eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn.: "Budowa zewnętrznej siłowni na terenie Parku Rżąką", dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-03-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn.: „Budowa zewnętrznej siłowni na terenie Parku Rżąką”, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361777097

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Reymonta 20

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 20 10 240

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zzm.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://zzm.krakow.pl/index.php/przetargi.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn.: „Budowa zewnętrznej siłowni na terenie Parku Rżąką”, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4088f7c4-8a69-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00097155

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018518/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.43 Realizacja robót budowalnych związanych z wykonaniem "Siłowni dla Seniorów" w Parku Rżąka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00053580/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NP.26.2.3.22.BM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 141427,07 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn.: „Budowa zewnętrznej siłowni na terenie Parku Rżąką”, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie. Postępowanie nr NP.26.2.3.22.BM
1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2 Przedmiotem postępowania i zamówienia jest realizacja zadania związanego z realizacją projektu pn.: „Budowa zewnętrznej siłowni na terenie Parku Rżąka” w obszarze działki nr 77/1 obr. P-58 jedn. ewid. Podgórze.
1.3 Zamówienie obejmuje między innymi roboty budowlane związane z zagospodarowaniem w/w działki podczas realizacji zewnętrznej siłowni a w szczególności:
1.3.1 splantowanie i oczyszczenie istniejącego terenu, przygotowanie go pod wykonanie projektowanych nawierzchni, wytyczenie projektowanych stref bezpieczeństwa wokół urządzeń siłowni oraz obiekty towarzyszące (ławki, kosze, stojaki na rowery, tablica z regulaminem), wykonanie fundamentów pod obiekty małej architektury (ławki, kosze na śmieci, stojaki, tablica z regulaminem), montaż elementów małej architektury, wykonanie warstw podbudowy pod projektowane nawierzchnie, wykonanie nawierzchni dojść z kostki betonowej bezfazowej jasnoszarej i ciemnoszarej oraz nawierzchni syntetycznej (EPDM), nasadzenie bylin, drzew i krzewów – wg projektu zieleni, humusowanie i obsianie trawą strefy bezpieczeństwa oraz terenu przyległego w niezbędnym zakresie, uporządkowanie terenu.
1.4 Prace należy zrealizować zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (zwaną dalej w skrócie STWiORB) oraz przedmiarem.
1.5 Zamawiający zaznacza, iż przedmiot zamówienia nie obejmuje zakupu, dostawy i montażu 4 kompletów urządzeń do ćwiczeń tj . biegacz + orbitrek, odwodziciel + rower, wahadło + twister, prasa + wioślarz wraz z wykonaniem prefabrykowanych fundamentów pod przedmiotowe urządzenia. Prace te pojawiają się w dokumentacji projektowej i przedmiarze. Nie należy ich brać po uwagę przy przygotowywaniu oferty. Zamawiający informuje, iż montaż prefabrykowanych fundamentów pod urządzenia do ćwiczeń został wykonany w grudniu 2021r., natomiast montaż urządzeń wykonywany będzie przez odrębny podmiot wykonawczy w trakcie wykonywania prac zawartych w przedmiotowym zadaniu. Wykonawca jest zobligowany do skoordynowania prac z Zamawiającym, uwzględniając, iż montaż urządzeń nastąpi w terminie poprzedzającym wykonywanie nawierzchni EPDM. Podczas wykonywania robót budowlanych Wykonawca zobligowany jest do zachowania szczególnej ostrożności oraz w razie konieczności zabezpieczenia fundamentów wraz z urządzeniami do ćwiczeń, tak by w/w elementy nie uległy uszkodzeniu w skutek czego doszłoby do naruszenia obecnie trwającej gwarancji na przedmiotowe urządzenia. Dokumentacja powykonawcza dotycząca realizacji zadania pn. „Zakup, dostawa i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej dla zadania „Siłownia dla seniorów” w Parku Rżąką” została zawarta w Załączniku nr 9 do SWZ.
1.6 Zamawiający informuje, iż w wycenie oferty należy uwzględnić specyfikę terenu oraz założyć, iż cześć robót należy wykonać w sposób ręczny, W szczególności dotyczy to miejsca skrzyżowania projektowanego utwardzenia z kostki betonowej z podziemną linia elektryczna, gdzie na zbliżeniach do istniejącego uzbrojenia technicznego, prace ziemne należy prowadzić ręcznie z zachowaniem szczególnej ostrożności. Przed przystąpieniem do docelowych prac należy wykonać przekopy kontrolne
1.7 Integralną częścią SWZ niezbędną dla wykonania przedmiotu zamówienia są materiały załączone do SWZ, a w szczególności dokumentacja projektowa, STWiORB, przedmiary, tabele elementów wytworzonych, wzory kart akceptacji materiałów, wzory oświadczeń o podwykonawstwo, wzory protokołów stanowiące Załącznik nr 9 do SWZ (1 plik w formacie zip).
1.8 Zamawiający zaznacza, iż załączone przedmiary stanowią jedynie charakter orientacyjny i pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty oraz określenia zakresu i obliczenia ryczałtowej ceny, a następnie rozliczeń umowy jest dokumentacja projektowa oraz STWiORB.
1.9 Szczegółowy opis przedmiotu został przedstawiony w pkt 5) 7. SWZ i Załączniku nr 9 do SWZ.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego oraz zamieścić za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/. UWAGA! Opatrzenie oferty właściwym podpisem musi nastąpić przed jej zaszyfrowaniem.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112330-7 - Rekultywacja terenu

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45262300-4 - Betonowanie

45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153076,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169696,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153076,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CITYBRUK Sp. z o.o. Sp.k

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5130260191

7.3.3) Ulica: Szczodrkowice 180

7.3.4) Miejscowość: Skała

7.3.5) Kod pocztowy: 32-043

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153076,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-03-18 do 2022-07-16

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.