eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Całodobowa ochrona fizyczna obiektu Muzeum "Pamięć i Tożsamość" im. św. Jana Pawła II, ul. Droga Starotoruńska 1A, 87-100 Toruń. Znak sprawy: MPiTJPII/ZP-01/02/2024/PK



Ogłoszenie z dnia 2024-02-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Całodobowa ochrona fizyczna obiektu Muzeum „Pamięć i Tożsamość” im. św. Jana Pawła II, ul. Droga Starotoruńska 1A, 87-100 Toruń. Znak sprawy: MPiTJPII/ZP-01/02/2024/PK

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Pamięć i Tożsamość im. Św. Jana Pawła II (w organizacji) w Toruniu

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380713458

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Droga Starotoruńska 3

1.4.2.) Miejscowość: Toruń

1.4.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@muzeumpamiecitozsamosc.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://muzeumpamiecitozsamosc.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00099441

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-02-09

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00094134

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych
w Rozdziale VII SWZ, oraz spełniający określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
- Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać
w sposób szczególny.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże:
a) Wykonawca posiada koncesję ministra właściwego do spraw wewnętrznych wydaną na podstawie ustawy
z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej;
b) status SUFO - posiada pozwolenie na broń na okaziciela tj. świadectwo broni wydane w formie decyzji przez właściwy organ Policji (wraz z aktualnymi decyzjami zmieniającymi – dotyczy sytuacji kiedy decyzja była zmieniana) na podstawie ustawy z dnia 21 maja 1999 r o broni i amunicji (Dz.U 2022 poz.2516) – w zakresie potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania czynności w zakresie ochrony osób i mienia w ramach specjalistycznej uzbrojonej formacji ochronnej (SUFO).
c) Zamawiający wymaga by Wykonawca był członkiem ogólnopolskiego stowarzyszenia branży ochrony. Stowarzyszenie to musi być samorządnym oraz niezależnym w swej działalności statutowej od organów
administracji państwowej, samorządu terytorialnego oraz organizacji politycznych, społecznych i zawodowych oraz działać na podstawie ustawy z dnia 30 maja 1989 r. o izbach gospodarczych.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 3 000 000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych).
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże że:
a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej 1 usługę, których przedmiotem było (jest) świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia na rzecz obiektu użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto każda.
Przez budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek według definicji zawartej w § 3 ust. 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.
b) Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności był krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej 1 usługę polegającą na przygotowaniu/zaprojektowaniu, montażu i obsłudze za pomocą swojego własnego Centrum Monitorowania wdrożenia systemu obsługi elektronicznej w budynku użyteczności publicznej.
c) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje własną Stacją Monitorowania Alarmów
o parametrach i funkcjonalności zgodnej z wymogami Zamawiającego określonymi w załączniku nr 1 do SWZ.
b) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia tj.:
• co najmniej 20 pracownikami ochrony wpisanymi na prowadzoną przez Komendanta Głównego Policji listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, posiadających co najmniej 2 letni staż pracy jako pracownik ochrony fizycznej w obiektach użyteczności publicznej,
• co najmniej 2 kwalifikowanymi pracownikami zabezpieczenia technicznego zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia.
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
4. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
5. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia

Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych
w Rozdziale VII SWZ, oraz spełniający określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
- Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać
w sposób szczególny.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże:
a) Wykonawca posiada koncesję ministra właściwego do spraw wewnętrznych wydaną na podstawie ustawy
z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej;
b) status SUFO - posiada pozwolenie na broń na okaziciela tj. świadectwo broni wydane w formie decyzji przez właściwy organ Policji (wraz z aktualnymi decyzjami zmieniającymi – dotyczy sytuacji kiedy decyzja była zmieniana) na podstawie ustawy z dnia 21 maja 1999 r o broni i amunicji (Dz.U 2022 poz.2516) – w zakresie potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania czynności w zakresie ochrony osób i mienia w ramach specjalistycznej uzbrojonej formacji ochronnej (SUFO).
c) Zamawiający wymaga by Wykonawca był członkiem ogólnopolskiego stowarzyszenia branży ochrony. Stowarzyszenie to musi być samorządnym oraz niezależnym w swej działalności statutowej od organów
administracji państwowej, samorządu terytorialnego oraz organizacji politycznych, społecznych i zawodowych oraz działać na podstawie ustawy z dnia 30 maja 1989 r. o izbach gospodarczych.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 30.000.000,00 zł (słownie: trzydzieści milionów złotych).
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże że:
a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej 1 usługę, których przedmiotem było (jest) świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia na rzecz obiektu użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto każda.
Przez budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek według definicji zawartej w § 3 ust. 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.
b) Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności był krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej 1 usługę polegającą na przygotowaniu/zaprojektowaniu, montażu i obsłudze za pomocą swojego własnego Centrum Monitorowania wdrożenia systemu obsługi elektronicznej w budynku użyteczności publicznej.
c) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje własną Stacją Monitorowania Alarmów
o parametrach i funkcjonalności zgodnej z wymogami Zamawiającego określonymi w załączniku nr 1 do SWZ.
b) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia tj.:
• co najmniej 20 pracownikami ochrony wpisanymi na prowadzoną przez Komendanta Głównego Policji listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, posiadających co najmniej 2 letni staż pracy jako pracownik ochrony fizycznej w obiektach użyteczności publicznej,
• co najmniej 2 kwalifikowanymi pracownikami zabezpieczenia technicznego zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia.
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
4. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
5. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
5) koncesja na prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia na usługi ochrony
i usługi zabezpieczenia technicznego wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji zgodnie
z ustawą z dnia 22 sierpnia 1977 r. o ochronie osób i mienia
6) potwierdzenie status SUFO – posiada pozwolenie na broń na okaziciela tj. świadectwo broni wydane w formie decyzji przez właściwy organ Policji (wraz z aktualnymi decyzjami zmieniającymi – dotyczy sytuacji kiedy decyzja była zmieniana) na podstawie ustawy z dnia 21 maja 1999 r o broni i amunicji (Dz.U 2022 poz.2516) – w zakresie potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania czynności w zakresie ochrony osób i mienia w ramach specjalistycznej uzbrojonej formacji ochronnej (SUFO).
7) Zamawiający wymaga by Wykonawca był członkiem ogólnopolskiego stowarzyszenia branży ochrony. Stowarzyszenie to musi być samorządnym oraz niezależnym w swej działalności statutowej od organów administracji państwowej, samorządu terytorialnego oraz organizacji politycznych, społecznych i zawodowych oraz działać na podstawie ustawy z dnia 30 maja 1989 r. o izbach gospodarczych. – Na potwierdzenie Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie
z załącznikiem nr 10 do SWZ.
8) Zamawiający wymaga by Wykonawca dysponował własną Stacją Monitorowania Alarmów o parametrach
i funkcjonalności zgodnej z wymogami Zamawiającego określonymi w załączniku nr 1 do SWZ – oświadczenie zgodne
z załącznikiem nr 11 do SWZ).
a) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych,
w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy / usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy / usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - załącznik nr 12 do SWZ.
b) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – według wzoru stanowiącego - załącznik numer 13 do SWZ.
c) Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego na sumę gwarancyjną minimum 3 000 000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych), wraz z potwierdzeniem opłacenia polisy.

Po zmianie:
5) koncesja na prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia na usługi ochrony
i usługi zabezpieczenia technicznego wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji zgodnie
z ustawą z dnia 22 sierpnia 1977 r. o ochronie osób i mienia
6) potwierdzenie status SUFO – posiada pozwolenie na broń na okaziciela tj. świadectwo broni wydane w formie decyzji przez właściwy organ Policji (wraz z aktualnymi decyzjami zmieniającymi – dotyczy sytuacji kiedy decyzja była zmieniana) na podstawie ustawy z dnia 21 maja 1999 r o broni i amunicji (Dz.U 2022 poz.2516) – w zakresie potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania czynności w zakresie ochrony osób i mienia w ramach specjalistycznej uzbrojonej formacji ochronnej (SUFO).
7) Zamawiający wymaga by Wykonawca był członkiem ogólnopolskiego stowarzyszenia branży ochrony. Stowarzyszenie to musi być samorządnym oraz niezależnym w swej działalności statutowej od organów administracji państwowej, samorządu terytorialnego oraz organizacji politycznych, społecznych i zawodowych oraz działać na podstawie ustawy z dnia 30 maja 1989 r. o izbach gospodarczych. – Na potwierdzenie Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie
z załącznikiem nr 10 do SWZ.
8) Zamawiający wymaga by Wykonawca dysponował własną Stacją Monitorowania Alarmów o parametrach
i funkcjonalności zgodnej z wymogami Zamawiającego określonymi w załączniku nr 1 do SWZ – oświadczenie zgodne
z załącznikiem nr 11 do SWZ).
a) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych,
w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy / usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy / usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - załącznik nr 12 do SWZ.
b) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – według wzoru stanowiącego - załącznik numer 13 do SWZ.
c) Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego na sumę gwarancyjną minimum 30.000.000,00 zł (słownie: trzydzieści milionów złotych), wraz z potwierdzeniem opłacenia polisy.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-02-19 09:00

Po zmianie:
2024-02-22 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-02-19 09:15

Po zmianie:
2024-02-22 09:15

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-03-19

Po zmianie:
2024-03-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.