eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłecko › Zagospodarowanie terenu przy blokach w miejscowości Działyń, gmina Kłecko



Ogłoszenie z dnia 2024-02-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu przy blokach w miejscowości Działyń, gmina Kłecko

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kłecko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259465

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 14

1.5.2.) Miejscowość: Kłecko

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-270

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klecko@klecko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://klecko.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9c2234c8-731c-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie terenu przy blokach w miejscowości Działyń, gmina Kłecko

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c2234c8-731c-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00096659

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049076/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Zagospodarowanie terenu przy blokach w miejscowości Działyń, gmina Kłecko

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00462078

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RFZ.271.23.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i przebudowa wewnętrznego układu komunikacyjnego na terenie działek 0008 Działyń 300305_5 Kłecko: nr 8/59, nr 8/60, stanowiących teren budynków popegeerowskich. Działki inwestycji znajdują się w południowo - wschodniej części gminy Kłecko na terenie województwa wielkopolskiego, w powiecie gnieźnieńskim w miejscowości Działyń. Drogi wewnętrzne rozpoczynają się od drogi powiatowej nr 2195P w m. Działyń i mają swój bieg na terenie działek nr 8/59 i 8/60. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie wszystkich niezbędnych prac do prawidłowego funkcjonowania dróg wewnętrznych, miejsc postojowych
i utwardzonego pobocza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
2. Należy wykonać wszystkie niezbędne opracowania projektowe, uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego konieczne opinie i warunki techniczne, wszelkie uzgodnienia, pozwolenia, zezwolenia, decyzje i zgody niezbędne dla wykonania Kontraktu. Zgodnie z Wymaganiami Zamawiającego i Warunkami Kontraktu, wykonać roboty budowlane i uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie niezbędne dokumenty konieczne po zakończeniu budowy.
3. Szczegółowy zakres rzeczowy robót przewidzianych do wykonania w ramach obowiązków Wykonawcy jest przedstawiony w treści Programu Funkcjonalno-Użytkowego, zwanego dalej „PFU”. Dokumenty zawarte w PFU stanowią opis przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 103 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. Termin realizacji zamówienia: do 30.11.2024 r. od dnia podpisania umowy, w tym:
a) Etap I: Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej – do 30.04.2024 r.
b) Etap II: Zagospodarowanie terenu przy blokach w m. Działyń, gmina Kłecko – od zakończenia Etapu I do 30.11.2024r.
5. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia (roboty budowlane) na okres minimum 36 miesięcy, liczone od dnia odbioru.

UWAGA: okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert!

6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem niniejszego postępowania jest zagospodarowanie terenu przy blokach w miejscowości Działyń, w formule zaprojektuj i wybuduj.
2) W ramach niniejszego zamówienia należy wykonać:

ETAP I: Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej

Zamówienie obejmuje:
a) przed rozpoczęciem prac projektowych obowiązkiem Wykonawcy jest przygotowanie projektu koncepcyjnego zagospodarowania terenu i jego uzgodnienie z Zamawiającym,
b) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej: projekt budowlany i projekt techniczny wielobranżowy (wykonawczy),
c) wykonanie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich w podziale na poszczególne branże/specjalności,
d) uzyskanie wymaganych decyzji administracyjnych w tym:
- decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego,
- decyzji pozwolenia na budowę dla robót budowlanych dla których uzyskanie pozwolenia jest wymagane;
e) opracowanie mapy geodezyjnej do celów projektowych,
f) opracowanie projektu budowlanego oraz uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień, opinii, decyzji i pozwoleń, w tym ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę,
g) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
h) sprawowanie nadzoru autorskiego,
i) dokumentacja projektowa powinna być zgodna z wymogami i wszystkimi innymi unormowaniami, standardami i przepisami prawnymi, których należy przestrzegać przy realizacji tego typu inwestycji, a w szczególności musi spełniać wymogi określone w:
- ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.), przepisach wykonawczych do tej ustawy,
- Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454);,
- Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2022 r. poz. 1679),
- Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2022 r. poz. 1225);
i) w ramach obowiązku Wykonawcy znajduje się pozyskanie wszystkich danych niezbędnych do prawidłowego zaprojektowania i wykonania przedmiotu. Powyższy wykaz może nie wyczerpywać wszystkich opracowań branżowych koniecznych do wykonania zamówienia objętego niniejszą dokumentacją, co nie zwalnia Wykonawcy prac projektowych z obowiązku kompletnego wykonania i przekazania Zamawiającemu dokumentacji projektowej. Do zakresu prac projektowych należy również uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami prawa uzgodnień i opinii, decyzji administracyjnych, ekspertyz budowlanych i technicznych i innych czynności niezbędnych do zaprojektowania, wykonania robót budowlanych,
j) zamawiający uzna etap projektowania za zakończony w momencie przekazania przez Wykonawcę prawomocnej decyzji pozwolenie na budowę lub zgłoszenia wykonania robót budowlanych dla inwestycji (w stosunku do którego organ administracji architektoniczno-budowlanej nie wniósł sprzeciwu).


ETAP II: Zagospodarowanie terenu przy blokach w miejscowości Działyń

Zamówienie obejmuje:
a) roboty ziemne i rozbiórkowe,
b) wykonanie robót budowlano – montażowych z dostawą niezbędnych materiałów i urządzeń,
c) wykonanie dróg wewnętrznych, miejsc postojowych i utwardzonego pobocza,
d) likwidację wszystkich nieprzewidzianych do docelowego wykorzystania elementów istniejącej infrastruktury i uporządkowanie terenu,
e) przygotowanie dokumentacji usunięcia i zabezpieczenia ewentualnych kolizji projektowanej infrastruktury drogowej z sieciami wodno-kanalizacyjnymi, teletechnicznymi, energetycznymi, melioracyjnymi i telekomunikacyjnymi,
f) montaż oznakowania pionowego i wykonanie oznakowania poziomego dróg wewnętrznych.
g) przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem obiektów i instalacji do eksploatacji (opracowanie dokumentacji powykonawczej),
h) uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie w przypadku, gdy obowiązek taki wynika z uzyskanego pozwolenia na budowę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1947000000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2369930,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1947000000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Publiczny Handel Wynajem Paweł Macioszek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630852422

7.3.3) Ulica: Leśna 1

7.3.4) Miejscowość: Cielimowo

7.3.5) Kod pocztowy: 62-220

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1947000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-01-14

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.