eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Baranów › Budowa lub modernizacja sieci oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Baranów.



Ogłoszenie z dnia 2023-02-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa lub modernizacja sieci oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Baranów.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Baranów

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750147834

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Armii Krajowej 87

1.4.2.) Miejscowość: Baranów

1.4.3.) Kod pocztowy: 96-314

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.4.7.) Numer telefonu: 46 858 13 50

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gmina-baranow.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-baranow.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00097341

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-02-15

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00093337

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa lub modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Baranów obejmująca;
1.1. demontaż starych i montaż nowych opraw ulicznych w ilości 969 szt.
1.2. wymiana źródeł metalohalogenkowych w oprawach parkowych, ozdobnych na LED Retrofit - 19 szt.
1.3. dowieszenie opraw na istniejących słupach wraz z wysięgnikami - 52 szt.
1.4. wymiana skrzynek sterujących na nowe wraz z zastosowaniem kompensacji mocy biernej w ilości 67 szt.
1.5. montaż nowych skrzynek wraz z kompensacją mocy biernej - 7 szt.
1.6. dobudowanie linii oświetleniowej obejmującej posadowienie nowych słupów betonowych wraz z linią kablową i oprawami-24 szt.(przedmiar i dokumentacja projektowa w zał.)
1.7. Wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geoinformatycznej infrastruktury oświetlenia ulicznego.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje Modernizację oświetlenia ulicznego gminnego na terenie Gminy Baranów, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz projektem, przedmiarem robót i specyfikacją techniczną stanowiącymi załączniki do SWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie kompleksowej obsługi geodezyjnej niezbędnej do prawidłowego wykonania robót oraz ich odbioru, inwentaryzację powykonawczą. Oznakowanie robót, wykonanie wszelkich wymaganych przepisami prawa badań i prób, oraz wykonanie innych czynności wymaganych technologią dla przedmiotowego zamówienia.
3. Zamówienie obejmuje także inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w szczególności:
3.1. organizację zaplecza budowy,
3.2. Wykonanie pomiarów elektrycznych odbiorczych wraz z wykonaniem pomiarów występującej mocy biernej. Wymagany stopień skompensowania mocy biernej tg ɸ ≤ 0,4.
3.3. wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót w wersji papierowej i elektronicznej możliwej do edycji na aktualnym podkładzie mapowym, a w przypadku budowy linii kablowych oraz budowy nowych punktów wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
3.4. wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy,
3.5. wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych,
3.6. Utylizację i złomowanie zdemontowanych elementów oświetlenia
4. Przedmiot zamówienia, w tym w szczególności opis robót budowlanych oraz stawiane im wymagania, opisuje dokumentacja:
1) Opis przedmiotu Zamówienia
2) Dokumentacja projektowa,
3) Przedmiar robót,
4) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
5. Zamawiający otrzymał dofinasowanie na przedmiotową inwestycję z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych NR Edycja 2/2021/6980/PolskiLad

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa lub modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Baranów obejmująca;
1.1. demontaż starych i montaż nowych opraw ulicznych w ilości 969 szt.
1.2. wymiana źródeł metalohalogenkowych w oprawach parkowych, ozdobnych na LED Retrofit - 19 szt.
1.3. dowieszenie opraw na istniejących słupach wraz z wysięgnikami - 52 szt.
1.4. wymiana skrzynek sterujących na nowe wraz z zastosowaniem kompensacji mocy biernej w ilości 67 szt.
1.5. montaż nowych skrzynek wraz z kompensacją mocy biernej - 7 szt.
1.6. dobudowanie linii oświetleniowej obejmującej posadowienie nowych słupów betonowych wraz z linią kablową i oprawami-24 szt.(przedmiar i dokumentacja projektowa w zał.)
1.7. Wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geoinformatycznej infrastruktury oświetlenia ulicznego.
1.8. dobudowanie linii oświetleniowej obejmującej posadowienie nowych słupów betonowych wraz z linią kablową i oprawami w miejscowości Bronisławów - 13 szt.(przedmiar i dokumentacja projektowa w zał.)

2. Przedmiot zamówienia obejmuje Modernizację oświetlenia ulicznego gminnego na terenie Gminy Baranów, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz projektem, przedmiarem robót i specyfikacją techniczną stanowiącymi załączniki do SWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie kompleksowej obsługi geodezyjnej niezbędnej do prawidłowego wykonania robót oraz ich odbioru, inwentaryzację powykonawczą. Oznakowanie robót, wykonanie wszelkich wymaganych przepisami prawa badań i prób, oraz wykonanie innych czynności wymaganych technologią dla przedmiotowego zamówienia.
3. Zamówienie obejmuje także inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w szczególności:
3.1. organizację zaplecza budowy,
3.2. Wykonanie pomiarów elektrycznych odbiorczych wraz z wykonaniem pomiarów występującej mocy biernej. Wymagany stopień skompensowania mocy biernej tg ɸ ≤ 0,4.
3.3. wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót w wersji papierowej i elektronicznej możliwej do edycji na aktualnym podkładzie mapowym, a w przypadku budowy linii kablowych oraz budowy nowych punktów wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
3.4. wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy,
3.5. wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych,
3.6. Utylizację i złomowanie zdemontowanych elementów oświetlenia
4. Przedmiot zamówienia, w tym w szczególności opis robót budowlanych oraz stawiane im wymagania, opisuje dokumentacja:
1) Opis przedmiotu Zamówienia
2) Dokumentacja projektowa,
3) Przedmiar robót,
4) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
5. Zamawiający otrzymał dofinasowanie na przedmiotową inwestycję z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych NR Edycja 2/2021/6980/PolskiLad

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.2. Informacje na temat zaliczek

Przed zmianą:
1. Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczki na poczet wykonania zamówienia. Zamawiający, tytułem przedpłaty za realizację przedmiotu umowy w wysokości 5% umownego wynagrodzenia brutto, która stanowi udział własny Zamawiającego zgodnie z warunkami Promesy Wstępnej dotyczącej dofinansowania inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych (Nr Promesy: NR Edycja 2/2021/6980/PolskiLad).
2. Pozostała część wynagrodzenia umownego, o którym mowa w ust. 1 płatne będzie na podstawie faktury końcowej, wystawionej przez Wykonawcę po odbiorze końcowym robót, w terminie 30 dni od daty doręczenia Zamawiającemu faktury, przelewem na konto Wykonawcy podane w fakturze.
3. Wykonawca zapewnia finansowanie przez siebie inwestycji w części niepokrytej udziałem własnym Zamawiającego, na czas poprzedzający wypłatę z Promesy na zasadach wskazanych w ust. 2 i 3.
4. Zamawiający może udzielić zaliczki wyłącznie na pisemny wniosek Wykonawcy.
5. Wykonawca we wniosku o udzielenie zaliczki wskaże, zakres robót, na których realizację wykorzysta zaliczkę, a także formę wniesienia zabezpieczenia zaliczki i termin jej rozliczenia.
6. Zabezpieczenie zaliczki może być wniesione w formie:
a) gwarancji bankowej,
b) gwarancji ubezpieczeniowej.
7. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany formy zabezpieczenia zaliczki w trakcie realizacji umowy.
8. Warunkiem przyznania zaliczki jest wniesienie 100% jej zabezpieczenia.
9. Zamawiający zwraca zabezpieczenie zaliczki w terminie 14 dni od dnia jej rozliczenia. Za rozliczenie zaliczki uznaje się odbiór prac zrealizowanych z udzielonej zaliczki oraz przedstawienie dowodów zapłaty

Po zmianie:
1. Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczki na poczet wykonania zamówienia. Zamawiający, tytułem przedpłaty za realizację przedmiotu umowy w wysokości 10% umownego wynagrodzenia brutto, która stanowi udział własny Zamawiającego zgodnie z warunkami Promesy Wstępnej dotyczącej dofinansowania inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych (Nr Promesy: NR Edycja 2/2021/6980/PolskiLad).
2. Pozostała część wynagrodzenia umownego, o którym mowa w ust. 1 płatne będzie na podstawie faktury końcowej, wystawionej przez Wykonawcę po odbiorze końcowym robót, w terminie 30 dni od daty doręczenia Zamawiającemu faktury, przelewem na konto Wykonawcy podane w fakturze.
3. Wykonawca zapewnia finansowanie przez siebie inwestycji w części niepokrytej udziałem własnym Zamawiającego, na czas poprzedzający wypłatę z Promesy na zasadach wskazanych w ust. 2 i 3.
4. Zamawiający może udzielić zaliczki wyłącznie na pisemny wniosek Wykonawcy.
5. Wykonawca we wniosku o udzielenie zaliczki wskaże, zakres robót, na których realizację wykorzysta zaliczkę, a także formę wniesienia zabezpieczenia zaliczki i termin jej rozliczenia.
6. Zabezpieczenie zaliczki może być wniesione w formie:
a) gwarancji bankowej,
b) gwarancji ubezpieczeniowej.
7. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany formy zabezpieczenia zaliczki w trakcie realizacji umowy.
8. Warunkiem przyznania zaliczki jest wniesienie 100% jej zabezpieczenia.
9. Zamawiający zwraca zabezpieczenie zaliczki w terminie 14 dni od dnia jej rozliczenia. Za rozliczenie zaliczki uznaje się odbiór prac zrealizowanych z udzielonej zaliczki oraz przedstawienie dowodów zapłaty

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.