eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Przebudowa drogi powiatowej Nr 1720 O Wawelno - Narok na odc. Dąbrowa - Sokolniki polegająca na budowie ścieżki pieszo - rowerowej



Ogłoszenie z dnia 2022-03-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej Nr 1720 O Wawelno – Narok na odc. Dąbrowa – Sokolniki polegająca na budowie ścieżki pieszo - rowerowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OPOLU

1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531421584

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Książąt Opolskich 27

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-005

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdp.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp.opole.pl/291/strona-glowna.html

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.zdp.opole.pl/87/26/informacje-ogolne.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi powiatowej Nr 1720 O Wawelno – Narok na odc. Dąbrowa – Sokolniki polegająca na budowie ścieżki pieszo - rowerowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0b1d760-90e6-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00095792

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023929/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa drogi powiatowej Nr 1720 O Wawelno – Dąbrowa – Narok na odc. Dąbrowa – Sokolniki polegająca na budowie ścieżki pieszo - rowerowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00062554/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SD.261.2.2022.EW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa polegająca na budowie ścieżki pieszo – rowerowej na odcinku drogi powiatowej nr 1720 O. Przebudowa obejmuje odcinek drogi pomiędzy ul. Lipową w Dąbrowie a skrzyżowaniem w Sokolnikach.

Zamówienie należy wykonać w całości, zgodnie z dokumentacją.

Przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje m. in. następujące roboty:

- roboty przygotowawcze - wytyczenie obiektu,
- usunięcie krzewów i drzew,
- roboty rozbiórkowe (m.in. frezowanie, rozbiórka krawężników i obrzeży, rozbiórka ław, rozbiórka nawierzchni z kostki, rozbiórka wysepek, chodników, przejść z płyt betonowych, rozebranie przepustów rurowych, rozbiórka wiaty, ogrodzenia, wywóz gruzu, rozbiórka znaków);
- roboty ziemne – wykopy, nasypy;
- wykonanie poszerzenia jezdni drogi powiatowej (m.in. profilowanie i zagęszczanie podłoża, podbudowy, mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni, wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego, wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego);
-wykonanie w-wy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego na szer. 3 m celem ujednolicenia jezdni;
- budowa chodnika i ciągu pieszo - rowerowego (profilowanie i zagęszczanie podłoża, podłoże ulepszone, wykonanie podbudowy, wykonanie nawierzchni – warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego);
- wykonanie zjazdów tłuczniowych do pól;
- wykonanie zjazdów asfaltobetonowych do posesji;
- oczyszczenie rowów;
- budowa przepustów;
- oznakowanie pionowe i poziome, montaż barier;
- przestawienie ogrodzenia z siatki
- ponowne ustawienie wiaty przystankowej, tablicy i kontenera;
- ustawienie krawężników i obrzeży na ławie betonowej z oporem;
- humusowanie z obsianiem,
- roboty pomiarowe i ziemne przy budowie kanalizacji deszczowej;
- sieć kanalizacji deszczowej (m.in. kanały z rur PCV śr. 200, 250 i 315 mm, studnie rewizyjne z kręgów beton. śr. 1000 mm, studzienki ściekowe betonowe o śr. 500 mm, prefabrykowane wyloty kanalizacji, przepusty rurowe pod zjazdami, utwardzenie skarp i dna rowu, regulacja studzienek, przebudowa przepustu fi 600);
- budowa kanału technologicznego;
- budowa oświetlenia oraz modernizacja istn. szafki oświetleniowej;
- pozostałe roboty niezbędne do wykonania zgodnie z projektem;
- szczegółowy zakres i wymagania określono w Dokumentacji projektowej oraz
w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB).

Wszelkie materiały użyteczne pochodzące z rozbiórki stanowią własność Wykonawcy
z możliwością wykorzystania do wbudowania pod warunkiem spełnienia wymogów normatywnych i specyfikacji. Wartość oferty powinna uwzględniać zastosowanie powyższych materiałów.
2. Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia.
Zamawiający nie podzielił przedmiotowego zamówienia na części, ponieważ nie jest to uzasadnione ze względu na specyfikę i technologię realizacji robót. Ewentualny podział zamówienia na części spowodowałby nadmierne trudności techniczne oraz ryzyko nienależytego wykonania przedmiotowego zamówienia wskutek konieczności wykonania dodatkowego świadczenia polegającego na koordynacji działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia.
3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do:
- opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
- dostarczenia w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy szczegółowego Kosztorysu
Szczegółowego oraz harmonogramu rzeczowo - finansowego robót. Przekazanie powyższych warunkuje przekazanie placu budowy Wykonawcy,
- opracowania Programu Zapewnienia Jakości (PZJ),
- opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu (wraz z jego zatwierdzeniem)
- zapewnienia obsługi geodezyjnej niezbędnej do realizacji zadania, opracowania dokumentacji geodezyjnej z inwentaryzacją powykonawczą oraz przekazania Zamawiającemu kopii mapy zasadniczej powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego
i zaklauzulowanej,
- wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót oraz jego rozbiórki po ukończeniu robót,
- wykonywania prac w uzgodnieniu lub pod nadzorem gestorów sieci,
- zapewnienia bezpiecznej przeprawy pieszych przez teren robót,
- odkupienia 100% drewna wg cen wynikających z protokołu brakarskiego sporządzonego (na zlecenie Wykonawcy) przez uprawnionego leśnika;
- innych prac wynikających z uzgodnień branżowych i warunków realizacji kontraktu oraz ze specyfikacji technicznej i projektu,
- sporządzenia dokumentacji fotograficznej z przebiegu robót ( 1 egz. płyt CD, przekazane wraz z dokumentacją powykonawczą).
Koszt powyższych prac obciąży Wykonawcę robót.
4. Podstawą obliczenia ceny oferty jest Dokumentacja projektowa zamieszczona w Tomie III niniejszej SWZ. Przedmiar robót stanowi dokument wyłącznie pomocniczy.
5. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli gwarancji na okres min. 48 miesięcy.
Deklarowany okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert:
- minimalny deklarowany okres gwarancji - 48 miesięcy
- maksymalny deklarowany okres gwarancji - 60 miesięcy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 1 marca 2022 roku Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp poinformował, że kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie ww. zamówienia wynosi 1 427 175,00 PLN (brutto). W ww. postępowaniu wpłynęły cztery oferty, wszystkie droższe od kwoty jaką Zamawiający dysponował na ww. zamówienie. Zamawiający zwiększył kwotę do oferty z najniższą ceną ( oferta nr 2 złożona przez Zakład Usługowo Handlowy BUDMAR ), jednak w dniu 16.03.2022 roku została ona odrzucona ( o czym Wykonawcy zostali powiadomieni w osobnym piśmie ), a droższa - oferta nr 3 Przedsiębiorstwa Wielobranżowo-Usługowego BEST-OPEBEL s.c. Marta Katolik Mateusz Wójcik Wiesław Wójcik (spośród ofert nieodrzuconych) - znacząco przewyższa możliwości finansowania powyższego postępowania przez Zamawiającego. W związku z tym, że oferta z najniższą ceną - spośród ofert nieodrzuconych (oferta nr 3) - przewyższa kwotę jaką Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie ww. zamówienia, a Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty tut. Zarząd unieważnia ww. postępowanie na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1900000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2410800,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.