Ogłoszenie z dnia 2023-02-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00023067/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-11
- 2023/BZP 00054938/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Niechlowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NIECHLÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050630
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Głogowska 31
1.5.2.) Miejscowość: Niechlów
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-215
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@niechlow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.niechlow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://niechlow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Niechlowie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3328373-9195-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00096723
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00018150/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Niechlowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00023067
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRIOŚ.271.4.2023.AM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2099516,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa selektywnej zbiórki odpadów w miejscowości Niechlów.
2. Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty budowlane w oparciu o dokumentację projektową, oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami oraz uwarunkowaniami wynikającymi z niniejszego zamówienia.
3. Materiały i urządzenia, przeznaczone do realizacji zamówienia, powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w ustawie – Prawo budowlane.
4. Zamawiający wymaga, aby rozwiązania techniczne, zastosowane urządzenia i wyposażenie były wysokiej jakości zapewniającej długą i pewną eksploatację, a wszystkie urządzenia, prace i instalacje nie wymienione szczegółowo w
normach lub przepisach były wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i doświadczeniem wykonawcy, w tym:
1) wszystkie, zaproponowane urządzenia winny pochodzić od producentów, którzy zapewniają sprawne przeprowadzenie napraw pogwarancyjnych oraz dostarczenie części zamiennych; nie dopuszcza się stosowania urządzeń prototypowych, nie sprawdzonych w poprawnej eksploatacji,
2) przy doborze urządzeń należy dążyć do ujednolicenia producentów i typów,
3) elementy konstrukcji urządzeń winny być wykonane z materiałów odpornych na działanie korozyjne środowiska, w którym będą zainstalowane,
4) prace budowlane i technologia powinny być wykonane w standardzie nie niższym niż określony w dokumentacji projektowej.
5. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również:
1) Opracowanie dokumentacji powykonawczej,
2) Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu budowlanego.
6. Zamawiający wymaga udzielenia przez wykonawcę minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia.
7. Termin gwarancji i rękojmi za wady rozpoczyna bieg z dniem odbioru końcowego przedmiotu umowy.
8. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót budowlanych, określają:
1) Dokumentacja projektowa dla branży budowlanej i drogowej tj.:
a) Projekt budowlany (branża budowlana) (załącznik nr 1)
b) Projekt Wykonawczy (branża budowlana i drogowa) (załącznik 1A)
c) Specyfikacja Techniczna (branża budowlana) (załącznik nr 1B)
d) Przedmiar (branża budowlana i drogowa) (załącznik nr 1C)
2) Dokumentacja projektowa dla branży sanitarnej tj.:
a) Projekt budowlany (załącznik nr 1D)
b) Projekt Wykonawczy (załącznik 1E)
c) Specyfikacja Techniczna (załącznik nr 1F)
d) Przedmiar– pomocniczo (załącznik nr 1G)
3) Dokumentacja projektowa dla branży elektrycznejtj.:
a) Projekt budowlany (załącznik nr 1H)
b) Projekt Wykonawczy (załącznik 1I)
c) Specyfikacja Techniczna (załącznik nr 1J)
d) Przedmiar– pomocniczo (załącznik nr 1K)
4) Opinia Geotechniczna (załącznik 1L)
5) Projekt budowlany – obliczenia statyczne – uzupełnienie. Branża konstrukcja (załącznik nr 1 M)
6) Projekt wykonawczy – obliczenia statyczne – uzupełnienie. Branża konstrukcja (załącznik nr 1 N)
7) Projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 5)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45232460-4 - Roboty sanitarne
45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w wymaganym terminie, tj. do dnia 27 stycznia 2023 r. do godz. 12:00 złożono dwie oferty od następujących wykonawców:1. Firma Usługowo Remontowa JAR-BUD Jarosław Daś, Widziszewo, 64-000 Kościan, Oferowana cena brutto: 2 999 790,56 zł., Okres gwarancji: 60 msc.
2. STRABAG Sp. z o.o., Parzniewska 10, 05-800 Pruszków,
Oferowana cena brutto: 3 489 003,38 zł., Okres gwarancji: 60 msc.
Zamawiający udostępnił przed otwarciem ofert informację, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę: 2 400 000,00 zł brutto (słownie: dwa miliony czterysta tysięcy 00/100 złotych)
Stosownie do art. 255 pkt 3 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta
z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Decyzja o zwiększeniu tej kwoty jest oparta na swobodnym uznaniu zamawiającego. Wyrażenie „może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty” należy interpretować jako uprawnienie zamawiającego i to do jego decyzji należy kwestia możliwości zwiększenia środków finansowych na dany cel.
W przypadku gdy oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, postępowanie unieważnia się bez przeprowadzania wyboru najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2999790,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3489003,38 PLN
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI NIECHLÓW
więcej: przetargi NIECHLÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji obiektu basenu w Państwowym Liceum Sztuk Plastycznych w Katowicach
- Prace remontowe na oddziale chirurgicznym i urazowo - ortopedycznym oraz modernizacja łazienek dla pacjentek na oddziale położniczym w SPZOZ w Szamotułach.
- Przebudowa i modernizacja dróg na terenie gminy Siemień - Etap I
- Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia technicznego na sanitariaty w części przestrzeni technicznej istniejącego budynku Morskiego Centrum Nauki im.prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
- "Rozbudowa drogi gminnej nr 410405W we wsi Powązki"
- Stworzenie pochylni wewnętrznej i zewnętrznej na terenie obiektu Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. Ziemi Krobskiej w Krobi
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.