eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Świadczenie usługi oświetleniowej przez TAURON Nowe Technologie S.A. na rzecz Gminy Miasta Tychy w latach 2023 - 2024



Ogłoszenie z dnia 2023-02-16

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi oświetleniowej przez TAURON Nowe Technologie S.A. na rzecz Gminy Miasta Tychy w latach 2023 - 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Tychy

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Miasta Tychy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255507

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niepodległości 49

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umtychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.umtychy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.umtychy.pl/zamowienia-publiczne-urzedu-miasta

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi oświetleniowej przez TAURON Nowe Technologie S.A. na rzecz Gminy Miasta Tychy w latach 2023 - 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd7aa28a-9578-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00098347

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026318/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Świadczenie usługi oświetleniowej przez Tauron Nowe Technologie S.A. na rzecz Gminy Tychy w okresie od stycznia 2023r. do 31 grudnia 2024r. – majątek Tauronu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Art. 305 ust. 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. a) PZP – zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze.

Udzielenie przez zamawiającego zamówienia z wolnej ręki jest zgodne z przepisami, ponieważ zamawiający nie ma możliwości wyboru wykonawcy w trybie konkurencyjnym. Usługa oświetleniowa może być świadczona tylko przez jednego wykonawcę – TAURON Nowe Technologie S.A., który jest właścicielem punktów oświetlenia oraz urządzeń sterowniczych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.2.2023.AM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 577235,77 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi oświetleniowej przez Tauron Nowe Technologie S.A. na rzecz Gminy Tychy w latach 2023 - 2024. polegającej na:
a) pełnej eksploatacji 667 punktów świetlnych wraz z siecią zasilającą, stanowiących własność wykonawcy, wg załącznika nr 1 do Umowy,
b) eksploatacji sieci oświetleniowej, stanowiącej własność wykonawcy, zasilającej 1172 opraw stanowiących własność zamawiającego, wg załącznika nr 2 do Umowy.

Zakres prac obejmuje:
a) bieżącą konserwację oświetlenia ulicznego na terenie Gminy,
b) bieżące przeglądy i kontrole w zakresie sprawności technicznej, kompletności
i bezpieczeństwa oświetlenia,
c) utrzymanie świecenia punktów świetlnych w ilości nie mniejszej niż 99% ilości punktów świetlnych objętych pełną eksploatacją,
d) wymianę uszkodzonych źródeł światła, opraw, elementów zabezpieczeń, wszystkich innych elementów osprzętu oświetlenia sieci napowietrznej i kablowej,
e) wymianę uszkodzonych drzwiczek, tabliczek bezpiecznikowych, uzupełnianie obejm i innych elementów słupów,
f) bieżące naprawy szaf oświetlenia ulicznego,
g) lokalizację uszkodzeń w sieci oświetleniowej, naprawa uszkodzonych kabli i przewodów napowietrznych,
h) wykonywanie nastawień urządzeń sterujących oświetleniem (dopuszczalny odchył wynosi 5 minut),
i) mycie kloszy opraw ulicznych przy wymianie źródeł światła,
j) wycinkę gałęzi będących w kolizji z oprawami oświetlenia ulicznego,
k) utylizację wyeksploatowanych źródeł światła i innych zdemontowanych elementów sieci oświetlenia ulicznego,
l) kontrole inspekcyjne wykonywane według ustaleń roboczych,
m) usuwanie zagrożeń ze strony sieci oświetleniowej,
n) przywrócenie terenu (chodników, jezdni, zieleni) do stanu pierwotnego po wykonaniu robót eksploatacyjnych,
o) wymianę opraw oświetleniowych typu LED w ilości do 25 szt. rocznie.

Inne uwarunkowania:
Świadczenie usługi, organizacja i BHP w trakcie prowadzonych prac – wykonywać w oparciu o istniejące aktualne normy i przepisy w tym zakresie.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia 24 godzinnego dyżuru oraz całodobowej dyspozycyjności (gotowości) do reakcji na zgłaszane awarie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 709707,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 709707,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 709707,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Nowe Technologie S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8991076556

7.3.3) Ulica: Plac Powstańców Śląskiech 20

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-314

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

TAURON Dystrybucja S.A. Oddział w Gliwicach, prace wyszczególnione w § 2 zał nr 3 do IWZ


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 709707,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie od 1 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2024 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.