eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mrągowo › Budowa i przebudowa głównych kolektorów deszczowych na terenie Miasta Mrągowa ETAP I.I.



Ogłoszenie z dnia 2021-06-28


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00096429 z dnia 2021-06-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa głównych kolektorów deszczowych na terenie Miasta Mrągowa ETAP I.I.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Mrągowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743427

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Królewiecka 60A

1.5.2.) Miejscowość: Mrągowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-700

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 897419000

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mragowo.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mragowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bipmragowo.warmia.mazury.pl/zamowienie.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i przebudowa głównych kolektorów deszczowych na terenie Miasta Mrągowa ETAP I.I.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7345ed36-a98c-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00096429

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002031/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Budowa i przebudowa głównych kolektorów deszczowych na terenie Miasta Mrągowa - Etap I-I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt współfinansowany w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, oś priorytetowa II Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu, działanie 2.1 „Adaptacja do zmian klimatu wraz z zabezpieczeniem i zwiększeniem odporności na klęski żywiołowe, w szczególności katastrofy naturalne oraz monitoring środowiska”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044548/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NZK.271.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 8557542,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia dotyczy: „Budowy i przebudowy głównych kolektorów deszczowych na terenie Miasta Mrągowa ETAP I.I.”

1. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o dokumentację przetargową.
W zakresie zamówienia jest wykonanie robót związanych z „Budową i przebudową głównych kolektorów deszczowych na terenie Miasta Mrągowa ETAP I.I.”
1.1. Zakres robót budowlanych obejmuje:
a) demontaż istniejącego kolektora od jeziorka Magistrackiego do rowu melioracyjnego na wysokości targowiska miejskiego i budowę nowego kolektora (odcinek w1-w2),
b) posadowienie na palach, na których należy wykonać głowice żelbetowe oraz zamontować koryta wsporcze odcinków sieci od w2 do D61, od D63 do w1,
c) budowę odcinka sieci odwadniającego ul. Mickiewicza (odcinek D57-D60 wraz z wpustami wd1, wd2),
d) wykonanie części kolektora w obudowie wykopu z grodzic stalowych z dwiema wyporami stalowymi z pozostawieniem w gruncie (odcinki D51-D45, D43-D44, D43-D52 ),
e) wykonanie w technologii mikrotunelingu odcinka kolektora pomiędzy studniami D43 – D45,
f) budowę prefabrykowanego betonowego wylotu z jeziorka Magistrackiego z zamontowaną zastawką uchylną,
g) obrukowanie wylotów w2 do istniejącego rowu oraz wylotu r6 do istniejącego kolektora kamieniem polnym,
h) demontaż i budowę wylotów prefabrykowanych,
i) przebudowę rowu na wysokości targowiska miejskiego – regulacja skarp i dna rowu oraz ich wzmocnienie poprzez wykonanie kiszki faszynowej, montaż geokraty z wypełnieniem ziemią i obsianiem trawą (odcinek w2-r6),
j) wykonanie studni z kręgów żelbetowych,
k) odtworzenie skarpy po zdemontowanym wylocie
l) wycinkę, karczowanie i zabezpieczenie drzew
m) wykonanie nasadzeń kompensacyjnych za usunięte drzew tj 15 szt. jarząbu szwedzkiego o obwodzie na wysokości 100 cm – 10-12 cm w lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego
n) dostawę i montaż urządzeń monitoringu kanalizacji deszczowej,
o) humusowanie i obsianie terenów zielonych trawą,
p) wykonanie inwentaryzacji wyciętych drzew oraz zdemontowanych elementów metalowych przy udziale inspektora nadzoru i przekazanie dla Zamawiającego dochodu ze sprzedaży drewna i złomu
q) odtworzenie nawierzchni dróg, ciągów komunikacyjnych, terenów zieleni itp.
1.2. Szczegółowy zakres inwestycji określają następujące dokumenty:
a) Projekt budowlany i wykonawczy „Budowa i przebudowa głównych kolektorów deszczowych na terenie miasta Mrągowa” – branża sanitarna + konstrukcyjno-budowlana,
b) Projekt budowlany i wykonawczy „Budowa i przebudowa głównych kolektorów deszczowych na terenie Miasta Mrągowa” – branża sanitarna, technologia,
c) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – branża sanitarna,
d) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – branża konstrukcyjno-budowlana,
e) Inwentaryzacja dendrologiczna Projekt gospodarki drzewostanem,
f) Opinia geotechniczna – uzupełnienie (opracowanie z maja 2016 r.),
g) Opinia geotechniczna – uzupełnienie (opracowanie z czerwca 2016 r.),
h) Dokumentacja geotechniczna podłoża gruntowego dla PB przebudowy kanalizacji deszczowej,
i) Dokumentacja geotechniczna do projektu przebudowy głównego kolektora deszczowego od jeziorka Magistrackiego do jeziora Juno w Mrągowie,
j) Przedmiar robót – Etap I.I,
k) Decyzja pozwolenia na budowę Nr 88/2017/Mrg z dnia 21.03.2017 r.,
l) Pozwolenie WKZ Nr 5884/2019 z dnia 18.06.2019 r.
m) Decyzja Nr 11324/2019 z dnia 05.12.2019 r. Warmińsko-Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków
n) Decyzja Starosty Mrągowskiego znak ROŚ.613.21.2021 z dnia 12.04.2021 r - pozwolenie na wycinkę drzew
o) Obowiązujące warunki techniczne, normy, przepisy, uzgodnienia gestorów sieci oraz zasady wiedzy technicznej.
UWAGI:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia nie jest całość zakresu objętego dokumentacją projektową a jedynie część Etapu I opisana w punkcie 1.1
2. Przedmiar robót należy traktować wyłącznie jako dokument pomocniczy określający szacunkowe ilości robót jakie należy wykonać w ramach zadania.
Teren inwestycji znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej.
Wyżej wymienione dokumenty należy traktować jako wzajemnie uzupełniające i wyjaśniające. W przypadku powstania niedających się pogodzić niezgodności o charakterze technicznym – podstawą do ostatecznego ustalenia przedmiotu zamówienia oraz wyceny tego przedmiotu jest projekt budowlany. W następnej kolejności należy opierać się na specyfikacji wykonania zamówienia, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru, przedmiarze robót. Powyższe dokumenty należy wykorzystywać do wyceny robót w przypadku, gdy dokument nadrzędny nie zawiera wyjaśnień.

4. Wykonawca musi udzielić 60 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, licząc od odbioru końcowego całego przedmiotu umowy oraz 60 miesięcy odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10529615,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10941219,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10529615,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Budowlane SANBUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 511430311

7.3.3) Ulica: Stalowa 4

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-420

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. Wykonanie części dotyczącej pali, ścianek szczelnych i przewiertów.
2. Wykonanie części dotyczącej monitoringu sieci deszczowej


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10529615,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 399 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-06-28 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.