eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorlice › DOSTAWY PALIW PŁYNNYCH

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-02-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWY PALIW PŁYNNYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zaklad Usług Komunanych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490028332

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 92a

1.5.2.) Miejscowość: Gorlice

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: (18) 3526715

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzukgorlice@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mzuk.gorlice.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/716259

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWY PALIW PŁYNNYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08a5e280-976a-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00097291

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042430/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawy paliw płynnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00042469

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/ZP/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 560569,1 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych poprzez tankowanie pojazdów i sprzętu Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych (zwanego dalej MZUK) na stacji paliw wykonawcy.
Szacunkowe ilości paliw płynnych dostarczonych w okresie realizacji zamówienia wynoszą:
Olej napędowy – około 80.000 litrów
Benzyna bezołowiowa 95 – około 10.000 litrów.
Wymagania jakościowe o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp dla paliw dostarczanych w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia zostały określone w przepisach prawa – Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9.10.2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. poz. 1680). Dostarczane paliwa muszą spełniać wszystkie wymagania określone obowiązującymi przepisami prawa.

1.2. Wymagania i obowiązki związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
1) Wykonawca zobowiązany będzie umożliwić tankowanie pojazdów codziennie w godzinach 600-2200 na stacji paliw wykonawcy położonej na terenie miasta Gorlice, z możliwością dojazdu samochodami ciężarowymi oraz ciągnikiem siodłowym z naczepą. Tankowanie pojazdów odbywać się będzie stosownie do potrzeb Zamawiającego.
2) Pojazdy należy tankować do pełnego zbiornika dokonując wpisu rodzaju, ilości i ceny jednostkowej z dystrybutora zatankowanego paliwa w kartę drogową lub raport pracy sprzętu potwierdzając podpisem i pieczątką wydającego.
3) Na okoliczność pobrania paliwa wykonawca winien wystawić stosowny dokument WZ zawierający następujące informacje: numer, datę i godzinę wystawienia, nazwę, ilość i cenę pobranego paliwa, nazwę sprzętu na który pobierane jest paliwo i numer paragonu fiskalnego jakiego dotyczy dokument WZ, podpis osoby wystawiającej i podpis osoby odbierającej (pracownika MZUK).
4) Jakiekolwiek poprawki w dokumencie WZ muszą być zaparafowane przez wydającego i pobierającego.
5) Poprawki dokonuje się poprzez skreślenie, wpisanie obok danych prawidłowych i zaparafowanie przez obydwie strony. Pozycja skreślona musi być czytelna.
6) Udzielony w ofercie procent upustu jest niezmienny przez cały okres realizacji zamówienia.
7) Faktury dostarczane będą zamawiającemu dwa razy w miesiącu, wraz z załącznikami: zestawieniem wydanych dokumentów WZ oraz dokumentami WZ.
8) Zamawiający nie dopuszcza możliwości dokonywania transakcji bezgotówkowych przy użyciu kart paliwowych i wynikającego z tego tytułu sposobu dokonywania i rozliczania dokonanych transakcji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 641000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 641000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 641000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Artur Niemiec Firma Handlowo - Usługowa "Auto-Pal"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 122514820

7.3.3) Ulica: Węgierska 29A

7.3.4) Miejscowość: Gorlice

7.3.5) Kod pocztowy: 38-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 641000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-02-02 do 2024-02-02

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.