Ogłoszenie z dnia 2024-02-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00040788/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla inwestycji polegającej na zaprojektowaniu i budowie Instalacji Mineralizacji Odpadów Komunalnych w Wysokiem Mazowieckiem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD WODOCIĄGÓW, KANALIZACJI I ENERGETYKI CIEPLNEJ SP. Z O. O.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200410051
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 6
1.5.2.) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-200
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 862750888
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zwkiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwkiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2b5a2bf3-b45a-11ee-b628-1a85378e6c0a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pobór, uzdatnianie i dostarczanie wody
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla inwestycji polegającej na zaprojektowaniu i budowie Instalacji Mineralizacji Odpadów Komunalnych w Wysokiem Mazowieckiem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b5a2bf3-b45a-11ee-b628-1a85378e6c0a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00096622
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
2.15.) Nazwa projektu lub programu Program priorytetowy nr 2.1.3 Racjonalna gospodarka odpadami ochrona ziemi. Racjonalna gospodarka odpadami Cześć 3) Wykorzystanie paliw alternatywnych na cele energetyczne2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00040788
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-1/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 170914,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie:
1. Programu Funkcjonalno – Użytkowego
2. Haromonogramu rzeczowo-finansowego realizacji Zamówienia
3. Harmonogramu realizacji Zamówienia
4. Szacunku kosztów inwestycyjnych dla zamówienia publicznego polegającego na zaprojektowaniu i budowie kogeneracyjnej Instalacji Mineralizacji resztkowych Odpadów Komunalnych w Wysokiem Mazowieckiem (dalej „IMOK” lub „Inwestycja”) wraz z przyłączami. Zamawiający planuje zrealizowanie IMOK w formule zaprojektuj i wybuduj.
Ww. dokumentacja będzie sporządzona zgodnie z wymaganiami uPzp – oraz przepisami wykonawczymi do tej ustawy, jak też innymi, koniecznymi do uwzględnienia przepisami, w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. z dnia 10 marca 2023 r. (Dz.U. z 2023 r. poz. 682),
oraz rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalnoużytkowego (Dz. U. z 2021 r., poz. 2454).
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ramach zawartej umowy sporządził:
1.1. Opis Przedmiotu Zamówienia – Program Funkcjonalno-Użytkowy,
1.2. Haromonogram rzeczowo finansowy realizacji Zamówienia (dzielący Zamówienia na etapy w zakresie rzeczowo-finansowym,
tj. w zakresie odbiorów częściowych oraz płatności częściowych),
1.3. Harmonogram realizacji Zamówienia (wskazujący w tygodniach od dnia udzielenia Zamówienia czas na realizację określonych etapów z harmonogramu rzeczowo-finansowego),
1.4. Wycenę kosztów inwestycyjnych (szacunkowe koszty realizacji Inwestycji należy opracować zgodnie z art. 34 uPzp).
Powyższe dokumenty, będą opracowywane w bieżącym uzgodnieniu z Zamawiającym.
Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumentację składającą się na Przedmiot Zamówienia w formie i liczbie jak poniżej:
- 2 egzemplarze w wersji drukowanej oraz
- 2 egzemplarze na nośniku elektronicznym (pamięć zewnętrzna USB). Pliki zarejestrowane w formacie edytowalnym tj. word i excel.
Usługi dodatkowe:
Wykonawca będzie brał aktywny udział w roli doradcy technicznego Zamawiającego w procesie wyłaniania Generalnego Wykonawcy Inwestycji poprzez opracowywanie projektów odpowiedzi na zapytania wnoszone przez Wykonawców na etapie postępowania przetargowego oraz analizowanie wniosków składanych na etapie postępowania przetargowego i doradztwo
dla Zamawiającego przez cały czas trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, włącznie z udziałem w postępowaniach przetargowych, odwoławczych lub kontrolnych na realizację Inwestycji. Zamawiający zapewni we własnym zakresie pomoc prawną na potrzeby prowadzenia ww. postępowań. Wykonawca zobowiązuje się do przygotowywania w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania zapytania od Zamawiającego, przesłanego e-mailem merytorycznych wyjaśnień do opracowanych dokumentów na potrzeby realizacji Inwestycji.
Wykonawca własnym kosztem i staraniem uzyska wszystkie niezbędne dane, decyzje i dokumenty niezbędne do opracowania Programu Funkcjonalno-Użytkowego i pozostałych elementów Przedmiotu Zamówienia.
Wykonawca ponosić będzie pełną odpowiedzialność za merytoryczną zgodność opracowania Programu Funkcjonalno- Użytkowego oraz pozostałych elementów Przedmiotu Zamówienia z obowiązującym prawem, a w szczególności uPzp, prawem budowlanym, prawem ochrony środowiska i ustawą o odpadach wraz z rozporządzeniami wykonawczymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132840,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 306270,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132840,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KMHConsult dr inż. Krzysztof Haziak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385519672
7.3.3) Ulica: Strumykowa 28A/31
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-101
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KMH Consult dr inż. Krzysztof Haziak
jakie przetargi wygrała firma
KMH Consult dr inż. Krzysztof Haziak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132840,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI WYSOKIE MAZOWIECKIE
- Budowa ciągu komunikacyjnego wzdłuż rzeki Brok w Wysokiem Mazowieckiem.
- Dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa cybernetycznego Urzędu Miasta Wysokie Mazowieckie oraz jednostek stowarzyszonych.
- Świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia pacjentów Oddziału Rehabilitacyjnego oraz Oddziału Rehabilitacji Pulmonologicznej w Krzyżewie - powtórka
- Modernizacja Miejskiego Zespołu Szkół w Wysokiem Mazowieckiem
więcej: przetargi WYSOKIE MAZOWIECKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- U/12/2024 Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej rozbiórki budynku hali B1 OZNS
- Budowa toalety kontenerowej na terenie Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Dynów
- Uregulowanie gospodarki wodno- ściekowej i zabezpieczenie wód powierzchniowych przed skażeniem w gminie Pokój
- Budowa i przebudowa dróg, poprawa parametrów melioracji szczegółowych z budową nowych przepustów oraz rekultywacja gruntów w ramach operacji Scalenie gruntów wsi Kryłów Kolonia, Prehoryłe w gm. Mircze
- Budowa automatycznej myjni samochodowej zlokalizowanej w budynku nr 5 w m. Nowy Sącz
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.