eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gościeradów Ukazowy › Utrzymanie dróg leśnych oraz szlaków zrywkowych 2023r. - etap II



Ogłoszenie z dnia 2024-02-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utrzymanie dróg leśnych oraz szlaków zrywkowych 2023r. – etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO GOŚCIERADÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830017736

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gościeradów Folwark 1D

1.5.2.) Miejscowość: Gościeradów Ukazowy

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-275

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: goscieradow@lublin.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://goscieradow.lublin.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0ca90c52-68c7-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie dróg leśnych oraz szlaków zrywkowych 2023r. – etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ca90c52-68c7-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00099262

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021773/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Utrzymanie dróg leśnych i szlaków zrywkowych 2023 r. - etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00441150

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.31.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 892786 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 321442 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 1 – Utrzymanie dróg leśnych w leśnictwie Kotówka i Dąbrowa,
- zostanie dostarczone, wbudowane i mechaniczne zagęszczone zgodnie z niweletą drogi
gruntowej kruszywo łamane frakcji 0-63mm na drogi szerokości nawierzchni około 3,0m;
grubość warstwy po zagęszczeniu średnio 15 cm – w ilości 2759,0 [t],
- zostanie dostarczony, wbudowany i mechanicznie zagęszczony zgodnie z niweletą drogi
gruntowej piasek naturalny na drogę o szerokości nawierzchni około 3,0m; grubość
warstwy po zagęszczeniu około 15 cm lub wyrównanie dołów i zagłębień – w ilości
848,0 [t];
- zastanie wykonane trzykrotne równanie drogi leśnej równiarką o szerokości nawierzchni
około 3,0m na odcinkach o łącznej długości 1,5 km;
- zostaną wyremontowane istniejące przepusty poprzez wymianę części przelotowej o
średnicy Ø600mm – 2 szt. i długości 6mb
- zastaną oczyszczone rowy przy przepustach z namułów koparka podsiębierną o łącznej objętości gruntu 100,5 m3.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 321442 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 2 – Utrzymanie dróg leśnych w leśnictwie Antoniów, Nowiny;
- zostanie dostarczone, wbudowane i mechaniczne zagęszczone zgodnie z niweletą drogi
gruntowej kruszywo łamane frakcji 0-63mm na drogi szerokości nawierzchni około 3,0m;
grubość warstwy po zagęszczeniu średnio 15 cm – w ilości 2610,0 [t],
- zostanie dostarczony, wbudowany i mechanicznie zagęszczony zgodnie z niweletą drogi
gruntowej piasek naturalny na drogę o szerokości nawierzchni około 3,0m; grubość
warstwy po zagęszczeniu około 15cm lub wyrównanie dołów i zagłębień – w ilości 428,0 [t]

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 273402 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 3 – Utrzymanie drogi gminnej na działce 185 w Leśnictwie Dąbrowa oraz drogi
gminnej i drogi leśnej w oddziale 190, 169 w LS Marynopole
- zostaną ustalone granice pasa drogowego drogi gminnej na działce nr 185 obręb
Gościeradów Folwark
- zostanie dostarczone, wbudowane i mechaniczne zagęszczone zgodnie z niweletą drogi
kruszywo łamane frakcji 0-63mm na szlaki zrywkowe o szerokości nawierzchni
około 3,0m; grubość warstwy po zagęszczeniu średnio 15 cm – w ilości 801,25 [t],
- zostanie dostarczony, wbudowany i mechanicznie zagęszczony zgodnie z niweletą drogi
piasek naturalny na pas o szerokości nawierzchni około 3,0m; grubość warstwy po
zagęszczeniu około 15cm lub wyrównane doły i zagłębienia – w ilości 339,0 [t];
- zastanie wykonane trzykrotne równanie dróg równiarką o szerokości pasa jezdnego około
3,0m na odcinkach o łącznej długości 0,492 km;
- zostanie wykonana za pomocą spycharki korekta dojazdu do bramy na szkółkę w ilości 36,0 m3 gruntu,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 99084 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 4 – Utrzymanie szlaków zrywkowych w leśnictwie Kotówka, Marynopole, Irena,
Stawki ,Budy, Chwałowice, Antoniów;
- zostanie dostarczone, wbudowane i mechaniczne zagęszczone zgodnie z niweletą szlaku
zrywkowego kruszywo łamane frakcji 0-63mm na pas o szerokości nawierzchni około 3,0m;
grubość warstwy po zagęszczeniu średnio 15 cm – w ilości 1230,0 [t],
- zostanie dostarczony, wbudowany i mechanicznie zagęszczony zgodnie z niweletą szlaku
zrywkowego piasek naturalny na pas o szerokości nawierzchni około 3,0m; grubość
warstwy po zagęszczeniu około 15cm lub zostaną zarównane doły i zagłębienia – w ilości
1576,0 [t];
- zastanie wykonane trzykrotne równanie szlaków zrywkowych równiarką o szerokości pasa
jezdnego około 3,0m na odcinkach o łącznej długości 3,845 km.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 198858 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 340403,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 822021,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 340403,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDIMEL Grzegorz Gilas

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8621503374

7.3.4) Miejscowość: Kocudza Druga 136

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 340403,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 293984,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 523143,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 293984,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDIMEL Grzegorz Gilas

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8621503374

7.3.4) Miejscowość: Kocudza Druga

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 293984,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105238,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220548,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105283,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDIMEL Grzegorz Gilas

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8621503374

7.3.4) Miejscowość: Kocudza Druga

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105238,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230842,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 546987,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 230842,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDIMEL Grzegorz Gilas

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 546987,15

7.3.4) Miejscowość: Kocudza Druga

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 230842,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.