eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czerwonka Szlachecka › "Poprawa gospodarki wodnej na terenie gminy Czerwonka"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-02-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa gospodarki wodnej na terenie gminy Czerwonka”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czerwonka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146131861

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Czerwonka Włościańska 38

1.5.2.) Miejscowość: Czerwonka Szlachecka

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-232

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 297179505

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@czerwonka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwonka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2071a087-925b-11ed-b4ea-f64d350121d2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Poprawa gospodarki wodnej na terenie gminy Czerwonka”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2071a087-925b-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00098264

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00002985/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 "Poprawa gospodarki wodnej na terenie gminy Czerwonka"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00028045

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SIZG.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przy realizacji zamówienia pn. „Poprawa gospodarki wodnej na terenie gminy Czerwonka”. Na przedmiot niniejszego zamówienia składa się m.in.:
- budowa sieci wodociągowej w miejscowości Ponikiew Wielka,
- przebudowa stacji uzdatniania wody w Gutach Dużych,
- budowa zbiornika do magazynowania wody na terenie stacji uzdatniania wody w Jankowie,
- wymiana hydrantów na sieci wodociągowej.
Krótki opis przedmiotu zamówienia:
Zakres robót budowy sieci wodociągowej w miejscowości Ponikiew Wielka: sieć wodociągowa w msc. Ponikiew Wielka zasilona zostanie ze stacji uzdatniania wody w Gutach Dużych. Sieć wodociągowa wykonana zostanie z rur ciśnieniowych PVC-U PN 10 Ø 110 x 4,2. Długość sieci: 3599,05 m. Głębokość usytuowania 1,35-2,40 m poniżej poziomu terenu. Na sieci wodociągowej zostanie zamontowanych 11 hydrantów.
Zakres robót przebudowy stacji uzdatniania wody w Gutach Dużych: Ujęcie: demontaż armatury w studni głębinowej, wymiana pompy w studni głębinowej, wymiana rury wznośnej, przedłużenie rur studziennych w studni głębinowej, częściowy demontaż i zasypanie istniejącej obudowy, wykonanie fundamentów pod obudowę, montaż obudowy z kompletnym wyposażeniem, wymiana kabli od budynku SUW do studni głębinowej. Sieci wodociągowe: wymiana rurociągów wody surowej z ujęcia do budynku SUW, wykonanie rurociągu służącego do transportu wody uzdatnionej z budynku SUW do zbiornika wyrównawczego, wykonanie rurociągu służącego do transpotu wody uzdatnionej ze zbiornika wyrównawczego do budynku SUW, wymiana - do granicy działki, rurociągu zasilającego sieć wodociągową. Urządzenia i rurociągi technologiczne w budynku SUW: demontaż istniejących urządzeń, armatury i rurociągów; montaż aeratora centralnego Dn=1000 mm – 1 szt., wymiana zespołu filtrów Φ1000 mm na filtry o Φ1400 mm – 2 szt., montaż dmuchawy boczno-kanałowej do płukania filtrów – 1 szt., montaż sprężarki spiralnej – 1 szt., montaż tablicy sprężonego powietrza – 1 szt., montaż szaf zasilająco-sterujących – 1 kpl, montaż instalacji technologicznej ze stali nierdzewnej, montaż instalacji elektrycznych i automatycznego sterowania, wymiana awaryjnego układu dozującego podchloryn sodu NaOCl – 1 kpl, wymiana wewnętrznej instalacji wodociągowej, wymiana umywalek i miski kompaktowej, montaż przepływowego podgrzewacza wody, montaż wentylatorów, wymiana grzejników elektrycznych. Zagospodarowanie terenu: wymiana ogrodzenia z bramą wjazdową i furtką – panele systemowe (ocynk.) na podmurówce systemowej, Oczyszczenie i drobne prace naprawcze odstojnika wód popłucznych. Budynek SUW: wymiana okien, wymiana drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, termomodernizacja budynku, tynkowanie i malowanie elewacji, wymiana rynien, rur spustowych, opierzenia dachu i pokrycia dachu, wykonanie fundamentu pod aerator, ułożenie płytek na podłodze we wszystkich pomieszczeniach, ułożenie płytek na ścianach do wysokości 2 m w pomieszczeniu hali technologicznej, WC i chlorowni, położenie na ścianach sterowni tynku mozaikowego – kolor do uzgodnienia z Zamawiającym, malowanie ścian nad płytkami, nad tynkiem mozaikowym i sufitów, osadzenie kątowników ze stali nierdzewnej w istniejących kanałach technologicznych oraz przykrycie kanałów kratą pomostową z tworzywa sztucznego, wykonanie kanału pod szafy zasilająco-sterownicze. Zbiornik wyrównawczy 50 m3. Dostawa i montaż agregatu na kołach – pod ciągnik. Instalacja fotowoltaiczna. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania dla wody uzdatnionej parametrów fizyko- chemicznych i bakteriologicznych wody zgodnych z normami określonymi w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi – Dz. U. z 2017 r. poz. 2294). Efekt technologiczny należy potwierdzić poprzez uzyskanie minimum dwóch pozytywnych wyników badań. Wszelkie materiały użyteczne z rozbiórki, urządzenia i armatura stanowią własność Zamawiającego. Miejscem składowania jest teren działki nr ewid. 81/1 obręb Guty Duże.
Zakres robót budowy zbiornika do magazynowania wody na terenie stacji uzdatniania wody w Jankowie: zbiornik wody uzdatnionej, zewnętrzny, wolnostojący, w kształcie okręgu o średnicy 5,04 m, którego całość elewacji stanowi blacha trapezowa i płaska w kolorze białym, objętość: V=100 m3 (1 sztuka), powierzchnia zabudowy – 19,94 m2, powierzchnia całkowita – 19,94 m2, kubatura – 137,46 m3, szerokość obiektu – 5,04 m, długość obiektu 5,04 m, wysokość obiektu – 7,26 m.
Zakres wymiany hydrantów na sieci wodociągowej: wymiana 8 szt. niesprawnych hydrantów nadziemnych o śr. 80 mm.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projektach budowlanych stanowiących załącznik nr 10 do SWZ, przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 9 do SWZ, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót stanowiących załącznik nr 11 do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
3. Dołączone przedmiary robót stanowią element pomocniczy do opracowania kosztorysu ofertowego.
4. Zadanie własne Gminy Czerwonka polegające na zbiorowym zaopatrzeniu w wodę mieszkańców prowadzi Miejskie Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 5, 06-200 Maków Mazowiecki. Na czas realizacji zamówienia pracownicy Przedsiębiorstwa mają pełny dostęp do Stacji Uzdatniania Wody.
5. Podczas przebudowy należy zapewnić ciągłość dostawy wody do odbiorców. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić w trakcie realizacji umowy, prawidłową pracę istniejącej stacji uzdatniania wody do momentu oddania do użytku oraz uruchomienia przebudowanej i wyremontowanej SUW Guty Duże, celem zapewnienia nieprzerwanej dostawy do odbiorców wody pitnej o odpowiedniej jakości oraz pod odpowiednim ciśnieniem – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. z 2017 r. poz. 2294). Utrzymanie ciągłości pracy stacji podczas remontu wynika z obowiązku dostawy wody do mieszkańców. Na Wykonawcy ciąży obowiązek sprawnego przeprowadzenia procesu wymiany pompy i rurociągu wody surowej - a na czas przerwy zabezpieczenie w wodę mieszkańców. Zamawiający nie proponuje i nie narzuca metody rozwiązania dostaw. Należy przewidzieć ciągłą pracę układu np.: przenosząc go w całości na zewnątrz budynku a w tym czasie wykonać wszystkie niezbędne prace zarówno budowlane jak i technologiczne w budynku. Ponadto Zamawiający informuje, że nie ma technicznej możliwości zasilenia SUW Guty Duże z innej stacji. Wszelkie planowane wyłączenia pracy istniejącej SUW, każdorazowo muszą być uzgadnianie z Miejskim Przedsiębiorstwem Usług Komunalnych w Makowie Mazowieckim oraz z Zamawiającym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

44611500-1 - Zbiorniki na wodę

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3493264,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5561659,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3493264,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo-Budowlane Jarosław Grzankowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550718792

7.3.3) Ulica: ul. Fryderyka Chopina 3

7.3.4) Miejscowość: Maków Mazowiecki

7.3.5) Kod pocztowy: 06-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Nazwa podwykonawcy: Aqua Soft sp. z o.o. ul. Przędzalniana 8, 15-688 Białystok, NIP: 542-311-98-63;
Opis powierzonej części zamówienia: wykonanie technologii SUW w miejscowości Guty Duże.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3493264,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.