eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Przeglądy konserwacyjne, przeglądy doraźne oraz naprawy i modernizacje urządzeń transportu bliskiego należących do LPGK Sp. z o.o. wraz z oceną ich stanu technicznego w przypadku przekroczenia resursu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-06-29


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00097970 z dnia 2021-06-29

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeglądy konserwacyjne, przeglądy doraźne oraz naprawy i modernizacje urządzeń transportu bliskiego należących do LPGK Sp. z o.o. wraz z oceną ich stanu technicznego w przypadku przekroczenia resursu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390081536

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowodworska 60

1.5.2.) Miejscowość: Legnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 76/ 856-63-50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lpgk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lpgk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lpgk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka komunalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeglądy konserwacyjne, przeglądy doraźne oraz naprawy i modernizacje urządzeń transportu bliskiego należących do LPGK Sp. z o.o. wraz z oceną ich stanu technicznego w przypadku przekroczenia resursu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-583c2a56-c832-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00097970

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00080794/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NZP/TO/2/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 367396,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia ujęto w Załączniku nr 1 do wzoru umowy, który stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.1.Przedmiotem zamówienia jest dokonywanie przeglądów konserwacyjnych, przeglądów doraźnych, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego należących do Zamawiającego, zwanych dalej „UTB” oraz dokonywanie tzw. przeglądów specjalnych, tj. oceny stanu technicznego urządzeń transportu bliskiego w przypadku przekroczenia resursu. 2.Do czynności objętych przedmiotem zamówienia zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30.10.2018r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. z 2018r., poz. 2176), zwanego dalej: „Rozporządzeniem”. W przypadku zmian prawnych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zastosowanie będą miały aktualne przepisy prawa. 3.Szczegółowe zadania Wykonawcy: 1)przestrzeganie instrukcji eksploatacji urządzenia transportu bliskiego; 2)wykonywanie przeglądów konserwacyjnych UTB zgodnie z § 9 ust. 1 pkt 2 i pkt 3 Rozporządzenia w terminach określonych w instrukcji eksploatacji UTB, a jeżeli w instrukcji eksploatacji nie określono terminów przeglądów konserwacyjnych, to w terminach określonych w Załączniku nr 2 do Rozporządzenia. Wykaz UTB należących do Zamawiającego oraz informacje o terminach przeglądów konserwacyjnych dla tych urządzeń zawiera Tabela 1 - Wykaz urządzeń transportu bliskiego należących do Zamawiającego, o której mowa w pkt 4.1b); 3)usuwanie usterek oraz innych nieprawidłowości w działaniu UTB; 4)prowadzenie dziennika konserwacji dla każdego UTB oraz odnotowywanie w dzienniku konserwacji wykonanych czynności, o których mowa w pkt 2)-3), a także ich wyniku, z podaniem: a)daty przeglądu, b)stanu licznika roboczogodzin lub cykli pracy UTB, o ile ma to zastosowanie, c)imienia i nazwiska oraz numeru zaświadczenia kwalifikacyjnego osoby wykonującej przegląd konserwacyjny UTB lub usuwającej usterki; 5)bezzwłoczne powiadamianie Zamawiającego o nieprawidłowościach, które spowodowały konieczność wyłączenia UTB z eksploatacji, i dokonywanie odpowiednich wpisów w dzienniku konserwacji; 6)udział w badaniach UTB przeprowadzanych przez Urząd Dozoru Technicznego, a w razie konieczności również przygotowanie UTB do badania, zwane dalej „przeglądem doraźnym”; 7)dokonywanie przeglądów specjalnych, tj. oceny stanu technicznego UTB w przypadku przekroczenia resursu oraz sporządzanie dokumentacji dotyczącej stopnia wykorzystania resursu; 8)w razie potrzeby dokonywanie modernizacji UTB po uprzednim uzgodnieniu z Urzędem Dozoru Technicznego dokumentacji i zakresu modernizacji; 9)dokonywanie niezbędnych napraw UTB (po uprzednim uzgodnieniu z Urzędem Dozoru Technicznego dokumentacji i zakresu naprawy, jeżeli okaże się to konieczne), w tym: a)regeneracja otworów (gniazd) montażowych sworzni metodą napawania i roztaczania pod wymiar (w tym również z wykorzystaniem serwisu mobilnego na terenie Zamawiającego lub w innym miejscu na terenie Gminy Legnica), b)naprawa siłowników hydraulicznych włącznie z wymianą tłoczysk, cylindrów oraz regeneracją lub dorobieniem wszystkich elementów składowych siłowników, a także diagnostyka szczelności na stacji prób, c)dorabianie sworzni i tulei, d)wykonywanie prac spawalniczych, e)zakuwanie i wymiana przewodów hydraulicznych; 10)serwis mobilny na terenie Gminy Legnica, przy czym w przypadku awarii UTB serwis mobilny winien podjąć czynności zmierzające do usunięcia usterki lub dokonania naprawy w czasie nie przekraczającym 30 minut od telefonicznego zgłoszenia awarii przez Zamawiającego. 4.Rozliczenia za wykonywanie czynności objętych przedmiotem zamówienia. 1)Przeglądy konserwacyjne oraz przeglądy doraźne. a)Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za każdy wykonany w danym miesiącu przegląd konserwacyjny UTB według ceny jednostkowej wskazanej w § 3 ust. 2 pkt 1 lit. a) umowy w sprawie zamówienia publicznego. Cena jednostkowa, o której mowa powyżej zawiera również koszty przygotowania i prowadzenia niezbędnej dokumentacji (dziennik konserwacji, protokół z dokonanego przeglądu, itp.). b)Zamawiający przewiduje, iż w okresie realizacji zamówienia ilość przeglądów konserwacyjnych UTB wyniesie 112 szt. Wykaz UTB należących do Zamawiającego oraz informacje o terminach przeglądów konserwacyjnych dla tych urządzeń zawiera poniższa tabela. Tabela 3 - Wykaz urządzeń transportu bliskiego należących do Zamawiającego. L.p.-Rodzaj UTB-Nr rejestracyjny UTB-Nr UDT-Data ważności badania UDT-Termin przeglądu konserwacyjnego- Ilość przeglądów konserwacyjnych w okresie 12 miesięcy (RAZEM:-112): 1.-ŻURAW-DL76211-N3228002703-2021-04-30 (UTB w trakcie naprawy, tj. przed kolejnym badaniem UDT)-CO 60 DNI-6, 2.-DŹWIGNIK-DL58031-N9528000784-2021-06-30-CO 180 DNI-2, 3.-DŹWIGNIK-DL58032-N9528000783-2021-06-30-CO 180 DNI-2, 4.-DŹWIGNIK-DL88931-N9528001409-2021-09-30-CO 180 DNI-2, 5.-DŹWIGNIK-DL55281-N9528000734-2021-10-31-CO 180 DNI-2, 6.-DŹWIGNIK-DL16103-N9528000387-2021-10-31-CO 180 DNI-2, 7.-DŹWIGNIK-DL54771-N9528000735-2021-11-30-CO 180 DNI-2, 8.-DŹWIGNIK-DL60952-N9528000803-2022-01-31-CO 180 DNI-2, 9.-ŻURAW-DL25851-N3228001756-2022-02-28-CO 60 DNI-6, 10.-WÓZEK JEZDNIOWY--N4728005149-2022-02-28-CO 30 DNI-12, 11.-PODEST RUCHOMY--N3728002911-2022-03-21-CO 30 DNI-12, 12.-PODEST RUCHOMY-DL78194-N3728002445-2022-03-31-CO 30 DNI-12, 13.-DŹWIGNIK-DL35561-N9528000409-2022-04-30-CO 90 DNI-4, 14.-ŻURAW-DL35561-N8228002444-2022-04-30-CO 60 DNI-6, 15.-WÓZEK JEZDNIOWY--N4728008656-2022-04-30-CO 90 DNI-4, 16.-DŹWIGNIK-DL49728-N9528000631-2022-06-30-CO 180 DNI-2, 17.-DŹWIGNIK-DL43348-N9528002106-2022-06-30-CO 180 DNI-2, 18.-DŹWIGNIK-DL49482-N9528000624-2022-08-31-CO 180 DNI-2, 19.-DŹWIGNIK-DL54038-N9528000707-2022-10-31-CO 180 DNI-2, 20.-ŻURAW-DL12302-N8228002030-2022-10-31-CO 60 DNI-6, 21.-DŹWIGNIK-DL12302-N9528000008-2022-10-31-CO 90 DNI-4, 22.-DŹWIGNIK-DL68589-N9528000991-2022-11-30-CO 180 DNI-2, 23.-DŹWIGNIK-DL25851-N9528000277-2023-01-31-CO 180 DNI-2, 24.-DŹWIGNIK-DL27535-N9528001311-2023-01-31-CO 180 DNI-2, 25.-DŹWIGNIK-DL80978-N9528000813-2023-02-28-CO 180 DNI-2, 26.-DŹWIGNIK-DL41976-N9528000765-2023-02-28-CO 90 DNI-4, 27.-ŻURAW-DL3138E-N8227004067-2023-05-31-CO 60 DNI-6. c)Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za każdy wykonany w danym miesiącu przegląd doraźny UTB (przygotowanie UTB do badania przeprowadzanego przez Urząd Dozoru Technicznego) według ceny jednostkowej wskazanej w § 3 ust. 2 pkt 1 lit. b) umowy w sprawie zamówienia publicznego. Cena jednostkowa, o której mowa powyżej zawiera również koszty przygotowania i prowadzenia niezbędnej dokumentacji (np. protokół z dokonanego przeglądu). d)Przeglądy doraźne wykonywane będą na zlecenie Zamawiającego. Zamawiający przewiduje, iż w okresie realizacji zamówienia szacunkowa ilość przeglądów doraźnych UTB wyniesie 15 szt. e)Rozliczenie za usunięcie usterek lub dokonanie napraw, których konieczność wykonania ujawniona zostanie podczas przeglądu konserwacyjnego lub przeglądu doraźnego odbywać się będzie zgodnie z pkt 4.3). 2)Przeglądy specjalne (ocena stanu technicznego UTB w przypadku przekroczenia resursu). a)Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za każdy wykonany w danym miesiącu przegląd specjalny UTB według ceny jednostkowej wskazanej w § 3 ust. 2 pkt 1 lit. c) umowy w sprawie zamówienia publicznego. Cena jednostkowa, o której mowa powyżej zawiera również koszty przygotowania dokumentacji dotyczącej stopnia wykorzystania resursu. b)Przeglądy specjalne wykonywane będą na zlecenie Zamawiającego. Zamawiający przewiduje, iż w okresie realizacji zamówienia szacunkowa ilość przeglądów specjalnych UTB wyniesie 10 szt. 3)Usuwanie usterek oraz dokonywanie napraw i modernizacji UTB. a)Wykonawca bez uzgodnienia z Zamawiającym nie jest uprawniony do dokonania naprawy UTB (w tym usunięcia usterki). Zamawiający każdorazowo przekaże Wykonawcy zlecenie dokonania naprawy UTB lub usunięcia usterki UTB, albo dokonania modernizacji UTB. Wykonawca przed rozpoczęciem naprawy lub modernizacji zobowiązany jest do dokonania niezbędnych uzgodnień z Urzędem Dozoru Technicznego, o których mowa w pkt 3.8) i 3.9) oraz w § 11 Rozporządzenia. b)Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za dokonane w danym miesiącu na zlecenie Zamawiającego naprawy (w tym usuwanie usterek) oraz modernizacje UTB według ceny jednostkowej za roboczogodzinę wskazanej w § 3 ust. 2 pkt 1 lit. d) umowy w sprawie zamówienia publicznego. Cena jednostkowa, o której mowa powyżej zawiera również koszty przygotowania i prowadzenia niezbędnej dokumentacji (np. protokół z dokonanej naprawy, dokumentacja dotycząca uzgodnień z Urzędem Dozoru Technicznego, o których mowa w § 11 Rozporządzenia). c)W przypadku gdy naprawa (w tym usunięcie usterki) odbywała się będzie z wykorzystaniem serwisu mobilnego, to Wykonawca otrzyma dodatkowo wynagrodzenie za dojazd serwisu mobilnego z warsztatu Wykonawcy do UTB, które uległo awarii na terenie Gminy Legnica oraz powrót serwisu mobilnego do warsztatu Wykonawcy według ceny jednostkowej za 1 km, o której mowa w § 3 ust. 2 pkt 1 lit. e) umowy w sprawie zamówienia publicznego. d)Zamawiający przewiduje, iż w okresie realizacji zamówienia szacunkowa ilość roboczogodzin przeznaczonych na naprawy, usuwanie usterek i modernizacje UTB wyniesie 1.100 roboczogodzin, a szacunkowa ilość kilometrów (dojazd serwisu mobilnego) wyniesie 100 kilometrów. e)Wykonawca winien przedstawić Zamawiającemu udokumentowane koszty części zamiennych wykorzystanych do naprawy, usunięcia usterki lub modernizacji UTB. Zamawiający zwróci Wykonawcy koszty, o których mowa powyżej. Zamawiający na podstawie kosztów poniesionych w 2020 roku przewiduje, iż w okresie realizacji zamówienia szacunkowe koszty części zamiennych wyniosą 60.000,00 zł netto. 5.Warsztat Wykonawcy, w którym dokonywane będą przeglądy konserwacyjne, doraźne i specjalne oraz naprawy (w tym usuwanie usterek) i modernizacje UTB winien być zlokalizowany w odległości nie większej niż 20 km od granic administracyjnych miasta Legnica.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 332924,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 332924,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 332924,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU „IRBET” SERWIS SKIBA IRENEUSZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 391063470

7.3.3) Ulica: ul. Gniewomierska 8

7.3.4) Miejscowość: Legnica

7.3.5) Kod pocztowy: 59-220

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 332924,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-06-29 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.