eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Bieżące utrzymanie szaletów kontenerowych na terenie Miasta Rzeszowa



Ogłoszenie z dnia 2024-02-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące utrzymanie szaletów kontenerowych na terenie Miasta Rzeszowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-59aa079c-8f68-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie szaletów kontenerowych na terenie Miasta Rzeszowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59aa079c-8f68-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00096064

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026359/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Bieżące utrzymanie szaletów kontenerowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00538470

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-A.271.181.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 498049,64 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie 79 sztuk szaletów kontenerowych ustawionych na terenie miasta Rzeszowa zgodnie z załączoną lokalizacją (zał. nr 1 do projektowanych postanowień umowy).
Zakres zamówienia obejmuje:
1) codzienny przegląd stanu sanitarnego i technicznego kabin do godz. 8.00,
2) codzienne mycie i dezynfekcja wewnętrznej części kabiny,
3) uzupełnianie papieru toaletowego na bieżąco,
4) usuwanie graffiti na bieżąco,
5) wykonywanie bieżących prac remontowych, usuwanie na bieżąco usterek kabin z zastrzeżeniem, że termin usunięcia usterki uniemożliwiającej korzystanie z toalety nie może być dłuższy niż 24 godziny od czasu zgłoszenia przez Zamawiającego usterki drogą e-mil lub telefonicznie. Czas ten może być skrócony zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy w kryterium poza cenowym. Wykaz usterek uniemożliwiających korzystanie z kabin kontenerowych zawiera załącznik nr 2 do projektowanych postanowień umowy.
6) cotygodniowy serwis przeprowadzony w ciągu dwóch dni – w czwartek i piątek zgodnie z podziałem na osiedla wg załącznika nr 3 do projektowanych postanowień umowy.
7) dwukrotne serwisowanie w każdym tygodniu w okresie od 1.05.2024 r. do 30.09.2024 r. toalet kontenerowych znajdujących się przy ul. Bulwarowej, Placu Wolności, Lisiej Górze, ul. Pułaskiego, ul. Cieplińskiego, ul. Podpromie, ul. Lubomirskich,
8) wywóz nieczystości ciekłych pojazdami asenizacyjnymi spełniającymi wymogi określone przepisami prawa o ruchu drogowym, posiadającymi aktualne badania techniczne oraz określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 listopada 2002 r., w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych (Dz. U. z 2002 r. Nr 193, poz. 1617), tylko do stacji zlewnej,
9) stałą kontrolę stanu napełnienia zbiorników kabin, a w przypadku konieczności do opróżnienia zbiornika kabiny z nieczystości ciekłych i odpadów stałych oraz napełnienia zbiorników płynem dezynfekująco – zapachowym do toalet kontenerowych,
10) zbieranie i zagospodarowanie odpadów pochodzących z toalet przez Wykonawcę lub podmiot, z którym Wykonawca zawarł stosowną umowę.

Ponadto zamawiający przewiduje zlecenie usług dodatkowych:
1. Zamawiający może zlecić Wykonawcy świadczenie dodatkowych usług w zakresie:
1) Przewiezienia uszkodzonego szaletu z miejsca świadczenia usługi bieżącego utrzymania do miejsca ich składowania zlokalizowanego przy ul. Ciepłowniczej 3.
2) Przewiezienia szaletu z miejsca ich składowania przy ul. Ciepłowniczej 3 na miejsce świadczenia usługi bieżącego utrzymania. Przez miejsce świadczenia usługi należy rozumieć lokalizację określoną w załączniku nr 1 lub też inne miejsce na terenie Miasta Rzeszowa wskazane przez Zamawiającego.
3) Wykonanie przez Wykonawcę umocnienia terenu pod ustawienie szaletu na gruncie poprzez: niwelację terenu, zagęszczenie gruntu, ułożenie płytek betonowych
o wymiarach 50x50 cm., grubości 6-7 cm w ilości 6 szt.
2. Ilość usługi zakładana przez Zamawiającego na etapie udzielania zamówienia została określona w załączniku nr 4.
3. W ramach usługi określonej w ust. 1 Wykonawca jest zobowiązany do demontażu kabiny z miejsca świadczenia usługi oraz ponownego montażu.
4. W zakresie wykonania przedmiotu umowy na świadczenie usług dodatkowych określonego w ust. 1 Wykonawca każdorazowo otrzyma od Zamawiającego zlecenie na wykonanie prac.
5. Zlecenie, o którym mowa w ust. 4 będzie określało lokalizację i rodzaj prac oraz termin ich wykonania. Zlecenie przesłane będzie pisemnie na adres Wykonawcy, pocztą elektroniczną lub zgłoszone telefonicznie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90400000-1 - Usługi utylizacji nieczystości

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 281639,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 337923,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 281639,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: mToilet Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361938486

7.3.3) Ulica: ul. Toruńska 31

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-226

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 281639,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.