eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zduńska Wola › 60+ smart city - innowacje jako efekt współpracy międzypokoleniowej



Ogłoszenie z dnia 2021-06-28


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00096945 z dnia 2021-06-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
60+ smart city – innowacje jako efekt współpracy międzypokoleniowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Zduńska Wola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934424

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stefana Złotnickiego 12

1.5.2.) Miejscowość: Zduńska Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-220

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 438250229

1.5.8.) Numer faksu: 438250202

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdunskawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdunskawola.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

60+ smart city – innowacje jako efekt współpracy międzypokoleniowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8999421d-b237-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00096945

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000838/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Zagospodarowanie Pasażu Powstańców śląskich w ramach projektu "60+ smart city - innowacje jako elementy współpracy międzypokoleniowej".

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn. „60+ smart city – innowacje jako efekt współpracy międzypokoleniowej” wspófinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020 oraz budżetu państwa.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00051353/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IM.271.31.2021.KM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 779520,66 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie ternu skweru przy Pasażu Powstańców Śląskich.
2. Na działce nr 194/3 należy wykonać elementy małej architektury takie jak: latarnie miejskie, ławki solarne oraz zwykłe, stojaki na rowery, zdrój wodny, kurtynę wodną na okres letni, kosze na śmieci oraz kosz na odchody zwierząt, wymianę gablot w tablicach ogłoszeniowych na podświetlane, jak również utwardzenie prowadzące do bramy sąsiedniej zabudowy, trawnik przy istniejącym budynku oraz ścieżkę wokół niego. Na działce 195/2 należy wykonać skwer zielony z fontanną miejską w centralnej jego części. Jest to fontanna płaska w kształcie koła, przypominająca bęben taśmy filmowej. Z bębna tego wykonać należy dwie ścieżki przypominające taśmy filmowe prowadzące na pasaż, wokół fontanny oraz ścieżek należy zamontować ławki oraz oświetlenie niskie. Do wykonania jest również miejsce na stoliki do gier w piłkarzyki oraz stolik do szachów i chińczyka. Wykonać również należy amfiteatr w konstrukcji lekkiej drewnianej, niezwiązany z gruntem oraz leżaki miejskie. Na terenie inwestycji przewidziana jest również wycinka, przesadzenie oraz nasadzenia zastępcze drzew określone decyzją. Wyciąć należy również wszystkie krzewy dzikie i niskie. Do wykonanie będzie również ogrodzenie panelowe, wokół którego należy zasadzić bluszcze. W sąsiedztwie działki 194/3 znajduje się drzewo będące pomnikiem przyrody do zachowania i ochrony. Zgodnie z planem wokół drzewa o promieniu 8m nie należy przeprowadzać żadnej zabudowy. Przy nim wykonywane będzie jedynie czyszczenie istniejącej kostki brukowej nie wpływające na jego stan.
3. Do wykonania jest również przyłącze elektroenergetyczne oraz wodno – kanalizacyjne.
4. Materiały z rozbiórki - gruz z rozbiórek, śmieci i odpady budowlane należy wywieźć i zutylizować. Wykonawca indywidualnie ustali własne odległości odwozu i wkalkuluje w ofertę opłaty za utylizację odpadów.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest: w dokumentacji projektowej, w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiące dokumentację techniczna będącą załącznikiem do SWZ.
6. Użyte materiały muszą posiadać wymagane certyfikaty, atesty oraz inne dokumenty uprawniające je do wbudowania czy zainstalowania w budownictwie drogowym. Materiały i wyroby użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi określone w przepisach prawa polskiego, posiadać atesty lub świadectwa ITB, dopuszczające stosowanie ich w obiektach użyteczności publicznej oraz deklarację zgodności. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania określone w:
a) dokumentacji projektowej,
b) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
c) obowiązujących normach i warunkach technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, z uwzględnieniem poniższych warunków:
- przy wycenie oferty szczególną uwagę należy zwrócić na zastosowane materiały budowlane,
- materiały mają być zastosowane z uwzględnieniem wszelkich wymogów zawartych w opisach dokumentacji wykonawczej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót
- przed wbudowaniem jakichkolwiek materiałów Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Inspektorowi nadzoru świadectwa dopuszczenia tego materiału do stosowania w budownictwie i spełnienia wymogów określonych w Specyfikacjach Technicznych i Polskich Normach, w celu uzyskania zgody na jego stosowanie.
7. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę:
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlano-montażowych objętych zakresem zamówienia, tj.:
- roboty brukarskie – utwardzenie terenu,
o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie na składanie ofert tj. do dnia 26.05.2021 r. do godziny 8:00 wpłynęły dwie oferty. Ponieważ cena najkorzystniejszej oferty znacznie przewyższa kwotę którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia – 226 000,00 zł i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwot do cen najkorzystniejszej oferty – 973 000,11 zł, Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych który mówi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 578642,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 973000,11 PLN

2021-06-28 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.