eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie zadania remontowego pn. " zabudowa klatki schodowej dla dostosowania do wymagań ochrony przeciwpożarowej budynku Szkoły Podstawowej nr 120 przy ul. Międzyborskiej 64/70 w Warszawie"



Ogłoszenie z dnia 2021-06-25


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00095602 z dnia 2021-06-25

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie zadania remontowego pn. „ zabudowa klatki schodowej dla dostosowania do wymagań ochrony przeciwpożarowej budynku Szkoły Podstawowej nr 120 przy ul. Międzyborskiej 64/70 w Warszawie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd m.st. Warszawy Dzielnica Praga-Południe

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grochowska 274

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-841

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 44 35 509

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pragapoludnie.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie zadania remontowego pn. „ zabudowa klatki schodowej dla dostosowania do wymagań ochrony przeciwpożarowej budynku Szkoły Podstawowej nr 120 przy ul. Międzyborskiej 64/70 w Warszawie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0657c68c-92ba-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00095602

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000015/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.24 Zabudowa klatki - dostosowanie placówki do przepisów ppoż. w Szkole Podstawowej nr 120 ul. Międzyborska 70

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026411/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UD-VI-ZP/4/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 528455,28 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie zadania remontowego pn. „ zabudowa klatki schodowej dla dostosowania do wymagań ochrony przeciwpożarowej budynku Szkoły Podstawowej nr 120 przy ul. Międzyborskiej 64/70 w Warszawie”. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie lokalnych przebudów wnętrza budynku dla wydzielenia i zabezpieczenia przed zadymianiem wskazanych klatek schodowych ewakuacyjnych, montaż urządzeń służących do usuwania dymu z klatek schodowych, wydzielenie części piwnicy jako odrębnej strefy pożarowej, montaż systemu SSP i oświetlenia awaryjnego oraz realizacja prac budowlanych towarzyszących, w szczególności :
-wymianę i montaż wskazanych przeszklonych przegród i drzwi w ciągach komunikacyjnych,
- wymianę wskazanych drzwi wewnętrznych i zewnętrznych,
- wykonanie obudowy klatki schodowej – wydzielenie od holu,
- wymianę wskazanych okien na okna z funkcją klap oddymiających na klatkach schodowych,
- wymianę elementów palnych na drogach ewakuacyjnych,
- wymianę drewnianych ścianek pomieszczenia socjalnego w piwnicy na ścianki murowane,
- wykonanie kurtyny ogniowej na oknie portierni,
- wykonanie instalacji elektrycznej systemu oddymiania klatek schodowych,
- wykonanie systemu sygnalizacji pożaru,
- wykonanie oświetlenia awaryjnego wewnętrznego dróg ewakuacji.
2. Szczegółowy opis oraz zakres robót określają załączniki nr 8, 9,10,11,12 do SWZ . Dodatkowe informacje w pkt 8.3 SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 518400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 939000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 637952,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIGO SYSTEM Michał Wilk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL8111715002

7.3.3) Ulica: Podzakrzówek 74A

7.3.4) Miejscowość: Tczów

7.3.5) Kod pocztowy: 26-706

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 637952,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-08-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-06-25 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.