eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zduńska Wola › Postępowanie przetargowe na zadanie pn. Przebudowa ul. Borowej - etap II



Ogłoszenie z dnia 2021-06-28


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00097027 z dnia 2021-06-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Postępowanie przetargowe na zadanie pn. Przebudowa ul. Borowej – etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Zduńska Wola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934424

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stefana Złotnickiego 12

1.5.2.) Miejscowość: Zduńska Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-220

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 438250229

1.5.8.) Numer faksu: 438250202

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdunskawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdunskawola.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Postępowanie przetargowe na zadanie pn. Przebudowa ul. Borowej – etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9ff6b30-a720-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00097027

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000838/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.18 Przebudowa ul. Borowej - etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041217/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IM.271.20.2021.JU

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2076513,22 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Inwestycja pn. Przebudowa ul. Borowej - etap II na odcinku od ul. Świerkowej do ul. Jodłowej wraz z budową kanalizacji deszczowej, realizowana jest na podstawie decyzji ostatecznej Starosty Zduńskowolskiego nr 7.2019 z dnia 28 marca 2019 r. znak: AB.6740.2.19.2018 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na budowie ul. Borowej w Zduńskiej Woli, zmienionej Decyzją nr 9.2019 z dn. 25.06.2019 r.
2. W ramach zamówienia wybudowany zostanie odcinek ulicy o długości 636 m, w tym jezdnia asfaltowa szer. 5,5 m, kanalizacja deszczowa, jednostronny chodnik i zjazdy do posesji z kostki betonowej gr. 8 cm, pobocze tłuczniowe, przebudowa odcinków sieci energetycznej i telekomunikacyjnej kolidujące z budowaną drogą oraz wykonanie oznakowania poziomego i pionowego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu.
3. Wykonawca zrealizuje roboty budowlano - montażowe opisane dokumentacją techniczną i STWiORB, w tym:
a) jezdnia o nawierzchni mineralno - bitumicznej wraz z pełną konstrukcją – 3.920 m2;
b) zjazdy z kostki betonowej bezfazowej gr. 8 cm k. grafitowy – uwaga! minimalna szerokość zjazdu 3,50 m – ok. 600 m2 ;
c) chodnik z kostki betonowej bezfazowej gr. 8 cm koloru szarego – 1.650 m2;
d) pobocza z kruszywa łamanego – 400 m2;
e) progi zwalniające z kostki betonowej br. 8 cm k. czerwony – 60 m2;
f) oznakowanie pionowe (w tym 4 znaki solarne) i poziome grubowarstwowe wraz z wyznaczeniem przejść dla pieszych;
g) regulacja urządzeń w pasie drogowym oraz urządzenie terenów zieleni;
h) wycinka drzew i krzewów oraz przeniesienie ogrodzeń na dwóch działkach wykupionych pod pas drogowy;
i) naprawa i doprowadzenie do stanu sprzed budowy dróg dojazdowych do ul. Borowej;
j) budowa grawitacyjnej sieci kanalizacji deszczowej w ulicy Borowej z rur PP SN 8 średnicy 315 mm dł. 640 m wraz z przykanalikami o średnicy 200 mm 64 m i wpięcie kanalizacji deszczowej do studni na skrzyżowaniu z ul. Świerkową oraz z ul. Jodłową;
k) przełożenie wysokościowe istniejących przyłączy wod.-kan. 5 szt., hydrantów pożarowych podziemnych fi 80 (usunięcie kolizji),
l) przełożenie linii kablowej średniego napięcia 15 kV relacji Zduńska Wola - Kozuby typu HAKnFtA 3 x 120 mm2, na docinku o długości ok. 139 m (teren dz. nr 183, 182/19);
m) usunięcie kolizji z siecią telekomunikacyjną operatora Orange Polska poprzez przebudowę odcinka sieci kablowej, a następnie wykonanie wstawki kabli miedzianych przebiegających nową trasą, wykonanie złącza i przełączenie kabli, zabezpieczenie istniejącej sieci telekomunikacyjnej w miejscach wjazdów, ciągów jezdnych rurami dwudzielnymi.
4. Prawidłowe zabezpieczenie terenu robót budowlanych i terenów przyległych leży po stronie Wykonawcy.
5. Materiały z rozbiórki - gruz z rozbiórek, śmieci i odpady budowlane należy wywieźć i zutylizować (przyjęto odległość wywozu do 10 km). Wykonawca indywidualnie ustali własne odległości odwozu i wkalkuluje w ofertę opłaty za utylizację odpadów.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest: w dokumentacji projektowej, w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, będących załącznikami do umowy.
7. Użyte wyroby powinny posiadać wymagane certyfikaty, atesty oraz inne dokumenty uprawniające je do wbudowania czy zainstalowania na drogach publicznych. Materiały i wyroby użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi określone w przepisach prawa polskiego, posiadać atesty lub świadectwa ITB dopuszczające stosowanie ich w obiektach użyteczności publicznej oraz deklarację zgodności. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania określone w:
a) dokumentacji projektowej,
b) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
c) obowiązujących normach i warunkach technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, z uwzględnieniem poniższych warunków:
 przy wycenie oferty szczególną uwagę należy zwrócić na zastosowane materiały budowlane,
 materiały mają być zastosowane z uwzględnieniem wszelkich wymogów zawartych w opisach dokumentacji wykonawczej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - przed wbudowaniem jakichkolwiek materiałów Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Inspektorowi nadzoru świadectwa dopuszczenia tego materiału do stosowania w budownictwie i spełnienia wymogów określonych w Specyfikacjach Technicznych i Polskich Normach, w celu uzyskania zgody na jego stosowanie..
8. Zamawiający wymaga, by czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlano-montażowych objętych zakresem umowy, tj.:
- roboty drogowe,
- budowa kanalizacji deszczowej,
o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę. Ciąg dalszy z SEKCJI VII.7.4.) 2) Zmiana w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy będzie możliwa w przypadku :
a) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane
w dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy,
b) wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających
w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy,
c) wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych
w dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych,
d) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,
e) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,
f) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami,
g) konieczności zmiany materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, rozwiązań technicznych / technologicznych, w sytuacji gdy wykorzystanie materiałów budowlanych sprzętu, urządzeń, rozwiązań technicznych/technologicznych wskazanych w dokumentacji projektowej stanie się niemożliwe z powodu zaprzestania produkcji, wycofania z rynku lub zastąpienia innymi bądź zastosowanie rozwiązań lub materiałów zamiennych podyktowane będzie względami użytkowymi lub funkcjonalnymi, usprawnieniem procesu budowy, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie, obniżeniem kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu zamówienia, postępem technologicznym lub zmianą obowiązujących przepisów; powyższa zmiana umowy jest dopuszczalna pod warunkiem zmiany na materiały, urządzenia i sprzęt, posiadające co najmniej takie parametry jakościowe i cechy użytkowe, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty (jak te wskazane w dokumentacji projektowej) lub że w trakcie realizacji zamówienia zastosowane zostaną lepszej jakości materiały budowlane lub inne parametry, pod warunkiem niezwiększania ceny.
2. W celu dokonania zmiany zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę, zobowiązana jest ona złożyć pisemny wniosek z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem. Wniosek, powinien zostać przekazany niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Strona dowiedziała się, lub powinna dowiedzieć się o danym zdarzeniu lub okolicznościach będących podstawą do zmiany umowy.
3. W terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku, o którym mowa w ust. 2, Strona zobowiązana jest do pisemnego ustosunkowania się do zgłoszonego żądania zmiany umowy, i przekazania go drugiej Stronie wraz z uzasadnieniem, zarówno w przypadku odmowy, jak i akceptacji żądania zmiany.
4. Wszelkie zmiany umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu umowy opatrzonych datą oraz kolejnymi numerami, pod rygorem nieważności.
5. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany umowy następujące zmiany:
1) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy,
2) danych teleadresowych,
3) danych rejestrowych,
4) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1742000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2029955,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1742000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH "B.J.PABICH" S.C. JAROSŁAW PABICH

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH "B.J.PABICH" S.C. BARBARA PABICH

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 731078594

7.3.3) Ulica: SPACEROWA, nr 72, lok. 64

7.3.4) Miejscowość: Zduńska Wola

7.3.5) Kod pocztowy: 98-220

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1742000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-06-28 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.