Ogłoszenie z dnia 2021-06-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00080582/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-11
- 2021/BZP 00087733/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-18
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00098626 z dnia 2021-06-29 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie projektu zagospodarowania terenów przyblokowych przy ul. Popiełuszki 41 i ul. Ofiar Katynia 16-24 w Stalowej Woli
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A
1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scuw@stalowawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-16631.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie projektu zagospodarowania terenów przyblokowych przy ul. Popiełuszki 41 i ul. Ofiar Katynia 16-24 w Stalowej Woli2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1ca66ee-ca9f-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00098626
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00080582/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-II.271.50.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 117358,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej niezbędnej z punktu widzenia uzyskania zezwolenia na budowę oraz przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia na realizacje robót budowlanych w oparciu o tę dokumentację i rzeczową realizację tych robót.
2. Prace projektowe obejmują część działki nr ewid. 298/29 obr. 3 Centrum pomiędzy budynkami Popiełuszki 41, Popiełuszki 39 a drogą garaży i działką Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej a budynkami Ofiar Katynia 16 – 24, zgodnie poglądowym załącznikiem graficznym.
3. Szczegółowy zakres usługi określa załącznik nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
4. Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcy wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia na miejscu u Zamawiającego.
5. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
gdyż wszystkie złożone oferty w postępowaniu podlegają odrzuceniu.Centralny Zamawiający w toku prowadzonego postepowania odrzucił oferty Wykonawców:
1.) PRZEMYSŁAW KOWALSKI NUNATAK STUDIO ARCHITEKTURY KRAJOBRAZU ul. Narzymskiego 22/2, 31-463 Kraków zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 3 i 6 w związku z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp.
Analiza oferty w/w Wykonawcy złożonej za pomocą formularza przeznaczonego do złożenia, zmiany, wycofania oferty udostępnionego przez miniPortal/ePUAP potwierdza, iż została złożona bez opatrzenia jej właściwym podpisem elektronicznym tj. nie została złożona w formie elektronicznej, ani w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp. w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Centralny Zamawiający weryfikował ofertę za pomocą:
- https://moj.gov.pl/nforms/signer/upload?xFormsAppName=SIGNER;
- https://weryfikacjapodpisu.pl/;
- za pomocą oprogramowanie do składania i weryfikacji podpisów elektronicznych PEM-HEART Signature.
Oferta złożona przez wykonawcę została podpisana podpisem elektronicznym lecz podpis ten nie jest kwalifikowanym podpisem elektronicznym, Zamawiający zaś nie był wstanie zweryfikować podpisu gdyż nie można znaleźć ścieżki certyfikatu, atym samym zweryfikować podpisu.
2.) GREENTEC-STUDIO WOJCIECH BOBEK UL. Łąkowa 8, 32-020 Wieliczka zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 3 i 6 w związku z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp.
Analiza oferty w/w Wykonawcy złożonej za pomocą formularza przeznaczonego do złożenia, zmiany, wycofania oferty udostępnionego przez miniPortal/ePUAP potwierdza, iż została złożona bez opatrzenia jej właściwym podpisem elektronicznym tj. nie została złożona w formie elektronicznej, ani w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp. w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Centralny Zamawiający weryfikował ofertę za pomocą:
- https://moj.gov.pl/nforms/signer/upload?xFormsAppName=SIGNER;
- https://weryfikacjapodpisu.pl/;
- za pomocą oprogramowanie do składania i weryfikacji podpisów elektronicznych PEM-HEART Signature.
Wykonawca składając ofertę za pośrednictwem miniPortal/ePUAP, przekazuje ofertę za pomocą formularza przeznaczonego do złożenia, zmiany, wycofania oferty. Formularz ten może być przed wysłaniem podpisany za pomocą portalu przez użytkownika (podpis następuje z wykorzystaniem właściwej funkcji systemu ePUAP tj. „PODPISZ I WYŚLIJ”).Jednakże podpis ten składany jest wyłącznie na formularzu do złożenia, zmiany, wycofania oferty, a co za tym idzie, podpis na formularzu to jedynie funkcjonalność systemu ePUAP, z której mogą, ale nie muszą skorzystać Wykonawcy przekazujący ofertę przy pomocy tego systemu. Oznacza to, że podpis złożony jedynie na w/w formularzu nie może wywierać skutków w odniesieniu do złożonej za jego pomocą oferty Wykonawcy. Oferta zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp, musi zostać opatrzona właściwym podpisem. Opatrzenie podpisem za pomocą portalu jedynie formularza służącego do przekazania oferty, odpowiada np. złożeniu podpisu odręcznego na kopercie z ofertą (w przypadku wyboru poczty jako środka komunikacji). Wobec powyższego oferta złożona w niniejszym postępowaniu została w sposób nieprawidłowy podpisana, i jest ona tym samym nieważna z mocy obowiązującego prawa i podlega odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
2021-06-29 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- ..Cykliczne dostawy artykułów mleczarskich dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
- "Świadczenie usługi w zakresie pełnienia funkcji Inspektora Ochrony Danych dla MOSiR oraz PCPN w Stalowej Woli"
- Usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń SP ZOZ
- Wykonanie przeglądów okresowych instalacji elektrycznej dla Jednostek Gminy Stalowa Wola
- Żywienie pacjentów Oddziału Rehabilitacji
- Dostawa sprzętu AGD oraz RTV na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej robót budowlanych i prac konserwatorskich realizowanych w budynkach przy ul. 3-go Maja 9 i ul. Kr. Kazimierza 25
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w budynku Głównym Szpitala w Myślenicach wraz z zakupem sprzętu i aparatury medycznej
- Budowa pawilonu kulturalno-sportowego w Wólce Tarłowskiej
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dotyczących "budowy skateparku na działce o numerze ewidencyjnym 678/12 Przy ul. Kujawskiej w Solcu Kujawskim"
- Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie rozbiórki budynku warsztatów przy ul. Młynarskiej 43/45
- Remont i konserwacja zabytkowej oficyny Edmunda Burkego przy ul. Kawęczyńskiej 26 w Dzielnicy Praga-Północ m.st Warszawy
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.