eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa Śląska › Nakładki asfaltowe w ramach Remontów dróg i placów w mieście i Gminie Środa Śląska.



Ogłoszenie z dnia 2024-02-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Nakładki asfaltowe w ramach Remontów dróg i placów w mieście i Gminie Środa Śląska.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Środa Śląska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935069

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 5

1.5.2.) Miejscowość: Środa Śląska

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@srodaslaska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://srodaslaska.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nakładki asfaltowe w ramach Remontów dróg i placów w mieście i Gminie Środa Śląska.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b861c0c3-c5c4-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00096899

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://srodaslaska.logintrade.net/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1 Oferta, oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, sporządza się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2 Składanie ofert, wniosków, zapytań możliwe jest tylko i wyłącznie za pośrednictwem w/w platformy.
3 W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy w szczególności: z założeniem konta, zalogowaniem się na konto, złożenia ofert, komunikacją z zamawiającym za pośrednictwem konta, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego; wsparcie techniczne dla Wykonawców: +48 71 787 37 57; +48 71 787 35 34; +48 71 787-37-27; pn-pt: 8:00-16:00; helpdesk@logintrade.net

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Przetargowej Gminy Środa Śląska https://srodaslaska.logintrade.net/rejestracja/. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej Gminy Środa Śląska: ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SIWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Gminy Środa Śląska

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WZP 271.8-4/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nakładki asfaltowe w ramach Remontów dróg i placów w mieście i Gminie Środa Śląska.

część 1:

1)„Remont nawierzchni drogi gminnej wokół stawu w m. Juszczyn”
Remont drogi polegał będzie na mechanicznej ścince nierówności oraz frezowaniu starej nawierzchni i skropieniu nawierzchni emulsją asfaltową kationową szybkorozpadową oraz na ułożeniu masy ścieralnej AC 11S o grubości 4 cm oraz na ułożeniu masy warstwy wyrównawczej mieszanką mineralno – asfaltową z wbudowaniem mechanicznym o grubości 3 cm. o powierzchni 3 376,00 m2 wraz ze zjazdami.
- Roboty remontowe - mechaniczne ścinka nierówności oraz frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki (droga 2758,00+zjazdy 618,00) powierzchnia: 3 376,00 m2
- Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem (droga 2758,00+zjazdy 618,00) powierzchnia:3 376,00 m2
- Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową z wbudowaniem mechanicznym (średnia grubość 3cm) powierzchnia 3 376,00m2
- Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem (droga 2758,00+zjazdy 618,00) powierzchnia:3 376,00 m2
-Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm (droga 2758,00+zjazdy 618,00) powierzchnia:3 376,00 m2
-Mechaniczne ścinanie poboczy o grubości 12 cm powierzchnia 1 576,00m2
-Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm-pobocza powierzchnia 1 576,00m2
- Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych – 35 szt.
- Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych – 15 szt.

2)„Remont nawierzchni drogi gminnej wokół parku w m. Święte”
Remont drogi polegał będzie na wykonaniu profilowania i zagęszczenia podłoża z kruszywa, skropieniu nawierzchni emulsją asfaltową kationową szybkorozpadową oraz na ułożeniu masy ścieralnej AC11W grubości 3 cm oraz masy bitumicznej AC16S grubości 4 cm o powierzchni 584,00 m2 .
-Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni o powierzchni 584,00m2
- Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem o powierzchni 584,00m2
- Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową z wbudowaniem mechanicznym (średnia grubość 3 cm) o powierzchni 584,00m2
- Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem o powierzchni 584,00m2
-Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm o powierzchni 584,00m2
- Mechaniczne ścinanie poboczy o grubości 12 cm powierzchnia 140,00m2
- Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm-pobocza powierzchnia 140,00m2

3) „Remont nawierzchni placu manewrowego przy szkole podstawowej w m. Szczepanów”
Remont drogi polegał będzie na frezowaniu nawierzchni bitumicznej i skropieniu nawierzchni emulsją asfaltową kationową szybkorozpadową oraz na ułożeniu masy ścieralnej AC 11S o grubości 4 cm oraz na ułożeniu masy warstwy wyrównawczej mieszanką mineralno – asfaltową z wbudowaniem mechanicznym o grubości 2 cm. o powierzchni 378,00 m2.
- frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki o powierzchni 378,00m2
- Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem o powierzchni 378,00m2
- Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową z wbudowaniem mechanicznym (średnia grubość 2 cm) o powierzchni 378,00m2
- Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem o powierzchni 378,00m2
- Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm o powierzchni 378,00m2

4.2.6.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkach analogicznych do tych wynikających ze wzoru Umowy, z zastrzeżeniem zmian ściśle związanych ze specyfiką danego zamówienia oraz wynikających ze zmian przepisów prawa oraz norm technicznych, czy też zmian czynników cenotwórczych, które miały miejsce pomiędzy dniem zawarcia umowy w sprawie zamówienia podstawowego, a dniem zawarcia umowy w sprawie zamówienia podobnego. Wykonawca, przed zawarciem umowy zobowiązany będzie złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, a na żądanie Zamawiającego, również dokumenty potwierdzające złożone oświadczenia, w zakresie nie szerszym niż w postępowaniu o udzielenie zamówienia podstawowego.
Część I O wartości do 457 406,80 zł brutto

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 2:
1a) „Remont nawierzchni drogi gminnej w m. Ogrodnica (1)”
Remont drogi polegał będzie na frezowaniu starej nawierzchni i skropieniu nawierzchni emulsją asfaltową kationową szybkorozpadową oraz na ułożeniu masy ścieralnej AC 11S o grubości 4 cm oraz na ułożeniu masy warstwy wyrównawczej mieszanką mineralno – asfaltową z wbudowaniem mechanicznym o grubości 2 cm. o powierzchni 356,50 m2 wraz ze zjazdami.
- frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki o powierzchni 356,50m2
- Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem o powierzchni 356,50m2
- Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową z wbudowaniem mechanicznym
(średnia grubość 2 cm) o powierzchni 356,50m2
- Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem o powierzchni 356,50m2
Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm o powierzchni 356,50m2
- Mechaniczne ścinanie poboczy o grubości 12 cm powierzchnia 110,00m2
- Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm-pobocza powierzchnia 110,00m2
- Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych – 6szt.

1b) „Remont nawierzchni drogi gminnej w m. Ogrodnica (2)”
Remont drogi polegał będzie na frezowaniu starej nawierzchni i skropieniu nawierzchni emulsją asfaltową kationową szybkorozpadową oraz na ułożeniu masy ścieralnej AC 11S o grubości 4 cm oraz na ułożeniu masy warstwy wyrównawczej mieszanką mineralno – asfaltową z wbudowaniem mechanicznym o grubości 2 cm. o powierzchni 1953,00 m2 wraz ze zjazdami.
- frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki o powierzchni 1953,00m2
- Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem o powierzchni 1953,00m2
- Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową z wbudowaniem mechanicznym (średnia grubość 2 cm) o powierzchni 1953,00m2
- Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem o powierzchni 1953,00m2
- Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm o powierzchni 1953,00m2
- Mechaniczne ścinanie poboczy o grubości 12 cm powierzchnia 481,00m2
- Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm-pobocza powierzchnia 481,00m2
- Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych – 18szt.


2)„Remont nawierzchni drogi gminnej do folwarku w m. Cesarzowice”
Remont drogi polegał będzie na frezowaniu starej nawierzchni i skropieniu nawierzchni emulsją asfaltową kationową szybkorozpadową oraz na ułożeniu masy ścieralnej AC 11S o grubości 4 cm oraz na ułożeniu masy warstwy wyrównawczej mieszanką mineralno – asfaltową z wbudowaniem mechanicznym o grubości 3 cm. o powierzchni 473,00 m2 wraz ze zjazdami.
- frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki
o powierzchni 473,00m2
- Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem o powierzchni 473,00m2
- Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową z wbudowaniem mechanicznym (średnia grubość 3cm) o powierzchni 473,00m2
- Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem o powierzchni 473,00m2
Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm o powierzchni 473,00m2
- Mechaniczne ścinanie poboczy o grubości 12 cm powierzchnia 106,00m2
-Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm-pobocza powierzchnia 106,00m2
- Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych – 2szt.


3)„Remont nawierzchni drogi gminnej wokół remizy w m. Cesarzowice”
Remont drogi polegał będzie skropieniu nawierzchni emulsją asfaltową kationową szybkorozpadową oraz na ułożeniu po istniejącym śladzie masy ścieralnej AC 11S o grubości 4 cm oraz na ułożeniu masy warstwy wyrównawczej mieszanką mineralno – asfaltową z wbudowaniem mechanicznym o grubości 2 cm. o powierzchni 1 690,00 m2 wraz ze zjazdami
- Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem powierzchnia: 1 690,00 m2
- Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową z wbudowaniem mechanicznym (średnia grubość 2 cm) powierzchnia 1 690,00m2
- Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem powierzchnia:1 690,00 m2
-Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm powierzchnia: 1 690,00 m2
-Mechaniczne ścinanie poboczy o grubości 12 cm powierzchnia 380,00m2
-Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm-pobocza powierzchnia 380,00m2
- Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych – 12 szt.

4)„Remont nawierzchni drogi gminnej w m. Ciechów - PGR”
Remont drogi polegał będzie na wykonaniu profilowania i zagęszczenia podłoża z kruszywa, skropieniu nawierzchni emulsją asfaltową kationową szybkorozpadową oraz na ułożeniu masy ścieralnej AC11W grubości 3 cm oraz masy bitumicznej AC16S grubości 4 cm o powierzchni 361,00 m2.
- Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni o powierzchni 361,00m2
- Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem o powierzchni 361,00m2
- Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową z wbudowaniem mechanicznym (średnia grubość 3 cm) o powierzchni 361,00m2
- Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem o powierzchni 361,00m2
-Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm o powierzchni 361,00m2
- Mechaniczne ścinanie poboczy o grubości 12 cm powierzchnia 80,00m2
- Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm-pobocza powierzchnia 80,00m2

4.2.6.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkach analogicznych do tych wynikających ze wzoru Umowy, z zastrzeżeniem zmian ściśle związanych ze specyfiką danego zamówienia oraz wynikających ze zmian przepisów prawa oraz norm technicznych, czy też zmian czynników cenotwórczych, które miały miejsce pomiędzy dniem zawarcia umowy w sprawie zamówienia podstawowego, a dniem zawarcia umowy w sprawie zamówienia podobnego. Wykonawca, przed zawarciem umowy zobowiązany będzie złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, a na żądanie Zamawiającego, również dokumenty potwierdzające złożone oświadczenia, w zakresie nie szerszym niż w postępowaniu o udzielenie zamówienia podstawowego.
Część II
O wartości do 439.101,58 zł brutto

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 3 :
1)„Remont nawierzchni podwórka przy ul. 1-go Maja w Środzie Śląskiej
Remont drogi polegał będzie na wykonaniu profilowania i zagęszczenia podłoża z kruszywa, skropieniu nawierzchni emulsją asfaltową kationową szybkorozpadową oraz na ułożeniu masy ścieralnej AC11W grubości 4 cm oraz masy bitumicznej AC16S grubości 4 cm o powierzchni 203,00 m2.

-Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni -powierzchnia 203,00m2
- Podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywa C90/3 frakcja 0,315mm o grubości po zagęszczeniu 30 cm - powierzchnia 203,00m2
- Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem - powierzchnia 203,00m2
- Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm - powierzchnia 203,00m2
- Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem - powierzchnia 203,00m2
- Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm - powierzchnia 203,00m2

2) „Remont nawierzchni drogi gminnej przy ul. Kolejowej w Środzie Śląskiej
Remont drogi polegał będzie na profilowania i skropieniu nawierzchni emulsją asfaltową kationową szybkorozpadową oraz na ułożeniu masy ścieralnej AC 11S o grubości 4 cm oraz na ułożeniu masy warstwy wyrównawczej mieszanką mineralno – asfaltową z wbudowaniem mechanicznym o grubości 3 cm. o powierzchni 328,00 m2 wraz ze zjazdami.
- Roboty remontowe -mechaniczna ścinka nierówności o gr. do 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na na składowisko Wykonawcy w celu przygotowania podłoża pod warstwy bitumiczne(droga 308,00+zjazd20,00) powierzchnia 328,00m2
- Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem - powierzchnia 328,00m2
- Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową z wbudowaniem mechanicznym(średnia grubość 3cm) - powierzchnia 328,00m2
-Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem - powierzchnia 328,00m2
- Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm(droga 308,00+zjazdy 20,00) – powierzchnia 328,00m2
- Mechaniczne ścinanie poboczy o grubości 12 cm – powierzchnia 145,00m2
Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm-pobocza – powierzchnia 145,00m2

4.2.6.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkach analogicznych do tych wynikających ze wzoru Umowy, z zastrzeżeniem zmian ściśle związanych ze specyfiką danego zamówienia oraz wynikających ze zmian przepisów prawa oraz norm technicznych, czy też zmian czynników cenotwórczych, które miały miejsce pomiędzy dniem zawarcia umowy w sprawie zamówienia podstawowego, a dniem zawarcia umowy w sprawie zamówienia podobnego. Wykonawca, przed zawarciem umowy zobowiązany będzie złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, a na żądanie Zamawiającego, również dokumenty potwierdzające złożone oświadczenia, w zakresie nie szerszym niż w postępowaniu o udzielenie zamówienia podstawowego.
Część III
O wartości do 61.614,17 zł brutto

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

IV WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I PODSTAWY WYKLUCZENIA
1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w pkt V SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.


1 Wyliczenie ma charakter przykładowy. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych
osobowych; zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisami ww. ustawy.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące (dla każdej części):
1.1 Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.

1.2 Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.

1.3 Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

1.4 Zdolności technicznej lub zawodowej:
A. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia: wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 3 robót odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (budowa, przebudowa lub remont dróg o nawierzchni ulepszonej na pow. 400,00m2, dla każdej z robót). Wartość każdej z robót nie mniejsza niż 50 000,00 zł brutto . Dokument musi potwierdzać wymagany zakres prac, ich wartość, datę wykonania i miejsce realizacji (przebudowa dróg o nawierzchni ulepszonej)

B. Wykaz osób- skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do samodzielnego kierowania, nadzorowania i kontrolowania robót drogowych - kierownik budowy posiadający uprawnienia w branży drogowej, Wykonawca zobligowany jest wypełnić załącznik do SWZ tj. Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówieniu i złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem i treścią Specyfikacji istotnych warunków zamówienia

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1 Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości:
część III: 1.000,00 zł
2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.
3 Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu;
2)gwarancjach bankowych; 3)gwarancjach ubezpieczeniowych;
4)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572)
4 Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu musi być na wskazanym koncie w dniu i godzinie składania ofert wskazanym w dalszej części SWZ.
5 Wadium wnoszone w pieniądzu musi zostać wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, Gmina Środa Śląska; Pl. Wolności 5, 55-300 Środa Śląska Bank PKO BP nr konta 79 1020 5242 0000 2802 0158 7898 z zaznaczeniem: wadium „Nakładki asfaltowe w ramach Remontów dróg i placów w mieście i Gminie Środa Śląska„- WZP 271.8-4/24
6 Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2-4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
7 Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:
1) upływu terminu związania ofertą;
2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia
8 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:
1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;
2) wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-23 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://srodaslaska.logintrade.net/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-23 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.