eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wysokie Mazowieckie › Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla inwestycji polegającej na zaprojektowaniu i budowie Instalacji Mineralizacji Odpadów Komunalnych w Wysokiem Mazowieckiem



Ogłoszenie z dnia 2024-02-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla inwestycji polegającej na zaprojektowaniu i budowie Instalacji Mineralizacji Odpadów Komunalnych w Wysokiem Mazowieckiem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD WODOCIĄGÓW, KANALIZACJI I ENERGETYKI CIEPLNEJ SP. Z O. O.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200410051

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 6

1.5.2.) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-200

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 862750888

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zwkiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwkiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2b5a2bf3-b45a-11ee-b628-1a85378e6c0a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pobór, uzdatnianie i dostarczanie wody

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla inwestycji polegającej na zaprojektowaniu i budowie Instalacji Mineralizacji Odpadów Komunalnych w Wysokiem Mazowieckiem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b5a2bf3-b45a-11ee-b628-1a85378e6c0a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00096622

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

2.15.) Nazwa projektu lub programu Program priorytetowy nr 2.1.3 Racjonalna gospodarka odpadami ochrona ziemi. Racjonalna gospodarka odpadami Cześć 3) Wykorzystanie paliw alternatywnych na cele energetyczne

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00040788

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-1/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 170914,18 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie:
1. Programu Funkcjonalno – Użytkowego
2. Haromonogramu rzeczowo-finansowego realizacji Zamówienia
3. Harmonogramu realizacji Zamówienia
4. Szacunku kosztów inwestycyjnych dla zamówienia publicznego polegającego na zaprojektowaniu i budowie kogeneracyjnej Instalacji Mineralizacji resztkowych Odpadów Komunalnych w Wysokiem Mazowieckiem (dalej „IMOK” lub „Inwestycja”) wraz z przyłączami. Zamawiający planuje zrealizowanie IMOK w formule zaprojektuj i wybuduj.
Ww. dokumentacja będzie sporządzona zgodnie z wymaganiami uPzp – oraz przepisami wykonawczymi do tej ustawy, jak też innymi, koniecznymi do uwzględnienia przepisami, w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. z dnia 10 marca 2023 r. (Dz.U. z 2023 r. poz. 682),
oraz rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalnoużytkowego (Dz. U. z 2021 r., poz. 2454).
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ramach zawartej umowy sporządził:
1.1. Opis Przedmiotu Zamówienia – Program Funkcjonalno-Użytkowy,
1.2. Haromonogram rzeczowo finansowy realizacji Zamówienia (dzielący Zamówienia na etapy w zakresie rzeczowo-finansowym,
tj. w zakresie odbiorów częściowych oraz płatności częściowych),
1.3. Harmonogram realizacji Zamówienia (wskazujący w tygodniach od dnia udzielenia Zamówienia czas na realizację określonych etapów z harmonogramu rzeczowo-finansowego),
1.4. Wycenę kosztów inwestycyjnych (szacunkowe koszty realizacji Inwestycji należy opracować zgodnie z art. 34 uPzp).
Powyższe dokumenty, będą opracowywane w bieżącym uzgodnieniu z Zamawiającym.
Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumentację składającą się na Przedmiot Zamówienia w formie i liczbie jak poniżej:
- 2 egzemplarze w wersji drukowanej oraz
- 2 egzemplarze na nośniku elektronicznym (pamięć zewnętrzna USB). Pliki zarejestrowane w formacie edytowalnym tj. word i excel.
Usługi dodatkowe:
Wykonawca będzie brał aktywny udział w roli doradcy technicznego Zamawiającego w procesie wyłaniania Generalnego Wykonawcy Inwestycji poprzez opracowywanie projektów odpowiedzi na zapytania wnoszone przez Wykonawców na etapie postępowania przetargowego oraz analizowanie wniosków składanych na etapie postępowania przetargowego i doradztwo
dla Zamawiającego przez cały czas trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, włącznie z udziałem w postępowaniach przetargowych, odwoławczych lub kontrolnych na realizację Inwestycji. Zamawiający zapewni we własnym zakresie pomoc prawną na potrzeby prowadzenia ww. postępowań. Wykonawca zobowiązuje się do przygotowywania w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania zapytania od Zamawiającego, przesłanego e-mailem merytorycznych wyjaśnień do opracowanych dokumentów na potrzeby realizacji Inwestycji.
Wykonawca własnym kosztem i staraniem uzyska wszystkie niezbędne dane, decyzje i dokumenty niezbędne do opracowania Programu Funkcjonalno-Użytkowego i pozostałych elementów Przedmiotu Zamówienia.
Wykonawca ponosić będzie pełną odpowiedzialność za merytoryczną zgodność opracowania Programu Funkcjonalno- Użytkowego oraz pozostałych elementów Przedmiotu Zamówienia z obowiązującym prawem, a w szczególności uPzp, prawem budowlanym, prawem ochrony środowiska i ustawą o odpadach wraz z rozporządzeniami wykonawczymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132840,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 306270,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132840,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KMHConsult dr inż. Krzysztof Haziak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385519672

7.3.3) Ulica: Strumykowa 28A/31

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-101

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132840,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.