Ogłoszenie z dnia 2023-02-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00453850/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa ochrony obiektów Polskiej Akademii Nauk
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Polska Akademia Nauk Zakład Działalności Pomocniczej w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00032571300127
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nowy Świat 72
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-330
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdp.pan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp.pan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bsskancelaria.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Jednostka zajmująca się m.in. administrowaniem Pałacem Staszica i innymi nieruchomościami PAN.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa ochrony obiektów Polskiej Akademii Nauk2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ee6eb41-5114-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00095977
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00289199/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Ochrona dla budynku w Pałacu Staszica i budynku przy ul. Twardej 55 - Polska Akademia Nauk Zakład Działalności Pomocniczej w Warszawie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00453850/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 19/ZP/ZP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 681221,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony osób i mienia obiektów Polskiej Akademii Nauk, tj.:Część 1: „Pałac Staszica” przy ul. Nowy Świat 72 w Warszawie.
Planowany czas usługi to w okresie 2 lat 5040 roboczogodzin fizycznej ochrony obiektu oraz 731 przyjazdy kontrolne patroli grupy interwencyjnej.
Pałac Staszica” Warszawa, ul. Nowy Świat 72 – przedmiotem zamówienia jest ochrona budynku biurowego w którym znajdują się pomieszczenia biurowe, biblioteczne i magazynowe o powierzchni 11 877 m2 usytuowanych na 7 poziomach oraz parking samochodowy na wewnętrznym dziedzińcu budynku.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 A do SWZ.
3. Zamawiający nie przewiduje sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
4. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający na podstawie art. 121 uPzp, zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań, tj. bezpośredniej ochrony w obiektach, nadzoru nad pracownikami wykonującymi te czynności oraz monitorowania sygnałów alarmowych, natomiast w pozostałym zakresie, tj. podjazdów patroli grupy interwencyjnej dopuszcza udział podwykonawców.
5. Na podstawie art. 95 ust. 1 uPzp Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na bezpośredniej ochronie fizycznej osób i mienia, które szczegółowo opisane zostały w OPZ, były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.), z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tj. Dz.U. z 2020 r., poz. 2207) i aktów wykonawczych wydanych do tej ustawy. Każda roboczogodzina ochrony musi być wypracowana wyłącznie w ramach umowy o pracę. Powyższy wymóg nie dotyczy grup interwencyjnych.
6. Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 uPzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w projekcie umowy (załącznik nr 9 A).
7. Zamówienie będzie realizowane przez okres 24 miesięcy od dnia 16 stycznia 2023 r. lub do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na realizację zamówienia, tj. kwoty określonej w § 8 ust. 1 umowy, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi jako pierwsze.
8. Zamawiający w ramach przedmiotowego postępowania umożliwia zainteresowanym Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej w budynkach objętych zamówieniem w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu: cz. 1 - Pałac Staszica: tel. (22) 65-72-841 lub adres e-mail: sekretariat@zdp.pan.pl, cz. 2 - budynek Twarda 51/55: tel. (22) 69-78-916. Wizja lokalna nie jest obowiązkowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
4.5.5.) Wartość części: 184726,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony osób i mienia obiektów Polskiej Akademii Nauk, tj.:Część 2: Budynek przy ul. Twardej 51/55 w Warszawie.
Planowany czas usługi to w okresie 2 lat 17544 roboczogodzin fizycznej ochrony obiektu.
Budynek „Twarda” ul. Twarda 51/55 w Warszawie – przedmiotem zamówienia jest ochrona budynku biurowego w którym znajdują się pomieszczenia biurowe, biblioteczne i magazynowe o powierzchni 7410 m2 usytuowanych na 7 poziomach oraz wewnętrzny ogrodzony parking samochodowy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 B do SWZ.
3. Zamawiający nie przewiduje sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
4. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający na podstawie art. 121 uPzp, zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań, tj. bezpośredniej ochrony w obiektach, nadzoru nad pracownikami wykonującymi te czynności oraz monitorowania sygnałów alarmowych, natomiast w pozostałym zakresie, tj. podjazdów patroli grupy interwencyjnej dopuszcza udział podwykonawców.
5. Na podstawie art. 95 ust. 1 uPzp Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na bezpośredniej ochronie fizycznej osób i mienia, które szczegółowo opisane zostały w OPZ, były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.), z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tj. Dz.U. z 2020 r., poz. 2207) i aktów wykonawczych wydanych do tej ustawy. Każda roboczogodzina ochrony musi być wypracowana wyłącznie w ramach umowy o pracę. Powyższy wymóg nie dotyczy grup interwencyjnych.
6. Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 uPzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w projekcie umowy (załącznik nr 9 B).
7. Zamówienie będzie realizowane przez okres 24 miesięcy od dnia 16 stycznia 2023 r. lub do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na realizację zamówienia, tj. kwoty określonej w § 8 ust. 1 umowy, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi jako pierwsze.
8. Zamawiający w ramach przedmiotowego postępowania umożliwia zainteresowanym Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej w budynkach objętych zamówieniem w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu: cz. 1 - Pałac Staszica: tel. (22) 65-72-841 lub adres e-mail: sekretariat@zdp.pan.pl, cz. 2 - budynek Twarda 51/55: tel. (22) 69-78-916. Wizja lokalna nie jest obowiązkowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
4.5.5.) Wartość części: 496495,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 215036,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215036,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 215036,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Solid Security Sp. z o.o. (Lider)
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Solid Sp. z o.o. (Partner)
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521 100 86 27
7.3.3) Ulica: Postępu 17
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-676
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 227212,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 622636,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 635268,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 635268,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Solid Security Sp. z o.o. (Lider)
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Solid Sp. z o.o. (Partner)
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521 100 86 27
7.3.3) Ulica: Postępu 17
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-676
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 635268,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Zamówienie będzie realizowane przez okres 24 miesięcy od dnia 16 stycznia 2023 r. lub do wyczerpania środków
finansowych przeznaczonych na realizację zamówienia, tj. kwoty określonej w § 8 ust. 1 umowy, w zależności od tego, które
z tych zdarzeń nastąpi jako pierwsze.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pocztowych dla Agencji Mienia Wojskowego Oddziału Regionalnego w Szczecinie
- Przebudowa pomieszczenia 147 w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy pl. Politechniki 1 na potrzeby Biura Komunikacji i Promocji, numer referencyjny ZP.RB.SE.8.2024.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW STOLARSKICH
- Dostawa materiałów popularyzacyjnych.
- Zakup i dostawa odzieży ratowniczej, odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz zakup i sukcesywna dostawa fartuchów lekarskich oraz bluz polar
- Dostawa produktów leczniczych określonych w 2 pakietach.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego Poznań - Grunwald i Jeżyce w Poznaniu przy ul. Kamiennogórskiej 26 oraz przy ul. Wawrzyniaka 40 wraz z terenem przyległym.
- Bezpośrednia stała ochrona fizyczna siedziby KZK Spółki z o. o. na II półrocze 2024 roku
- Ochrona mienia Powiatowego Zarządu Dróg w Będzinie z/s w Rogoźniku w 2024 roku
- Świadczenie usługi ochrony osób, obiektów i mienia oraz monitorowania sygnałów alarmowych Sądu Okręgowego w Łomży, Sądu Rej. w Grajewie, Sądu Rej. w Wysokiem Mazowieckiem i Sądu Rej. w Zambrowie.
- Usługa ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej 38 i ul. Andrzeja 16/18
- Ochrona osób i mienia Zespołu Zamkowo-Parkowego w Suchej Beskidzkiej w 2024 r. - część II
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.