eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bystry › "Zakup kruszywa naturalnego wraz z załadunkiem do naprawy nawierzchni dróg gminnych i inwestycji wodno-kanalizacyjnych spółki"



Ogłoszenie z dnia 2022-03-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup kruszywa naturalnego wraz z załadunkiem do naprawy nawierzchni dróg gminnych i inwestycji wodno-kanalizacyjnych spółki”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY ZAKŁAD KOMUNALNY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Oddział zamawiającego: GZK Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281364299

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 H

1.5.2.) Miejscowość: Bystry

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: +48874299480

1.5.8.) Numer faksu: -

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gzkbystry.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzkbystry.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gzk_bystry

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup kruszywa naturalnego wraz z załadunkiem do naprawy nawierzchni dróg gminnych i inwestycji wodno-kanalizacyjnych spółki”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe71a573-8d7a-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00098125

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025872/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 „Zakup kruszywa naturalnego wraz z załadunkiem do naprawy nawierzchni dróg gminnych i inwestycji wodno-kanalizacyjnych spółki”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00056122/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GZK/ZP/2/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 447154,47 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
Zakup kruszywa naturalnego wraz z załadunkiem do naprawy nawierzchni dróg gminnych i inwestycji wodno-kanalizacyjnych spółki.

Wykonawca winien zapewnić Zamawiającemu:

1. Przewiduje się zakup kruszywa naturalnego wraz z załadunkiem, ze składowisk znajdujących się na terenie Gminy Giżycko z odbiorem transportem własnym Zamawiającego, wg frakcji:
• mieszanka żwirowa kruszywa naturalnego frakcji 0-31,5 mm, kruszywa klasy C50/30. Wielkość zamówienia, jaką należy przyjąć do wyliczenia ceny jednostkowej wynosi 10.000 ton.
• piasek zwykły 0/2mm
Wielkość zamówienia, jaką należy przyjąć do wyliczenia ceny jednostkowej wynosi
2 000 ton.
• pospółka - kruszywo naturalne
Wielkość zamówienia, jaką należy przyjąć do wyliczenia ceny jednostkowej wynosi
1 000 ton.

Zaproponowana przez wykonawcę w ofercie cena jednostkowa (1 tony) kruszywa uwzględnia wszystkie koszty związane z zakupem materiału.
2. Warunki dostawy
2.1. Zakup kruszywa będzie następował sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego.
2.2. Wykonawca rozpocznie realizacje dostaw w dniu i o godzinie wyznaczonej przez Zamawiającego w złożonym zamówieniu (faks lub email) jednakże nie później niż 2 dnia roboczego od czasu zgłoszenia potrzeby realizacji dostaw chyba, że w zamówieniu wskazano późniejszy termin i godzinę. W zamówieniu zostanie określona też ilość i rodzaj materiału do transportu oraz osoba ze strony Zamawiającego, która potwierdzi należyte wykonanie dostawy.
2.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości kruszywa, o której mowa pkt. 3 co za tym idzie, zmniejszenia zobowiązania wynikającego ze złożonej oferty. Wartość wykorzystanej części umowy nie może być mniejsza nić 50% zobowiązania wynikającego ze złożonej oferty. Wykonawca w związku z zmniejszeniem ilości kruszywa nie może dochodzić roszczeń, z tytułu nie zrealizowania w całości ilości i wartości oferty.
2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości zamawianego kruszywa, o której mowa pkt. 3, a co za tym idzie, zwiększenia zobowiązania wynikającego ze złożonej oferty do 30% w przypadku nieprzewidzianego zwiększenia zapotrzebowania w związku z realizowanymi naprawami dróg gminnych. W przypadku zwiększenia ilości kruszywa Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć kruszywo po cenach jednostkowa za 1 tona zgodne z ceną zaproponowana w złożonej ofercie.
2.5. Mieszanka żwirowa powinna mieć optymalne uziarnienie. Krzywa uziarnienia mieszanki powinna mieścić się w granicach krzywych obszaru dobrego uziarnienia. Kruszywo naturalne użyte do mieszanki żwirowej powinno spełniać wymagania normy EN 13242:2002+A1:2007 (odpowiednik krajowy PN-EN 13242+A1:2010), zgodnie zał. nr 5.
2.6. Wykonawca przed wydaniem materiału zgromadzi przygotowane kruszywo na pryzmie o wielkości min. 500 m3 i dołączy badanie laboratoryjne potwierdzające, że zgromadzony materiał posiada optymalne uziarnienie zgodne z załącznikiem nr 5.
2.7. Wykonawca w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego załączy do każdej partii dostarczonego kruszywa zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (atesty, deklaracje zgodności i certyfikaty).
2.8. Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia badań laboratoryjnych jakości dostarczonego kruszywa w przypadku podejrzenia przygotowania kruszywa niezgodnego z zamówieniem. W przypadku, gdy wyniki badań potwierdzi podejrzenie Zamawiającego wykonawca pokryje koszty związane z badaniem, odbierze na swój koszt przygotowane kruszywo, oraz zapłaci karę umowną w 30.000,00 zł za każdy zdarzenie.
2.9. W przypadku zwłoki w dostawie kruszywa zgodnie z zaoferowanym terminem w ofercie, Wykonawcy zapłaci na rzecz Zamawiający karę umowną w wysokości 2 000,00 zł brutto (słownie: dwa tysiące 00/100 złotych) za każdy rozpoczęty dzień kalendarzowy zwłoki.
2.10. Zamawiający uprawniony będzie do odstąpienia od umowy w przypadku dwukrotnego stwierdzenia dostawy kruszywa nienależytej jakości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 495000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 495000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 495000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGBUD PAWEŁ KOCHAŃSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8451822613

7.3.3) Ulica: SMĘTNA 23

7.3.4) Miejscowość: WYDMINY

7.3.5) Kod pocztowy: 11-510

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 495000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.