eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chodzież › Dostawa i montaż wyposażenia sal dydaktycznych, kuchni, pomieszczeń pomocniczych, pomieszczeń administracyjnych i socjalnych nowego przedszkola w Zacharzynie



Ogłoszenie z dnia 2024-02-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa i montaż wyposażenia sal dydaktycznych, kuchni, pomieszczeń pomocniczych, pomieszczeń administracyjnych i socjalnych nowego przedszkola w Zacharzynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chodzież

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791023

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Notecka 28

1.4.2.) Miejscowość: Chodzież

1.4.3.) Kod pocztowy: 64-800

1.4.4.) Województwo: wielkopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: spzacharzyn@gmail.com

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminachodziez.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00098294

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-02-08

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00080818

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) Doświadczenia – dla części Nr 3:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie dostawy wraz z montażem sprzętu i wyposażenia kuchni na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł brutto.
Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załącznika Nr 2 oraz wykazu wykonanych dostaw, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
2) Doświadczenia – dla części Nr 4 :
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie dostawy wraz z montażem mebli, sprzętu i wyposażenia dla szkół, przedszkoli, biur lub innych ośrodków na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł brutto.
Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załącznika Nr 2 oraz wykazu wykonanych dostaw, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
3) Osób zdolnych do wykonania zamówienia:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
Dotyczy części zamówienia Nr 3 :
a) koordynatorem dostawy i montażu (1 osoba) posiadającym co najmniej 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu dostawami i montażem wyposażenia kuchni lub innych lokali wyposażanych w sprzęt gastronomiczny;
b) monterami – min. 3 osoby posiadającymi kwalifikacje i doświadczenie w montażu mebli i wyposażenia gastronomicznego;
c) majstrem – (1 osoba) posiadającym kwalifikacje i doświadczenie uprawniające do wykonywania montażu i uruchomienia roboczych urządzeń elektrycznych. Majster powinien posiadać uprawnienia budowlane w zakresie instalacji elektrycznych lub uprawnienia SEP (świadectwo kwalifikacji SEP kat. E) uprawniające do przeprowadzania czynności obejmujących zarówno obsługę i serwis, jak i montaż oraz czynności pomiarowo – kontrolne instalacji, sieci i urządzeń elektrycznych.

Dotyczy części zamówienia Nr 4 :
a) koordynatorem dostawy i montażu (1 osoba) posiadającym co najmniej 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu dostawami i montażem wyposażenia biur, szkół, przedszkoli lub innych podmiotów publicznych;
b) monterami – min. 2 osoby posiadającymi kwalifikacje i doświadczenie w montażu mebli i wyposażenia.
Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

Do złożenia oferty na części Nr 1 i Nr 2 – Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.

Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) Doświadczenia – dla części Nr 3:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie dostawy wraz z montażem sprzętu i wyposażenia kuchni na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł brutto.
Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załącznika Nr 2 oraz wykazu wykonanych dostaw, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
2) Doświadczenia – dla części Nr 4 :
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie dostawy wraz z montażem mebli, sprzętu i wyposażenia dla szkół, przedszkoli, biur lub innych ośrodków na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł brutto.
Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załącznika Nr 2 oraz wykazu wykonanych dostaw, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
3) Osób zdolnych do wykonania zamówienia:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
Dotyczy części zamówienia Nr 3 :
a) koordynatorem dostawy i montażu (1 osoba) posiadającym co najmniej 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu dostawami i montażem wyposażenia kuchni lub innych lokali wyposażanych w sprzęt gastronomiczny;
b) monterami – min. 3 osoby posiadającymi kwalifikacje i doświadczenie w montażu mebli i wyposażenia gastronomicznego;
c) majstrem – (1 osoba) posiadającym kwalifikacje i doświadczenie uprawniające do wykonywania montażu i uruchomienia roboczych urządzeń elektrycznych. Majster powinien posiadać uprawnienia budowlane w zakresie instalacji elektrycznych lub uprawnienia SEP (świadectwo kwalifikacji SEP kat. E) uprawniające do przeprowadzania czynności obejmujących zarówno obsługę i serwis, jak i montaż oraz czynności pomiarowo – kontrolne instalacji, sieci i urządzeń elektrycznych.

Dotyczy części zamówienia Nr 4 :
a) koordynatorem dostawy i montażu (1 osoba) posiadającym co najmniej 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu dostawami i montażem wyposażenia biur, szkół, przedszkoli lub innych podmiotów publicznych;
b) monterami – min. 2 osoby posiadającymi kwalifikacje i doświadczenie w montażu mebli i wyposażenia.
Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg wzoru załącznika Nr 2 do SWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

Do złożenia oferty na części Nr 1 i Nr 2 – Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, sytuacji finansowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych
( DOTYCZY WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCYCH OFERTY NA CZĘŚCI NR 3 I NR 4 ) :
1) Wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (wg załącznika Nr 7 ),
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg załącznika Nr 8 ).
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.

Po zmianie:
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, sytuacji finansowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych
( DOTYCZY WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCYCH OFERTY NA CZĘŚCI NR 3 I NR 4 ) :
1) Wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (wg załącznika Nr 7 ),

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:
8. Przedmiotowe środki dowodowe :
1) Wykonawcy składający oferty na część Nr 1 do oferty mają obowiązek załączyć:
a) Zdjęcia kolorowe oferowanej zastawy stołowej.
b) Opis wyrobu.
2) Wykonawcy składający oferty na część Nr 3 do oferty mają obowiązek załączyć:
a) Karty technologiczne wraz ze zdjęciami opisujące dostarczane wyposażenie kuchni wg załącznika Nr 3.6 oraz wg załącznika Nr 3.7.
3) Wykonawcy składający oferty na część Nr 4 do oferty mają obowiązek załączyć:
a) Karty technologiczne lub specyfikacje techniczne wraz ze zdjęciami opisujące dostarczane meble i urządzenia wg załącznika Nr 3.8 poz. 7, 8, 23, 26, 28, 36, 51, 53.
b) Opis technologiczny : płyty blatu biurka, płyty ścian i drzwi szaf, kolory i rodzaje oklein płyt, wykończenie obrzeża biurka.
UWAGA:
Karty technologiczne (lub specyfikacje techniczne) powinny zawierać m.in.:
 informacje o sposobie produkcji, a w tym technologii montażu elementów składowych mebla,
 trwałości materiałów tj. płyty meblowe, okleiny,
 rodzaj powlekania płyty ( okleina, laminat, folia PCV, malowanie i lakierowanie ),
 sposób wykończenia wąskich krawędzi (bezspoinowe, spoinowe, inne – jakie),
 sposób wykończenia narożników,
 sposób zabezpieczenia części metalowych tj. stelaże do krzesełek, stolików dla dzieci,
 zamykania szaf lub szafek (jakie rodzaje zawiasów: wpuszczane w płytę, montowane na płytę, taśmowe wzdłuż całego boku).
4) Oświadczenie wykonawcy o zgodności oferowanych mebli i wyposażenia z obowiązującymi przepisami i normami.
Dokumenty wymienione w pkt. 8 ppkt. 3) MUSZĄ zawierać informacje niezbędne do oceny ofert wg kryterium „Jakość i trwałość dostarczonych mebli” określonego w rozdziale XV SIWZ.

Po zmianie:
8. Przedmiotowe środki dowodowe :
1) Wykonawcy składający oferty na część Nr 1 do oferty mają obowiązek załączyć:
a) Zdjęcia kolorowe oferowanej zastawy stołowej.
b) Opis wyrobu.
2) Wykonawcy składający oferty na część Nr 3 do oferty mają obowiązek załączyć:
a) Karty technologiczne wraz ze zdjęciami opisujące dostarczane wyposażenie kuchni wg załącznika Nr 3.6 oraz wg załącznika Nr 3.7.
3) Wykonawcy składający oferty na część Nr 4 do oferty mają obowiązek załączyć:
a) Specyfikacje techniczne wraz ze zdjęciami opisujące dostarczane meble i urządzenia wraz z podaniem ich wymiarów wg załącznika Nr 3.8 poz. 7, 8, 23, 26, 28, 36, 51, 53.
b) Opis technologiczny : płyty blatu biurka, płyty ścian i drzwi szaf, kolory i rodzaje oklein płyt, wykończenie obrzeża biurka.
UWAGA:
Specyfikacje techniczne) powinny zawierać m.in.:
 rodzaj powlekania płyty ( okleina ) : laminat HPL lub CPL, folia PCV termoplastyczna,
 sposób wykończenia wąskich krawędzi (bezspoinowe, spoinowe, inne – jakie),
 sposób wykończenia narożników ( czy narożniki są zaokrąglone czy proste ),
 sposób zabezpieczenia części metalowych tj. stelaże do krzesełek, stolików dla dzieci ( czy są zatyczki ),
 zamykania szaf lub szafek (jakie rodzaje zawiasów: wpuszczane w płytę, montowane na płytę, taśmowe wzdłuż całego boku).


4) Oświadczenie wykonawcy o zgodności oferowanych mebli i wyposażenia z obowiązującymi przepisami i normami.
Dokumenty wymienione w pkt. 8 ppkt. 3) MUSZĄ zawierać informacje niezbędne do oceny ofert wg kryterium „Jakość i trwałość dostarczonych mebli” określonego w rozdziale XV SIWZ.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu

Przed zmianą:
1) Wykonawcy składający oferty na część Nr 1 do oferty mają obowiązek załączyć:
a) Zdjęcia kolorowe oferowanej zastawy stołowej.
b) Opis wyrobu.
2) Wykonawcy składający oferty na część Nr 3 do oferty mają obowiązek załączyć:
a) Karty technologiczne wraz ze zdjęciami opisujące dostarczane wyposażenie kuchni wg załącznika Nr 3.6 oraz wg załącznika Nr 3.7.
3) Wykonawcy składający oferty na część Nr 4 do oferty mają obowiązek załączyć:
a) Karty technologiczne lub specyfikacje techniczne wraz ze zdjęciami opisujące dostarczane meble i urządzenia wg załącznika Nr 3.8 poz. 7, 8, 23, 26, 28, 36, 51, 53.
b) Opis technologiczny : płyty blatu biurka, płyty ścian i drzwi szaf, kolory i rodzaje oklein płyt, wykończenie obrzeża biurka.

Po zmianie:
1) Wykonawcy składający oferty na część Nr 1 do oferty mają obowiązek załączyć:
a) Zdjęcia kolorowe oferowanej zastawy stołowej.
b) Opis wyrobu.
2) Wykonawcy składający oferty na część Nr 3 do oferty mają obowiązek załączyć:
a) Karty technologiczne wraz ze zdjęciami opisujące dostarczane wyposażenie kuchni wg załącznika Nr 3.6 oraz wg załącznika Nr 3.7.
3) Wykonawcy składający oferty na część Nr 4 do oferty mają obowiązek załączyć:
a) Specyfikacje techniczne wraz ze zdjęciami opisujące dostarczane meble i urządzenia wraz z podaniem ich wymiarów wg załącznika Nr 3.8 poz. 7, 8, 23, 26, 28, 36, 51, 53.
b) Opis technologiczny : płyty blatu biurka, płyty ścian i drzwi szaf, kolory i rodzaje oklein płyt, wykończenie obrzeża biurka.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-02-13 13:00

Po zmianie:
2024-02-15 11:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.2. Miejsce składania ofert

Przed zmianą:
Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć do dnia 13.02.2024 r. do godziny 13:00 za pośrednictwem Platformy E-zamowienia na adres : https://ezamowienia.gov.pl.

Po zmianie:
Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć do dnia 15.02.2024 r. do godziny 11:00 za pośrednictwem Platformy E-zamowienia na adres : https://ezamowienia.gov.pl.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-02-13 13:15

Po zmianie:
2024-02-15 11:15

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-03-14

Po zmianie:
2024-03-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.