eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla 4 włocławskich szkół podstawowych uczestniczących w projekcie pn. "Czym skorupka za młodu - raz jeszcze!



Ogłoszenie z dnia 2021-06-25


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00095212 z dnia 2021-06-25

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla 4 włocławskich szkół podstawowych uczestniczących w projekcie pn. „Czym skorupka za młodu - raz jeszcze!

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO WŁOCŁAWEK

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miasta Włocławek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866910

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zielony Rynek 11/13

1.5.2.) Miejscowość: Włocławek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.wloclawek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umwloclawek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla 4 włocławskich szkół podstawowych uczestniczących w projekcie pn. „Czym skorupka za młodu - raz jeszcze!

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4079c2a3-87d4-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00095212

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003872/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa wyposażenia do 4 pracowni przedmiotowych w szkołach podstawowych w ramach projektu „Czym skorupka za młodu - raz jeszcze”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn. „Czym skorupka za młodu- raz jeszcze!” realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa 10 Innowacyjna Edukacja, Działanie 10.2. Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałanie – 10.2.2 Kształcenie ogólne

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00020265/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.9.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 173149,54 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1.Wyposażenie pracowni przyrodniczej.

1. Teleskop – ilość: 4,
2. Mikroskop z kamerą USB – ilość: 4,
3. Aparat fotograficzny – ilość: 4,
4. Przenośny zestaw do badania wody – ilość: 4,
5. Szkielet człowieka z ruchomymi elementami – ilość: 4,
6. Przyrządy i urządzenia do obserwacji (m.in.lupy, lornetka)-komplet – ilość: 4,
7. Przyrządy biologiczne do obserwacji mikroskopowych ( m.in. zestawy preparatów)-komplet – ilość: 4,
8. Przyrządy do pomiaru i wykonywania doświadczeń ( m.in. termometry, kompasy)-komplet – ilość: 4,
9. Sprzęt laboratoryjny, odczynniki chemiczne- komplet – ilość: 4,
10. Sprzęt ochronny ( m.in. fartuchy , okulary, rękawice)- komplet – ilość: 4,
11. Modele-komplet – ilość: 4,
12. Plansze- komplet – ilość: 4,
13. Przewodniki, atlasy – komplet – ilość: 4

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696300-8 - Odczynniki chemiczne

33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych

38410000-2 - Przyrządy pomiarowe

38510000-3 - Mikroskopy

4.5.5.) Wartość części: 143585,32 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2. Sprzęt elektroniczny wraz z akcesoriami.

1. Rzutnik multimedialny – ilość: 4,
2. Ekran do rzutnika multimedialnego – ilość: 4,
3. Laptop dla nauczyciela – ilość: 4,
4. Radiomagnetofon z odtwarzaczem CD – ilość: 4,
5. Lodówka z zamrażalnikiem – ilość: 4,
6. Tablety-komplety – ilość: 4

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

30213000-5 - Komputery osobiste

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

4.5.5.) Wartość części: 29564,23 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie oferty złożone w przedmiotowym postępowaniu podlegają odrzuceniu, w związku z czym Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 15

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie oferty złożone w przedmiotowym postępowaniu podlegają odrzuceniu, w związku z czym Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

2021-06-25 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.