eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebinia › Renowacja/ wymiana okien, renowacja elewacji oraz orynnowanie Dworu Zieleniewskich w Trzebini.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Renowacja/ wymiana okien, renowacja elewacji oraz orynnowanie Dworu Zieleniewskich w Trzebini.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzebinia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258032

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marszałka Piłsudskiego 14

1.5.2.) Miejscowość: Trzebinia

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-540

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 327111045, 327111046

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.trzebinia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebinia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-061b1d0f-9e4b-11ee-948d-82b0c04ef850

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Renowacja/ wymiana okien, renowacja elewacji oraz orynnowanie Dworu Zieleniewskich w Trzebini.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-061b1d0f-9e4b-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00096045

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038710/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.18 Renowacja/wymiana okien, renowacja elewacji oraz orynnowanie Dworu Zieleniewskich w Trzebini.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00561176

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BR.RIR.271.79.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 669863,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis inwestycji:
Przedmiotem inwestycji jest wykonanie remontu konserwatorskiego elewacji wraz z wymianą stolarki okiennej i orynnowania, renowacja elewacji w zakresie tynków. Zakres nie obejmuje mansandry
drewnianej oraz z uwagi na wykonanie w poprzednich latach prac konserwatorskich tarasu
zewnętrznego w elewacji południowo-wschodniej oraz schodów zewnętrznych.
Szczegółowy zakres prac określony jest w dokumentacji projektowej.
Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również:
a. organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze
i porządkowe;
b. oznakowanie i zabezpieczenie placu budowy zgodnie z BHP oraz obowiązującymi przepisami;
c. koszty ewentualnego zgłoszenia i ustanowienia nadzoru nad prowadzonymi robotami przez
odpowiednich właścicieli sieci zgodnie z uzgodnieniami branżowymi;
d. dokonanie ewentualnego zgłoszenia zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych odbiorów;
e. ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy;
f. zapewnienie na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP oraz utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych;
g. zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem odpadów
powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia;
h. po zakończeniu robót uporządkowaniu terenu w terminie nie późniejszym niż termin odbioru przedmiotu zamówienia;
i. odpowiedzialność za wszelkie szkody i straty, które spowoduje w czasie trwania prac przy realiza-cji zadania od daty ich rozpoczęcia do daty odbioru ostatecznego;
j. wywóz gruzu i materiałów z prac rozbiórkowych. W związku z powyższym, oferta Wykonawcy winna uwzględniać wszystkie koszty z tym związane (w tym koszty utylizacji odpadów). Wykona-nie prób i badań zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót;
k. sporządzenie dokumentacji powykonawczej;
l. zapewnienie nadzoru konserwatorskiego;
m. dokonanie wszelkich zgłoszeń i zawiadomień do Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora
Zabytków określonych w Pozwoleniu nr ZR-I.5142.136.2023 z dnia 07.09.2023 r., a w szczególności dokonywania odbiorów częściowych i odbioru końcowego wykonywanych prac konserwator-skich i robót budowlanych z udziałem Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków;
n. dokonanie stosownych zgłoszeń o zakończeniu inwestycji.

Poza wyżej wymienionym zakresem Wykonawca zobowiązany jest do:
a) zapewnienia kierowników branżowych w trakcie realizacji zadania;
b) zlecenie jednostkom specjalistycznym nadzoru nad istniejącym uzbrojeniem terenu w miejscach kolizji i zbliżeń oraz wykonania ewentualnych zabezpieczeń dodatkowych zaleconych przez wła-ścicieli lub użytkowników uzbrojenia wydanych w uzgodnieniach i w trakcie robót.

Ubezpieczenie:
a) Wykonawca ubezpiecza budowę i roboty budowlane oraz materiały budowlane w zakresie wszel-kich ryzyk (wszelkich szkód i strat materialnych polegających na utracie, uszkodzeniu lub zniszczeniu
mienia), a także od odpowiedzialności cywilnej i następstw nieszczęśliwych wypadków, które mogą
powstać w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi.
b) Suma ubezpieczenia będzie nie niższa niż pełna wartość prac określonych niniejszą umową.
Dla ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej suma gwarancyjna musi odpowiadać wysokości
możliwych roszczeń z tytułu potencjalnych szkód (na mieniu i na osobie), jakie mogą powstać
w związku z realizacją prac.
c) Wykonawca zapewni ciągłość ubezpieczenia przez cały okres realizacji umowy do dnia podpisania przez strony protokołu odbioru końcowego. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dowody
ubezpieczenia w terminie 10 dni od daty podpisania umowy.
d) W przypadku wygaśnięcia z jakichkolwiek przyczyn umowy odpowiedzialności cywilnej, w trakcie
realizacji Umowy, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu w terminie 7 dni od da-ty wygaśnięcia umowy ubezpieczenia kopię nowej polisy potwierdzającą zawarcie umowy ubezpie-czenia wraz z dowodem uiszczenia składek.
Jeżeli Wykonawca nie zawrze umowy ubezpieczenia, Zamawiający może zawrzeć taką umowę
ubezpieczenia lub przedłużyć okres jej obowiązywania we własnym imieniu, lecz na wyłączny koszt i ryzyko Wykonawcy. W takim przypadku Zamawiający będzie uprawniony do potrącenia
poniesionych kosztów związanych z zawarciem lub przedłużeniem umowy ubezpieczenia
z wynagrodzenia Wykonawcy przysługującego mu z tytułu realizacji niniejszej umowy.

Materiały:
Materiały (wyroby) które zostaną wbudowane, powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać co do jakości wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w specyfikacji technicznej i odbioru robót. Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie i wymagane atesty oraz aprobaty techniczne dopuszczające je do stosowania w budownictwie.
Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową.
Szczegółowy zakres zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, pomocniczym
przedmiarze robót budowlanych oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowla-nych będących załącznikami do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Zamawiający wymaga by wykonawca udzielił minimalnej gwarancji na zrealizowane roboty w wymiarze 36 miesięcy.

KOD CPV: 45100000-8, 45111200-0, 45111240-2, 45262500-6, 45262410-8, 45261210-9, 45320000-6, 45321000-3, 45421000-4, 45432100-5, 45400000-1, 45442100-8, 45262100-2, 45233200-1,
45233222-1, 45422000-1

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262410-8 - Wznoszenie konstrukcji budynków

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45442100-8 - Roboty malarskie

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45422000-1 - Roboty ciesielskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 795153,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1288847,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 795153,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kamieniarka I spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384727919

7.3.3) Ulica: Śmiłów 22

7.3.4) Miejscowość: Jastrząb

7.3.5) Kod pocztowy: 26-502

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 795153,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.