eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wykonanie w systemie projektuj i buduj drogi z odcinkiem kanalizacji deszczowej i pojemnikami półpodziemnymi we wnętrzu blokowym we Wrocławiu, w obrębie ulic: Wiśniowa, Pocztowa, Sztabowa, Sudecka



Ogłoszenie z dnia 2024-02-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie w systemie projektuj i buduj drogi z odcinkiem kanalizacji deszczowej i pojemnikami półpodziemnymi we wnętrzu blokowym we Wrocławiu, w obrębie ulic: Wiśniowa, Pocztowa, Sztabowa, Sudecka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZASOBU KOMUNALNEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932671448

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. św. Elżbiety 3

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-111

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zzk.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zzk.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/zzk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie w systemie projektuj i buduj drogi z odcinkiem kanalizacji deszczowej i pojemnikami półpodziemnymi we wnętrzu blokowym we Wrocławiu, w obrębie ulic: Wiśniowa, Pocztowa, Sztabowa, Sudecka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b3c015f-9e53-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00095984

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053400/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.38 Zagospodarowanie części wnętrza podwórzowego w obrębie ulic: Wiśniowa, Pocztowa, Sztabowa, Sudecka - projektuj i buduj.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00560548

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZK - NZ/241/3408/213/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 548081,77 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
CZEŚĆ I:
1) prace projektowe - wykonanie w zakresie wskazanym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, przekazanie dokumentacji projektowej, uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu decyzji Wydziału Architektury i Zabytków Urzędu Miasta Wrocławia (WAiZ UM) pozwolenia na budowę wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku o wydanie zaświadczenia, że decyzja stała się ostateczna/zaświadczenia o braku sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych oraz pozwolenia na prowadzenie badań archeologicznych.
W ramach prac projektowych Wykonawca winien:
a) wykonać weryfikację otrzymanej inwentaryzacji terenu,
b) uzyskać wszystkie opinie, uzgodnienia, pozwolenia,
c) uzgodnić z dostawcami mediów sposób zabezpieczenia instalacji co, wodno – kanalizacyjnej, elektrycznej, teletechnicznej przed przystąpieniem do prac budowlanych,
d) wykonać weryfikację i uaktualnienie mapy do celów projektowych.
Opracowana i przekazana Zamawiającemu dokumentacja projektowo w zakresie przedmiotu zamówienia powinna zawierać, co najmniej:
a) projekt budowlany zgodnie z art. 43 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, „Dziennik pielęgnacji zieleni”, „Harmonogram pielęgnacji zieleni”,
c) decyzję WAiZ UM pozwolenia na budowę wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku o wydanie zaświadczenia, że decyzja stała się ostateczna/ zaświadczenia o braku sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych oraz pozwolenie na prowadzenie badań archeologicznych.
2) wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową i przy użyciu materiałów własnych, obejmujące m.in.:,
a) wykonanie robót budowlanych w zakresie pojemników półpodziemnych, wraz z zakupem i montażem niezbędnego wyposażenia,
b) roboty ziemne i rozbiórkowe,
c) wykonanie różnych nawierzchni: chodników, jezdni, żwiru,
d) założenie zieleni, prace ogrodnicze,
e) montaż elementów małej architektury,
3) zapewnienie nadzoru archeologicznego,
4) wykonanie, dostarczenie i montaż „tablicy informacyjnej na czas budowy” - zgodnie z „Instrukcją dla Wykonawcy, Zasady oznakowania inwestycji w zakresie informacji dla mieszkańców”.
CZĘŚĆ II: 3 letnią pielęgnację zaprojektowanej zieleni (zwana dalej „3-letnią pielęgnacją”).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 489999,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 498500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 489999,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P&D Przemysław Drabik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 932807652

7.3.3) Ulica: Odrodzenia 3/2

7.3.4) Miejscowość: Brzeg Dolny

7.3.5) Kod pocztowy: 56-120

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 489999,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 46 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji zamówienia:
1) CZĘŚĆ I: prace projektowe, roboty budowlane, roboty w zakresie zieleni do 10 miesięcy od dnia zawarcia umowy, w tym opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie wskazanym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym oraz uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu decyzji WAiZ UM pozwolenia na budowę wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku o wydanie zaświadczenia, że decyzja stała się ostateczna/zaświadczenia o braku sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych oraz pozwolenia na prowadzenie badań archeologicznych w terminie do 4 miesięcy od dnia zawarcia umowy,
2) CZĘŚĆ II: pielęgnacja zaprojektowanej i założonej zieleni przez 3 lata od dnia następnego po dniu odbioru końcowego robót budowlanych i prac w zakresie zieleni.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.