eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystok › Remont instalacji elektrycznych w gminnych lokalach u¿ytkowych oraz w innych obiektach, w tym na terenach zarz±dzanych przez Zarz±d Mienia Komunalnego w Bia³ymstoku



Og³oszenie z dnia 2022-03-24


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont instalacji elektrycznych w gminnych lokalach u¿ytkowych oraz w innych obiektach, w tym na terenach zarz±dzanych przez Zarz±d Mienia Komunalnego w Bia³ymstoku

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zarz±d Mienia Komunalnego w Bia³ymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200241074

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Bema 89/1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-370

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zmk.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zmk.bialystok.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont instalacji elektrycznych w gminnych lokalach u¿ytkowych oraz w innych obiektach, w tym na terenach zarz±dzanych przez Zarz±d Mienia Komunalnego w Bia³ymstoku

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c7fa0ddd-aa7d-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00097300

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-03-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00015095/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.6 Remont instalacji elektrycznych w gminnych lokalach, pomieszczeniach, budynkach u¿ytkowych i na terenach zarz±dzanych przez ZMK.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
6) Platforma dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8. Plik za³±czony przez wykonawcê na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert. Po up³ywie terminu sk³adania ofert, z³o¿enie Oferty (za³±czników) nie bêdzie mo¿liwe,
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
Wymagania organizacyjne:
Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto, które nale¿y utworzyæ na stronie https://oneplace.marketplanet.pl.
Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych
w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na Platformie.
W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna ni¿ oferta wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem Platformy Zakupowej zak³adka „Korespondencja”. Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana.
W korespondencji kierowanej do zamawiaj±cego wykonawcy powinni pos³ugiwaæ siê numerem przedmiotowego postêpowania.
Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej,
e-mail: zp@zmk.bialystok.pl.
Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez wykonawcê za po¶rednictwem Platformy Zakupowej zak³adka „Korespondencja” jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na adres email: zp@zmk.bialystok.pl.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w za³±czniku nr 5 do SWZ Instrukcja dla Wykonawcy oraz s± zamieszczone na stronie https://zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl w zak³adce „Regulacje i procedury procesu zakupowego”.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarz±d Mienia Komunalnego w Bia³ymstoku z siedzib± przy ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Bia³ystok, tel. 85.74-79-430, kontakt z inspektorem ochrony danych
w Zarz±dzie Mienia Komunalnego w Bia³ymstoku, mo¿liwy jest pod nr tel. + 48 85.74-79-433 lub adresem e-mail: lukasz.zak@zmk.bialystok.pl; oraz spó³ka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzib± w Warszawie
(02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisan± do Rejestru Przedsiêbiorców Krajowego Rejestru S±dowego, prowadzonego przez S±d Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydzia³ Gospodarczy Krajowego Rejestru S±dowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako w³a¶ciciel Platformy Zakupowej, na której Zarz±d Mienia Komunalnego w Bia³ymstoku prowadzi postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, dzia³aj±c± pod adresem: https:// zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl
/nazwa i adres oraz dane kontaktowe zamawiaj±cego/
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Zarz±dzie Mienia Komunalnego w Bia³ymstoku z siedzib± przy ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Bia³ystok /nazwa zamawiaj±cego/ jest Pan £ukasz ¯ak, kontakt: nr tel. 85.74-79-433 lub adresem email: lukasz.zak@zmk.bialystok.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:
Nr postêpowania: TR.263.14.2022
Remont instalacji elektrycznych w gminnych lokalach u¿ytkowych oraz w innych obiektach, w tym na terenach zarz±dzanych przez Zarz±d Mienia Komunalnego w Bia³ymstoku.
/dane identyfikuj±ce postêpowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp,
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp,
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy,
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp,
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO,
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1
lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TR.263.14.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.6.) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 38535,27 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Remont instalacji elektrycznych w gminnych lokalach u¿ytkowych oraz w innych obiektach, w tym na terenach zarz±dzanych przez Zarz±d Mienia Komunalnego w Bia³ymstoku.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ podany w za³±czniku nr 4 do SWZ Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-23

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertê najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwy¿sz± liczbê punktów
w okre¶lonych przez zamawiaj±cego kryteriach.
P£ = C + G
gdzie:
P£ - ³±czna liczba punktów.
C - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium: Cena.
G - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium: Okres udzielonej rêkojmi i gwarancji na wykonane roboty wraz z materia³ami.
Ocenie wed³ug kryterium zostan± poddane jedynie oferty nieodrzucone - wa¿ne.
Punkty zostan± obliczone w zaokr±gleniu do drugiego miejsca po przecinku.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej rêkojmi i gwarancji na wykonane roboty wraz z materia³ami

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ wykonawcy, którzy:
1) nie podlegaj± wykluczeniu,
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e ¿e:
a) skieruje do realizacji zamówienia publicznego osoby, w szczególno¶ci odpowiedzialne za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, tj.:
- co najmniej jedn± osobê posiadaj±c± ¶wiadectwo kwalifikacyjne do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji „E” w zakresie obs³ugi, konserwacji, remontów, monta¿u, kontrolno-pomiarowym dla nastêpuj±cych urz±dzeñ, instalacji i sieci (GRUPA 1) dla urz±dzeñ, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napiêciu nie wiêkszym ni¿ 1 kV,
- co najmniej jedn± osobê posiadaj±c± ¶wiadectwo kwalifikacyjne do wykonywania pracy na stanowisku dozoru „D” w zakresie obs³ugi, konserwacji, remontów, monta¿u, kontrolno-pomiarowym dla nastêpuj±cych urz±dzeñ, instalacji i sieci (GRUPA 1) dla urz±dzeñ, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napiêciu nie wiêkszym ni¿ 1 kV.
UWAGA! Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ ³±czenia przez jedn± osobê wy¿ej wymienionych funkcji, celem wykazania spe³nienia warunku.
Wy¿ej wymienione uprawnienia s± wydawane na podstawie Rozporz±dzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Spo³ecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegó³owych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmuj±ce siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r. Nr 89, poz. 828 i Nr 129, poz. 1184 oraz z 2005 r. Nr 141, poz. 1189).
3. Udostêpnianie zasobów:
1) zgodnie z art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych,
2) zgodnie z art. 118 ust. 2 ustawy Pzp w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane,
3) wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w rozdziale XVI SWZ.
4. Oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia w postêpowaniu do oferty wykonawca do³±cza:
1) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 2.1 do SWZ.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia sk³ada oddzielnie jako o¶wiadczenie w³asne.
Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:
-o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej. Wzór stanowi za³±cznik nr 2.6 do SWZ,
-odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków.
22. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Dzia³alno¶ci Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zwieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej
w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w § 4 ust. 1 rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415), lub gdy dokumenty te nie odnosz± siê do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy Pzp, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu do oferty wykonawca do³±cza:
-o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 2.2 do SWZ.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt 2, ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia sk³ada oddzielnie jako o¶wiadczenie w³asne.
Na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:
-wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami -Wzór stanowi za³±cznik nr 2.7 do SWZ,

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Sposób sk³adania ofert:
-wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem formularza systemowego generowanego przez Platformê Zakupow±. Formularz jest „narzêdziem technicznym” niezbêdnym do z³o¿enia oferty na Platformie, nie stanowi on jednak faktycznego Formularza Ofertowego, o którym mowa w SWZ.
-do oferty nale¿y do³±czyæ:
a)wype³niony Formularz Ofertowy, sporz±dzony wed³ug wzoru stanowi±cego za³. nr 1 do SWZ, który nale¿y sporz±dziæ poza aplikacj± - w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifik. podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Do przygotowania oferty zaleca siê wykorzystanie wzoru Formularza Oferty. W przypadku, gdy wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez zamawiaj±cego wzoru, w tre¶ci oferty nale¿y zamie¶ciæ wszystkie informacje wymagane w Formularzu Ofertowym. Formularz Oferty nie podlega uzupe³nieniu,
b)kosztorys ofertowy opracowany metod± uproszczon± - w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifik, podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, wed³ug zapisów zawartych w za³. nr 4 do SWZ, Kosztorys ofertowy nie podlega uzupe³nieniu.
c)do kosztorysu ofertowego Wykonawca do³±czy równie¿ zestawienie materia³ów objêtych kosztorysem wraz z podaniem ceny - w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifik. podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, objêtych kosztorysem wraz z podaniem ceny. Zestawienie materia³ów nie podlega uzupe³nieniu.
Ww. dokumenty: Nie podpisanie oraz nieza³±czenie do oferty Formularza Ofertowego, kosztorysu ofertowego lub zestawienia materia³ów stanowiæ bêdzie podstawê do odrzucenia oferty,
-pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy) - musi byæ za³±czone do oferty i przekazane zamawiaj±cemu:
a)w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifik. podpisem elektronicznym) przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania wykonawcy,
lub
b)w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania wykonawcy,
Je¿eli pe³nomocnictwo (umowa lub uchwa³a spó³ki cywilnej) zosta³o sporz±dzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifik. podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Po¶wiadczenia dokonuje mocodawca. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej mo¿e dokonaæ równie¿ notariusz,
5)cyfrowe odwzorowanie pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelnione przez pe³nomocnika,
6)w przypadku spó³ki cywilnej dokumentami zastêpuj±cymi pe³nomocnictwo mog± byæ umowa spó³ki lub uchwa³a wspólników, wskazuj±ca jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spó³ki (wszystkich wspólników),
7)wszelkie informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które wykonawca zastrze¿e jako tajemnicê przedsiêbiorstwa, powinny zostaæ z³o¿one w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Tajne”. Wczytanie za³. nastêpuje poprzez polecenie „Dodaj". Wykonawca zobowi±zany jest, wraz z przekazaniem tych informacji, wykazaæ spe³nienie przes³anek okre¶lonych w art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zaleca siê, aby uzasadnienie zastrze¿enia informacji jako tajemnicy przedsiêbiorstwa by³o sformu³owane w sposób umo¿liwiaj±cy jego udostêpnienie. Zastrze¿enie przez Wykonawcê tajemnicy przedsiêbiorstwa bez uzasadnienia, bêdzie traktowane przez Zamawiaj±cego jako bezskuteczne ze wzglêdu na zaniechanie przez Wykonawcê podjêcia niezbêdnych dzia³añ w celu zachowania poufno¶ci objêtych klauzul± informacji zgodnie z postanowieniami art. 18 ust. 3 ustawy Pzp,
- do oferty nale¿y do³±czyæ o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu warunków udzia³u lub inne podmiotowe ¶rodki dowodowe, o¶wiadczenia i dokumenty w zakresie wskazanym w rozdziale XVI SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 i 2, ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia sk³ada oddzielnie jako o¶wiadczenie w³asne.
W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych
z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± ci poszczególni wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 2.5 do SWZ.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy) - musi byæ za³±czone do oferty i przekazane zamawiaj±cemu:
a) w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania wykonawcy,
lub
b) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania wykonawcy,
Je¿eli pe³nomocnictwo zosta³o sporz±dzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Po¶wiadczenia dokonuje mocodawca. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania
z dokumentem w postaci papierowej mo¿e dokonaæ równie¿ notariusz,
-cyfrowe odwzorowanie pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelnione przez pe³nomocnika,
-w przypadku spó³ki cywilnej dokumentami zastêpuj±cymi pe³nomocnictwo mog± byæ umowa spó³ki lub uchwa³a wspólników, wskazuj±ca jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spó³ki (wszystkich wspólników).

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

§ 11
ZMIANA UMOWY
1. Wszelkie zmiany tre¶ci umowy wymagaj± formy pisemnej w drodze aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci
i musz± byæ zgodne z przepisami ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. poz. 2021 r. poz. 1129 ze zm.).
2. Na podstawia art. 455 ust. 1 pkt 1 litera a) b) i c) ustawy Pzp Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonywania zmian postanowienia niniejszej umowy w zakresie:
1) mo¿liwo¶æ zmiany terminu, o którym mowa w § 4 ust. 2 o czas opó¼nienia, je¿eli takie opó¼nienie jest lub bêdzie mia³o wp³yw na wykonanie przedmiotu umowy w nastêpuj±cych przypadkach:
a) dzia³ania si³y wy¿szej, tzn. zdarzenia nag³ego, nieprzewidzianego, nie do unikniêcia
i niezale¿nego od woli stron, uniemo¿liwiaj±cego wykonanie umowy w ca³o¶ci lub czê¶ci
(np. powód¼, huragan, po¿ar, wojna, zamieszki uliczne, stan epidemii),
b) przerwania lub zawieszenia robót przez Zamawiaj±cego z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê,
c) opó¼nieñ spowodowanych niewykonaniem przez Zamawiaj±cego zobowi±zañ dotycz±cych terminu przekazania placu budowy, dokumentów koniecznych do realizacji zamówienia, dokumentacji zamiennej,
2) zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust. 1:
a) w przypadku zmiany stawki VAT,
b) zmiany obowi±zuj±cych przepisów prawa,
3) Zamawiaj±cy mo¿e za¿±daæ od Wykonawcy zmiany osób, o których mowa w § 10 ust. 1 pkt
2-3, je¿eli uzna, ¿e nie wykonuje on swoich obowi±zków wynikaj±cych z umowy. W przypadku zmiany osób, nowe osoby musz± posiadaæ uprawnienia wymagane stosownie do wykonywanych czynno¶ci oraz kwalifikacji, takie same lub wy¿sze od kwalifikacji wymaganych w SWZ,
4) Wykonawca mo¿e dokonywaæ zmiany innych podmiotów, o których mowa w § 10 ust. 7, jedynie za uprzedni± zgod± Zamawiaj±cego, akceptuj±cego nowy podmiot. Nowy podmiot musi spe³niaæ warunki okre¶lone w SWZ w zakresie jakim Wykonawca polega³ za zasobach innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118-122 ustawy Pzp,
5) zmiany podwykonawcy robót, pod warunkiem wyra¿enia zgody Zamawiaj±cego na tak± zmianê oraz spe³nienie przez nowego podwykonawcê takich samych warunków jak podwykonawca pierwotny,
6) zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy wymaga podpisania stosownego aneksu do umowy,
7) Strona, która nie mo¿e prawid³owo wykonywaæ umowy w skutek dzia³ania si³y wy¿szej jest zobowi±zania do podjêcia wszelkich mo¿liwych aktów staranno¶ci, w tym poinformowania drugiej strony o wyst±pieniu dzia³ania si³y wy¿szej w terminie do 7 dni od wyst±pienia zdarzenia, pod rygorem utraty uprawnienia do powo³ywania siê na tê okoliczno¶æ. W przypadku wyst±pienia si³y wy¿szej termin realizacji umowy przesuwa siê o ka¿dy dzieñ przestoju zwi±zanego z dzia³aniem si³y wy¿szej,
3. Warunkiem dokonania zmiany, o której mowa w ust. 2, jest z³o¿enie uzasadnionego wniosku przez stronê inicjuj±c± zmianê lub sporz±dzenie przez strony stosownego protoko³u wraz z opisem zdarzenia lub okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê do ¿±dania takiej zmiany.
4. Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 2 wymaga aneksu do umowy podpisanego przez upowa¿nionych przedstawicieli obu stron, pod rygorem niewa¿no¶ci.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-04-11 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma Zakupowa https://zmk-bialystok.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-11 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-05-10

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

¦rodki ochrony prawnej okre¶lone w niniejszym dziale przys³uguj± wykonawcy, uczestn. konkursu oraz innemu podmiotowi, je¿eli ma lub mia³ interes w uzysk. zamówienia lub nagrody w konk. oraz poniós³ lub mo¿e ponie¶æ szkodê w wyniku naruszenia przez zamawiaj±cego przepisów uPzp.¦r.ochr. prawnej wobec og³oszenia wszczynaj±cego postêpowanie o udzielenie zam. lub og³. o konk. oraz dokumentów zam. przys³uguj± równie¿ organizacjom wpisanym na listê, o której mowa w art. 469 pkt 15 uPzp oraz RMi¦P.Odwo³anie przys³uguje na:-niezgodn± z przepisami ustawy czynno¶æ Zam., podjêt± w postêp. o udzielenie zam., w tym na projektowane postanowienie umowy,-zaniechanie czynn. w postêp. o udzielenie zam. do której zam. by³ obowi±zany na podstawie ustawy.Odw. wnosi siê do P. Izby. Odwo³uj±cy przekazuje kopiê odw. zam. przed up³ywem terminu do wniesienia odw. w taki sposób, aby móg³ on zapoznaæ siê z jego tre¶ci± przed up³ywem tego terminu.Odw. wobec tre¶ci og³. lub tre¶ci SWZ wn. siê w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia og³. w BZP lub tre¶ci SWZ na stronie int.Odw. wn. siê w terminie:-5 dni od dnia przekazania informacji o czynn. zam. stanowi±cej podst. jego wniesienia, je¿eli informacja zosta³a przekazana przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej,-10 dni od dnia przekazania informacji o czynn. zam. stanowi±cej podst. jego wniesienia, je¿eli informacja zosta³a przekazana w sposób inny ni¿ okre¶lony w pkt 1.Odw. w przypadkach innych ni¿ okre¶lone w pkt 5 i 6 wn. siê w terminie 5 dni od dnia, w którym powziêto lub przy zachowaniu nale¿ytej starann. mo¿na by³o powzi±æ wiad. o okoliczn. stanowi±cych podst. jego wniesienia.Na orzeczenie Izby oraz post. Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 uPzp, str.oraz ucz. postêp. odw. przys³uguje skarga do s±du.W postêp. tocz±cym siê wskutek wniesienia skargi stosuje siê odpowiednio przepisy KPC o apelacji, je¿eli przepisy niniejszego rozdzia³u nie stanowi± inaczej.Skargê wn. siê do SO w Wa-wie - s±du zp, zw. dalej "s±dem zam. publicznych".Skargê wn. siê za po¶rednictwem Prezesa Izby, w terminie 14 dni od dnia dor. orz. Izby lub post. P. Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 uPzp, przesy³. jednocze¶nie jej odpis przeciwnikowi skargi. Z³o¿.skargi w placówce pocztowej operatora wyzn. w roz. u. Prawo pocztowe jest równoznaczne z jej wniesieniem.P.Izby przekazuje skargê wraz z aktami postêp.odw. do s±du zam.publicznych w terminie 7 dni od dnia jej otrzym.Zam. przesy³a niezw³., nie pó¼niej ni¿ w terminie 2 dni od dnia otrzymania, kopiê odw. innym wyk. uczestnicz±cym w postêp. o udzielenie zam., a je¿eli odw. dot. tre¶ci og³. o zam. lub dok.zam., zamieszcza j± równie¿ na stronie internetowej, na której jest zamieszczone og³. o zam.lub s± udostêpniane dokumenty zam., wzywaj±c wyk. do przyst.a do postêp. odw.Wykon. mo¿e zg³osiæ przyst. do postêp. odw. w term. 3 dni od dnia otrz. kopii odw., wskazuj±c stronê, do której przystêpuje i interes w uzyskaniu rozstrzygniêcia na korzy¶æ strony, do której przystêpuje.Zg³. przyst. dorêcza siê Prezesowi Izby, a jego kopiê przesy³a siê zam. oraz wykon. wnosz±cemu odw. Do zg³. przyst.do³±cza siê dowód przes³ania kopii zg³. przyst. zam. oraz wyk. wnosz±cemu odw.Szczegó³owe info. dot. ¶rodków ochr. prawnej okre¶lone s± w Dziale IX uPzp. Czas remontu jednego obiektu okre¶lony zostanie w protokole typowania robót i liczony bêdzie od daty przekazania go Wyk. Wyk. ma obowi±zek przyst. do rem. przekazanego protoko³em obiektu w terminie nie d³u¿szym ni¿ 3 dni od dnia przekazania przez Zam. protoko³u szczegó³owego typowania prac.Wyk. zobowi±zuje siê przyj±æ do rem. obiekty w ilo¶ci do 3 sztuk jednocze¶nie, a do sprawdzeñ i drobnych napraw do 8 obiektów jednocze¶nie pod rygorem zastosowania przez Zam. kary umownej, o której mowa w § 8 ust. 1 pkt 16.Zam. zobowi±zuje siê do: prot. przek. Wyk. obiektu do rem. wraz z podaniem terminu wykonania rem, przekazania protoko³u szczegó³owego typowania prac w terminie do 3 dni od dnia pisemnego powiadomienia o terminie przekazania,

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.