eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › ZP-2380-526/2022 Parkowanie i przechowywania pojazdów o DMC do 3,5 t, o DMC pow. 3,5 t i części zamiennych zabezpieczonych na koszt Policji



Ogłoszenie z dnia 2023-02-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ZP-2380-526/2022 Parkowanie i przechowywania pojazdów o DMC do 3,5 t, o DMC pow. 3,5 t i części zamiennych zabezpieczonych na koszt Policji

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach

1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270208292

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lompy 19

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-038

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ka.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaska.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.slaska.policja.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZP-2380-526/2022 Parkowanie i przechowywania pojazdów o DMC do 3,5 t, o DMC pow. 3,5 t i części zamiennych zabezpieczonych na koszt Policji

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b595faf4-7a0a-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00097652

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014111/27/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Parkowanie pojazdów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00012013

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-2380-526/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Parkowanie i przechowywanie pojazdów o DMC do 3,5t. i części pojazdów dla KPP Cieszyn oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tej jednostki, całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta . Szacowane ilości dób parkowania zostały określone w załączniku nr 1 do SWZ-formularzu ofertowym. Podane wartości są ilościami szacunkowymi i posłużą do wyliczeń w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. Ilości rzeczywiście wykonanych parkowań będą wynikały z bieżących potrzeb danej jednostki. Wykonawca winien wskazać w Załączniku nr 1 do SWZ- formularzu ofertowym lokalizację parkingu tj. jeden adres. W przypadku podania więcej niż jednego adresu parkingu, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy jako niezgodną z SWZ na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Ustawy Pzp.
Odległość parkingu od siedziby jednostki powinna znajdować się w odległości nieprzekraczającej 50 km licząc po trasie z siedziby KMP/KPP na wskazany w załączniku nr 1- formularzu ofertowym adres parkingu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe

4.5.5.) Wartość części: 110070,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Parkowanie i przechowywanie pojazdów i części DMC do 3,5t. dla KMP Gliwice oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tej jednostki, całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta . Szacowane ilości dób parkowania zostały określone w załączniku nr 1 do SWZ-formularzu ofertowym. Podane wartości są ilościami szacunkowymi i posłużą do wyliczeń w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. Ilości rzeczywiście wykonanych parkowań będą wynikały z bieżących potrzeb danej jednostki. Wykonawca winien wskazać w Załączniku nr 1 do SWZ- formularzu ofertowym lokalizację parkingu tj. jeden adres. W przypadku podania więcej niż jednego adresu parkingu, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy jako niezgodną z SWZ na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Ustawy Pzp.
Odległość parkingu od siedziby jednostki powinna znajdować się w odległości nieprzekraczającej 50 km licząc po trasie z siedziby KMP/KPP na wskazany w załączniku nr 1- formularzu ofertowym adres parkingu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe

4.5.5.) Wartość części: 223156,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Parkowanie i przechowywanie pojazdów o DMC pow. 3,5t. dla KMP Gliwice. oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tej jednostki, całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta . Szacowane ilości dób parkowania zostały określone w załączniku nr 1 do SWZ-formularzu ofertowym. Podane wartości są ilościami szacunkowymi i posłużą do wyliczeń w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. Ilości rzeczywiście wykonanych parkowań będą wynikały z bieżących potrzeb danej jednostki. Wykonawca winien wskazać w Załączniku nr 1 do SWZ- formularzu ofertowym lokalizację parkingu tj. jeden adres. W przypadku podania więcej niż jednego adresu parkingu, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy jako niezgodną z SWZ na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Ustawy Pzp.
Odległość parkingu od siedziby jednostki powinna znajdować się w odległości nieprzekraczającej 50 km licząc po trasie z siedziby KMP/KPP na wskazany w załączniku nr 1- formularzu ofertowym adres parkingu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe

4.5.5.) Wartość części: 1660,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Parkowanie i przechowywanie pojazdów o DMC do 3,5 tony i części pojazdów dla KMP Jastrzębie Zdrój. oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tej jednostki, całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta . Szacowane ilości dób parkowania zostały określone w załączniku nr 1 do SWZ-formularzu ofertowym. Podane wartości są ilościami szacunkowymi i posłużą do wyliczeń w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. Ilości rzeczywiście wykonanych parkowań będą wynikały z bieżących potrzeb danej jednostki. Wykonawca winien wskazać w Załączniku nr 1 do SWZ- formularzu ofertowym lokalizację parkingu tj. jeden adres. W przypadku podania więcej niż jednego adresu parkingu, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy jako niezgodną z SWZ na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Ustawy Pzp.
Odległość parkingu od siedziby jednostki powinna znajdować się w odległości nieprzekraczającej 50 km licząc po trasie z siedziby KMP/KPP na wskazany w załączniku nr 1- formularzu ofertowym adres parkingu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe

4.5.5.) Wartość części: 4782,24 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Parkowanie i przechowywanie pojazdów o DMC pow. 3,5t. dla KMP Jastrzębie Zdrój oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tej jednostki, całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta . Szacowane ilości dób parkowania zostały określone w załączniku nr 1 do SWZ-formularzu ofertowym. Podane wartości są ilościami szacunkowymi i posłużą do wyliczeń w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. Ilości rzeczywiście wykonanych parkowań będą wynikały z bieżących potrzeb danej jednostki. Wykonawca winien wskazać w Załączniku nr 1 do SWZ- formularzu ofertowym lokalizację parkingu tj. jeden adres. W przypadku podania więcej niż jednego adresu parkingu, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy jako niezgodną z SWZ na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Ustawy Pzp.
Odległość parkingu od siedziby jednostki powinna znajdować się w odległości nieprzekraczającej 50 km licząc po trasie z siedziby KMP/KPP na wskazany w załączniku nr 1- formularzu ofertowym adres parkingu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe

4.5.5.) Wartość części: 5313,60 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Parkowanie i przechowywanie pojazdów o DMC do 3,5t. i części pojazdów dla KMP Jaworzno oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tej jednostki, całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta . Szacowane ilości dób parkowania zostały określone w załączniku nr 1 do SWZ-formularzu ofertowym. Podane wartości są ilościami szacunkowymi i posłużą do wyliczeń w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. Ilości rzeczywiście wykonanych parkowań będą wynikały z bieżących potrzeb danej jednostki. Wykonawca winien wskazać w Załączniku nr 1 do SWZ- formularzu ofertowym lokalizację parkingu tj. jeden adres. W przypadku podania więcej niż jednego adresu parkingu, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy jako niezgodną z SWZ na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Ustawy Pzp.
Odległość parkingu od siedziby jednostki powinna znajdować się w odległości nieprzekraczającej 50 km licząc po trasie z siedziby KMP/KPP na wskazany w załączniku nr 1- formularzu ofertowym adres parkingu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe

4.5.5.) Wartość części: 7541,86 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Parkowanie i przechowywanie pojazdów o DMC pow. 3,5t. dla KMP Jaworzno oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tej jednostki, całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta . Szacowane ilości dób parkowania zostały określone w załączniku nr 1 do SWZ-formularzu ofertowym. Podane wartości są ilościami szacunkowymi i posłużą do wyliczeń w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. Ilości rzeczywiście wykonanych parkowań będą wynikały z bieżących potrzeb danej jednostki. Wykonawca winien wskazać w Załączniku nr 1 do SWZ- formularzu ofertowym lokalizację parkingu tj. jeden adres. W przypadku podania więcej niż jednego adresu parkingu, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy jako niezgodną z SWZ na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Ustawy Pzp.
Odległość parkingu od siedziby jednostki powinna znajdować się w odległości nieprzekraczającej 50 km licząc po trasie z siedziby KMP/KPP na wskazany w załączniku nr 1- formularzu ofertowym adres parkingu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe

4.5.5.) Wartość części: 6088,50 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Parkowanie i przechowywanie pojazdów o DMC do 3,5 tony i części pojazdów dla KPP Kłobuck oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tej jednostki, całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta . Szacowane ilości dób parkowania zostały określone w załączniku nr 1 do SWZ-formularzu ofertowym. Podane wartości są ilościami szacunkowymi i posłużą do wyliczeń w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. Ilości rzeczywiście wykonanych parkowań będą wynikały z bieżących potrzeb danej jednostki. Wykonawca winien wskazać w Załączniku nr 1 do SWZ- formularzu ofertowym lokalizację parkingu tj. jeden adres. W przypadku podania więcej niż jednego adresu parkingu, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy jako niezgodną z SWZ na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Ustawy Pzp.
Odległość parkingu od siedziby jednostki powinna znajdować się w odległości nieprzekraczającej 50 km licząc po trasie z siedziby KMP/KPP na wskazany w załączniku nr 1- formularzu ofertowym adres parkingu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe

4.5.5.) Wartość części: 18943,70 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Parkowanie i przechowywanie pojazdów o DMC do 3,5 tony i części pojazdów dla KPP Lubliniec oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tej jednostki, całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta . Szacowane ilości dób parkowania zostały określone w załączniku nr 1 do SWZ-formularzu ofertowym. Podane wartości są ilościami szacunkowymi i posłużą do wyliczeń w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. Ilości rzeczywiście wykonanych parkowań będą wynikały z bieżących potrzeb danej jednostki. Wykonawca winien wskazać w Załączniku nr 1 do SWZ- formularzu ofertowym lokalizację parkingu tj. jeden adres. W przypadku podania więcej niż jednego adresu parkingu, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy jako niezgodną z SWZ na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Ustawy Pzp.
Odległość parkingu od siedziby jednostki powinna znajdować się w odległości nieprzekraczającej 50 km licząc po trasie z siedziby KMP/KPP na wskazany w załączniku nr 1- formularzu ofertowym adres parkingu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe

4.5.5.) Wartość części: 24409,35 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Parkowanie i przechowywanie pojazdów o DMC pow. 3,5t. dla KPP Myszków oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tej jednostki, całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta . Szacowane ilości dób parkowania zostały określone w załączniku nr 1 do SWZ-formularzu ofertowym. Podane wartości są ilościami szacunkowymi i posłużą do wyliczeń w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. Ilości rzeczywiście wykonanych parkowań będą wynikały z bieżących potrzeb danej jednostki. Wykonawca winien wskazać w Załączniku nr 1 do SWZ- formularzu ofertowym lokalizację parkingu tj. jeden adres. W przypadku podania więcej niż jednego adresu parkingu, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy jako niezgodną z SWZ na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Ustawy Pzp.
Odległość parkingu od siedziby jednostki powinna znajdować się w odległości nieprzekraczającej 50 km licząc po trasie z siedziby KMP/KPP na wskazany w załączniku nr 1- formularzu ofertowym adres parkingu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe

4.5.5.) Wartość części: 7472,70 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Parkowanie i przechowywanie pojazdów o DMC do 3,5 tony i części pojazdów dla KMP Piekary Śląskie oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tej jednostki, całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta . Szacowane ilości dób parkowania zostały określone w załączniku nr 1 do SWZ-formularzu ofertowym. Podane wartości są ilościami szacunkowymi i posłużą do wyliczeń w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. Ilości rzeczywiście wykonanych parkowań będą wynikały z bieżących potrzeb danej jednostki. Wykonawca winien wskazać w Załączniku nr 1 do SWZ- formularzu ofertowym lokalizację parkingu tj. jeden adres. W przypadku podania więcej niż jednego adresu parkingu, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy jako niezgodną z SWZ na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Ustawy Pzp.
Odległość parkingu od siedziby jednostki powinna znajdować się w odległości nieprzekraczającej 50 km licząc po trasie z siedziby KMP/KPP na wskazany w załączniku nr 1- formularzu ofertowym adres parkingu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe

4.5.5.) Wartość części: 2909,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Parkowanie i przechowywanie pojazdów o DMC pow. 3,5t. dla KMP Siemianowice Śląskie oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tej jednostki, całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta . Szacowane ilości dób parkowania zostały określone w załączniku nr 1 do SWZ-formularzu ofertowym. Podane wartości są ilościami szacunkowymi i posłużą do wyliczeń w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. Ilości rzeczywiście wykonanych parkowań będą wynikały z bieżących potrzeb danej jednostki. Wykonawca winien wskazać w Załączniku nr 1 do SWZ- formularzu ofertowym lokalizację parkingu tj. jeden adres. W przypadku podania więcej niż jednego adresu parkingu, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy jako niezgodną z SWZ na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Ustawy Pzp.
Odległość parkingu od siedziby jednostki powinna znajdować się w odległości nieprzekraczającej 50 km licząc po trasie z siedziby KMP/KPP na wskazany w załączniku nr 1- formularzu ofertowym adres parkingu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe

4.5.5.) Wartość części: 4612,50 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Parkowanie i przechowywanie pojazdów o DMC do 3,5 tony i części pojazdów KPP Wodzisław Śląski oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tej jednostki, całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta . Szacowane ilości dób parkowania zostały określone w załączniku nr 1 do SWZ-formularzu ofertowym. Podane wartości są ilościami szacunkowymi i posłużą do wyliczeń w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. Ilości rzeczywiście wykonanych parkowań będą wynikały z bieżących potrzeb danej jednostki. Wykonawca winien wskazać w Załączniku nr 1 do SWZ- formularzu ofertowym lokalizację parkingu tj. jeden adres. W przypadku podania więcej niż jednego adresu parkingu, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy jako niezgodną z SWZ na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Ustawy Pzp.
Odległość parkingu od siedziby jednostki powinna znajdować się w odległości nieprzekraczającej 50 km licząc po trasie z siedziby KMP/KPP na wskazany w załączniku nr 1- formularzu ofertowym adres parkingu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe

4.5.5.) Wartość części: 2829,00 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Parkowanie i przechowywanie pojazdów o DMC pow. 3,5t. dla KPP Wodzisław Śląski oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tej jednostki, całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta . Szacowane ilości dób parkowania zostały określone w załączniku nr 1 do SWZ-formularzu ofertowym. Podane wartości są ilościami szacunkowymi i posłużą do wyliczeń w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. Ilości rzeczywiście wykonanych parkowań będą wynikały z bieżących potrzeb danej jednostki. Wykonawca winien wskazać w Załączniku nr 1 do SWZ- formularzu ofertowym lokalizację parkingu tj. jeden adres. W przypadku podania więcej niż jednego adresu parkingu, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy jako niezgodną z SWZ na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Ustawy Pzp.
Odległość parkingu od siedziby jednostki powinna znajdować się w odległości nieprzekraczającej 50 km licząc po trasie z siedziby KMP/KPP na wskazany w załączniku nr 1- formularzu ofertowym adres parkingu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe

4.5.5.) Wartość części: 5535,00 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Parkowanie i przechowywanie pojazdów o DMC pow. 3,5t. dla KPP Zawiercie oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tej jednostki, całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta . Szacowane ilości dób parkowania zostały określone w załączniku nr 1 do SWZ-formularzu ofertowym. Podane wartości są ilościami szacunkowymi i posłużą do wyliczeń w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. Ilości rzeczywiście wykonanych parkowań będą wynikały z bieżących potrzeb danej jednostki. Wykonawca winien wskazać w Załączniku nr 1 do SWZ- formularzu ofertowym lokalizację parkingu tj. jeden adres. W przypadku podania więcej niż jednego adresu parkingu, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy jako niezgodną z SWZ na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Ustawy Pzp.
Odległość parkingu od siedziby jednostki powinna znajdować się w odległości nieprzekraczającej 50 km licząc po trasie z siedziby KMP/KPP na wskazany w załączniku nr 1- formularzu ofertowym adres parkingu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98351100-9 - Usługi parkingowe

4.5.5.) Wartość części: 1670,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodle-gającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodle-gającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodle-gającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodle-gającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodle-gającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodle-gającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodle-gającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodle-gającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodle-gającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodle-gającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodle-gającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodle-gającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodle-gającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodle-gającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodle-gającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.