotowanie treści edukacyjnych przekazywanych mieszkańcom przez edukatorów w trakcie wizyty,
b) sprofilowanie treści dla grup docelowych ( dzieci oraz dorośli),
c) przeprowadzenie działań edukacyjnych w formie wywiadu bezpośredniego prowadzonego wśród mieszkańców miasta. Wywiad oraz edukacja dotyczy między innymi rodzaju aktualnie używanego źródła ciepła, preferencji mieszkańców co do typu posiadanego aktualnie źródła ciepła. Przekazanie informacji o programie dotacyjnym i możliwościach skorzystania z dotacji adekwatnie do sytuacji mieszkańca. Potwierdzeniem przeprowadzenia działań edukacyjnych będzie wypełniona i podpisana ankieta/karta która zawierała będzie około 25 pytań.
d) opracowanie projektu graficznego ankiety ( do akceptacji Zamawiającego),
e) wydruk ankiety,
f) dostosowanie ilości edukatorów do potrzeb prawidłowej i terminowej realizacji zamówienia,
g) przygotowanie zestawienia punktów adresowych do których udadzą się edukatorzy z uwzględnieniem punktów, w których zostały już przeprowadzone działania promująco-edukacyjne projekt. Dane odnośnie punktów adresowych w których już przeprowadzono działania edukacyjno-promocyjne zostaną udostępnione Wykonawcy przez Zamawiającego.
h) opracowanie szczegółowego harmonogramu realizacji zamówienia, który zostanie przedstawiony Zamawiającemu do uzgodnienia i akceptacji,
i) umożliwienie otrzymania informacji bezpośrednio w UMZ ( jeden edukator pełniący dyżur w siedzibie Urzędu Miasta Zakopane w godzinach otwarcia Urzędu dla stron, oraz koordynujący pracę edukatorów w terenie).
2) Kluczowym elementem akcji informacyjnej są indywidualne spotkania "promotorów-edukatorów" z mieszkańcami Zakopanego w miejscu ich zamieszkania.
W ramach realizacji przedmiotu umowy edukatorzy będą promowali Projekt począwszy od:
a) informacji podstawowych o jakości powietrza i jego wpływie na zdrowie,
b) uwarunkowaniach prawnych wraz z uchwałą antysmogową,
c) informowanie o działaniach które sami mieszkańcy mogą realizować aby zmniejszyć emisje (wymiana kotła, jakość paliwa, sposób palenia), możliwościach przystąpienia do Projektu,
d) możliwościach poprawy efektywności energetycznej budynku poprzez np. zmianę istniejącego źródła z wykorzystaniem środków Projektu,
3) Wymaganie odnoście osób realizujących działania bezpośrednio u mieszkańców (edukatorów/promotorów):
a) merytorycznie przygotowani do przekazania w przystępny sposób mieszkańcom wiedzy nt. jakości powietrza, źródłach niskiej emisji, szkodliwości niskiej emisji oraz do wskazania konkretnych działań, które może podjąć dany mieszkaniec w celu obniżenia niskiej emisji i poprawy środowiska. Szkolenie edukatorów leży po stronie Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość sprawdzenia wiedzy edukatorów,
b) dobry stan zdrowia uwagi na stan epidemii SARS CoV-2 ( brak objawów sugerujących zakażenie koronawirusem), potwierdzony aktualnymi badaniami stanu zdrowia (badanie genetyczne z materiału z wymazu z nosogardzieli, test antygenowy z materiału z wymazu z nosogardzieli, badanie krwi żylnej na obecność przeciwciał ),
c) wysoki standard higieniczny ( edukatorzy obowiązkowo wyposażeni przez Wykonawcę w maski, rękawiczki, płyny do dezynfekcji),
d) wysoka kultura osobista,
e) wyposażeni przez Wykonawcę w niezbędne elementy: identyfikator z między innymi: numerem telefonu Urzędu Miasta Zakopane numerem telefonu firmy Wykonawcy, pieczęcią Wykonawcy, danymi identyfikującymi osobę w terenie która pozwoli w sposób zdalny na potwierdzenie danych edukatora, listę i mapę z lokalizacją budynków, z których mają zebrać informacje.
4) Opracowanie bazy danych ( w formie pliku exel) zawierającą lokalizację obiektów, wszystkie informacje o obiekcie i aktualnym źródle ciepła uzyskaną podczas wywiadu z mieszkańcem z którym przeprowadzono akcję promująco-informacyjną. Baza danych musi być opracowana w sposób umożliwiający efektywne zarządzanie danymi w niej zawartymi; Ostateczny forma bazy danych oraz jej funkcjonalność muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego.
5) Informacja promująca projekt oraz działania edukacyjne emitowana w radio:
a) Informacja emitowana w radiostacji o zasięgu lokalnym ( ilość emisji 2 ),
b) treść informacji podlega akceptacji Zamawiającego,
c) długość spotu około 1 minuta,
6) Informacja w prasie o zasięgu lokalnym oraz zasięgu wojewódzkim ( ilość 3 artykuły),
a) informacja w prasie treść informacji podlega akceptacji Zamawiającego,
b) wielkość informacji pół strony,
c) informacja w prasie o zasięgu wojewódzkim wielkość informacji pół strony,
d) treść informacji podlega akceptacji Zamawiającego,
e) wybór wydawcy podlega uzgodnieniu Zamawiającego,
7) Opracowanie raportu końcowego podsumowującego realizację zamówienia stanowiącego element protokołu zdawczo-odbiorczego. Raport końcowy podlega akceptacji przez Zamawiającego.
5. Wykonanie poszczególnych punktów zamówienia wymaga sporządzenia protokołu odbioru zatwierdzonego przez Zleceniodawcę. Protokół odbioru musi jednoznacznie wskazywać i dokumentować wykonanie podlegających odbiorowi elementów zamówienia.
Jeżeli materiały (informacje, dane) dostarczone przez Zamawiającego nie nadają się do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, albo jeżeli zajdą inne okoliczności, które mogą przeszkodzić prawidłowemu wykonaniu przedmiotu umowy, Wykonawca obowiązany jest w terminie do 7 dni od daty otrzymania materiałów albo zaistnienia ww. innych okoliczności zawiadomić o tym Zamawiającego pisemnie lub drogą elektroniczną, pod rygorem pełnej odpowiedzialności za nieprawidłowe zrealizowanie umowy.
Wykonawca oświadczy, że wszystkie dane zebrane w toku realizacji przedmiotu zamówienia nie zostaną udostępnione innym podmiotom (osobom trzecim).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90731100-1 - Zarządzanie jakością powietrza

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90721000-7 - Usługi związane z bezpieczeństwem środowiska

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca, którego oferta była wybrana jako najkorzystniejsza uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, natomiast Zamawiający nie skorzystał z możliwości dokonania ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych Wykonawców na mocy art. 263 ustawy Pzp i unieważnił postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95460,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95460,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.