eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › Przeprowadzanie badań odpadów dostarczanych do Zakładu Termicznego Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Koninie oraz badań odpadów wytwarzanych w procesie spalania



Ogłoszenie z dnia 2024-02-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzanie badań odpadów dostarczanych do Zakładu Termicznego Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Koninie oraz badań odpadów wytwarzanych w procesie spalania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZAKŁAD GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301719592

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sulańska 13

1.5.2.) Miejscowość: Konin

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@mzgok.konin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mzgok.konin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mzgok-konin.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarka odpadami komunalnymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzanie badań odpadów dostarczanych do Zakładu Termicznego Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Koninie oraz badań odpadów wytwarzanych w procesie spalania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a7cd758-999b-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00097753

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00552509

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZ.361.12.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 604542,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badań odpadów dostarczanych do Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. – Zakład Termicznego Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Koninie zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 8 czerwca 2016 r. w sprawie warunków technicznych kwalifikowania części energii odzyskanej z termicznego przekształcania odpadów (Dz. U. 2016 poz. 847) oraz badań odpadów wytwarzanych w procesie spalania, w następującym zakresie:
a) dla odpadu o kodzie 20 03 01:
- oznaczenie wartości opałowej; planowana 1 próba na dobę (w dzień roboczy), tj. w okresie 11 miesięcy maksymalnie 231 prób
- oznaczenie zawartości frakcji biodegradowalnej i zawartości węgla we frakcji biodegradowalnej; planowana 1 próba na każdą partię nie większą niż 5 000 Mg (w dzień roboczy), nie rzadziej jednak niż 1 raz na trzy tygodnie tj. w okresie 11 miesięcy maksymalnie 15 prób
b) dla odpadu o kodzie 19 12 12:
- oznaczanie wartości opałowej; planowana 1 próba na dobę (w dzień roboczy), tj. w okresie 11 miesięcy maksymalnie 231 prób
- oznaczanie zawartości frakcji biodegradowalnej i wartości opałowej tej frakcji; tj. planowana 1 próba na każdą partię, nie większą niż 500 Mg, nie rzadziej jednak niż 1 raz na dwa tygodnie (w dzień roboczy), tj. w okresie 11 miesięcy maksymalnie 24 próby; dodatkowo oznaczenie zawartości węgla we frakcji biodegradowalnej, planowana 1 próba nie rzadziej niż 1 raz w kwartale (w dzień roboczy), tj. w okresie 11 miesięcy maksymalnie 4 próby
c) dla odpadów o kodzie 19 01 12 – żużle i popioły paleniskowe inne niż wymienione w 19 01 11*:
- oznaczenie zawartości węgla całkowitego i zawartości wilgoci całkowitej w odpadzie tj. planowana 1 próba nie rzadziej niż 1 raz w kwartale (w dzień roboczy) tj. w okresie 11 miesięcy 4 próby
d) dla odpadów o kodzie 19 01 15* - pyły z kotłów zawierające substancje niebezpieczne:
- oznaczenie zawartości węgla całkowitego i zawartości wilgoci całkowitej w odpadzie tj. planowana 1 próba nie rzadziej niż 1 raz w kwartale (w dzień roboczy) tj. w okresie 11 miesięcy 4 próby.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje pobór i przygotowanie próbki odpadów do wyżej wymienionych badań. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu w formie pisemnej planu pobierania próbek na terenie ZTUOK w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w części V SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79723000-8 - Usługi analizy odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71900000-7 - Usługi laboratoryjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 659556,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 659556,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 659556,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Energopomiar" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6310100029

7.3.3) Ulica: gen. J. Sowińskiego 3

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 659556,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.