eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawy naczyń biodegradowalnych w ramach projektów z BO 2021: Cyfrowy senior i Jadłodzielnia w Śródmieściu oraz inicjatywy lokalnej Z Murano na Muranów Rodzinne warsztaty robienia domowych makaronów



Ogłoszenie z dnia 2021-06-29


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00097625 z dnia 2021-06-29

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy naczyń biodegradowalnych w ramach projektów z BO 2021: Cyfrowy senior i Jadłodzielnia w Śródmieściu oraz inicjatywy lokalnej Z Murano na Muranów Rodzinne warsztaty robienia domowych makaronów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146349028

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konwiktorska 3/5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-217

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniacps@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cps.srodmiescie.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://cps-srodmiescie.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy naczyń biodegradowalnych w ramach projektów z BO 2021: Cyfrowy senior i Jadłodzielnia w Śródmieściu oraz inicjatywy lokalnej Z Murano na Muranów Rodzinne warsztaty robienia domowych makaronów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9935892f-d8a8-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00097625

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000017/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.13 Dostawy naczyń biodegradowalnych w ramach projektów z BO 2021: Cyfrowy senior i Jadłodzielnia w Śródmieściu oraz inicjatywy lokalnej Z Murano na Muranów Rodzinne warsztaty robienia domowych makaronów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W dniu 02.06.2021 r. wszczęto postępowanie ZPiZP.26.15.2021 w trybie podstawowym bez negocjacji, którego przedmiot zamówienia był tożsamy z niniejszym zamówieniem. Do wyznaczonego terminu składania ofert tj. 10.06.2021 r. godzina 10:00 nie złożono żadnej oferty, wobec czego Zamawiający unieważnił ww. postępowanie na podstawie art. 260 ust. 2 Ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.).
W związku z tym, że postępowanie nr ZPiZP.26.15.2021 prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji zostało unieważnione, możliwe jest udzielenie zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 213 ust. 1 w zw. z art. 305 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r., Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.).

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ZPiZP.26.15.2021

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPiZP.26.17.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 10435,74 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa artykułów jednorazowych biodegradowalnych w ramach realizacji projektu ,,Jadłodzielnia w Śródmieściu’’ z budżetu obywatelskiego na 2021 rok

4.5.3.) Główny kod CPV: 39222100-5 - Artykuły cateringowe jednorazowe

4.5.5.) Wartość części: 3681,11 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa naczyń jednorazowych biodegradowalnych w ramach realizacji projektu ,,Cyfrowy senior’’ z budżetu obywatelskiego na 2021 rok.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39222110-8 - Sztućce i talerze jednorazowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39222100-5 - Artykuły cateringowe jednorazowe

4.5.5.) Wartość części: 6650,11 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa naczyń jednorazowych biodegradowalnych w ramach inicjatywy lokalnej „Z Murano na Muranów Rodzinne warsztaty robienia domowych makaronów’’

4.5.3.) Główny kod CPV: 39222110-8 - Sztućce i talerze jednorazowe

4.5.5.) Wartość części: 64,52 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10003,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10003,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10003,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Packman sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361932408

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 4

7.3.4) Miejscowość: Łajski

7.3.5) Kod pocztowy: 05-119

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3654,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-06-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6274,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6274,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6274,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Packman Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361932408

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 4

7.3.4) Miejscowość: Łajski

7.3.5) Kod pocztowy: 05-119

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6274,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-06-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Packman Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361932408

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 4

7.3.4) Miejscowość: Łajski

7.3.5) Kod pocztowy: 05-119

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-07-31
2021-06-29 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.