eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sko³yszyn › Remont dróg gminnych w Gm. Sko³yszyn: dr. nr 113710R Lisówek-Lisów w km 0+000-0+980, dr. nr 113713R Sko³yszyn w km 0+216-0+562 Sko³yszyn, dr. nr 113653R "Nadole - Kurpiel" w km 0+634-1+324 ¦wiêcany



Og³oszenie z dnia 2022-03-23


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont dróg gminnych w Gm. Sko³yszyn: dr. nr 113710R Lisówek–Lisów w km 0+000–0+980, dr. nr 113713R Sko³yszyn w km 0+216–0+562 Sko³yszyn, dr. nr 113653R „Nadole – Kurpiel” w km 0+634-1+324 ¦wiêcany

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA SKO£YSZYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440382

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Sko³yszyn 12

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sko³yszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-242

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Kro¶nieñski

1.5.7.) Numer telefonu: 134491729

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@skolyszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.skolyszyn.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dróg gminnych w Gm. Sko³yszyn: dr. nr 113710R Lisówek–Lisów w km 0+000–0+980, dr. nr 113713R Sko³yszyn w km 0+216–0+562 Sko³yszyn, dr. nr 113653R „Nadole – Kurpiel” w km 0+634-1+324 ¦wiêcany

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-91f70067-aa72-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00095098

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-03-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_skolyszyn

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_skolyszyn

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Dokumenty lub o¶wiadczenia, wykonawca sk³ada w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Je¿eli orygina³ dokumentu lub
o¶wiadczenia, o których mowa powy¿ej nie zosta³y sporz±dzone w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca mo¿e sporz±dziæ i przekazaæ elektroniczn± kopiê posiadanego dokumentu lub o¶wiadczenia. W przypadku przekazywania przez wykonawcê elektronicznej kopii dokumentu lub o¶wiadczenia, opatrzenie jej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez wykonawcê albo odpowiednio przez podmiot, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega wykonawca , albo przez podwykonawcê jest równoznaczne z po¶wiadczeniem
elektronicznej kopii dokumentu lub o¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em. Sk³adanie oferty odbywa siê wy³±cznie za po¶rednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/ug_skolyszyn. Aktualna instrukcja sk³adania oferty poprzez platformê zakupow± dostêpna jest pod adresem: https://drive.google.co/file//1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view
Zamawiaj±cy zapewnia, ¿e ww. ¶rodki komunikacji elektronicznej bêd± dostêpne, czynne i sprawnie dzia³aj±ce przez ca³y okres trwania postêpowania.
Zamawiaj±cy informuje tak¿e, ¿e przesy³ana przez wykonawcê informacja / wiadomo¶æ ¶rodkiem komunikacji elektronicznej
(wskazana powy¿ej) w przypadku skrzynki e-mail bêdzie generowa³a automatycznie odpowied¼ zwrotn±, potwierdzaj±c± datê,
godzinê otrzymanych informacji.
Wykonawca sk³adaj±cy ofertê, zadaj±c pytanie lub prosz±c udzielenie wyja¶nieñ zwi±zanych z postêpowaniem (SWZ) jest proszony w jej tre¶ci o podanie swoich danych identyfikuj±cych mo¿liwo¶æ skorzystania z tych ¶rodków komunikacji elektronicznej. Pozwoli to na sprawny przebieg postêpowania i dokonanie wyboru wykonawcy.
Zamawiaj±cy dopuszcza kontakt poprzez ¶rodek komunikacji elektronicznej platformê zakupow±:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_skolyszyn
- limit objêto¶ci plików lub spakowanych folderów do 10 plików o maksymalnej sumarycznej wielko¶ci 500 MB lub w sytuacjach
awaryjnych na skrzynkê e-mail: przetargi@skolyszyn.pl - pojemno¶æ jednej wiadomo¶ci na skrzynce - do 20 MB;
Wiadomo¶ci przekazywane droga elektroniczn± powinny w sposób jednoznaczny wskazywaæ nr postêpowania oraz dane
identyfikuj±ce wykonawcê. Formaty plików musz± byæ zgodne z krajowymi Ramami Interoperacyjno¶ci ROZPORZ¡DZENIE RADY MINISTRÓW z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji
w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz.U.2017.2247 t.j. z dnia 2017.12.05).
Zamawiaj±cy nie dopuszcza przesy³ania plików w nastêpuj±cych formatach:
- .com
- .exe
- .bat
- .msi.
W przypadku podpisania dokumentu elektronicznego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym osoba sk³adaj±ca taki podpis musi byæ umocowana w imieniu wykonawcy zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami.
Sposób sporz±dzania oferty, za³±czników, dokumentów i o¶wiadczeñ okre¶lony zosta³ Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z
dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie(Dz.U.z2020 r. poz. 2452).
Zamawiaj±cy dopuszcza tak¿e – przed terminem sk³adania ofert zadawanie pytañ/¿±danie wyja¶nieñ do swz czy prowadzonego postêpowania poprzez ¶rodek komunikacji elektronicznej poprzez platformê zakupow±:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_skolyszyn przy niniejszym postêpowaniu lub awaryjnie poprzez skrzynkê e-mail: przetargi@skolyszyn.pl
Pozosta³e szczegó³y i wytyczne zawiera SWZ,

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016 z pó¼niejszymi zmianami), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
• W przypadku powziêcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w trakcie trwania postêpowania czy realizacji umowy pn.:
Remont dróg gminnych na terenie Gminy Sko³yszyn, w tym: droga nr 113710R relacji Lisówek – Lisów w km 0+000 – 0+980 i droga nr 113713R Sko³yszyn dz. 666, 665/9, 703, 701 w km 0+216 – 0+562 w m. Sko³yszyn oraz droga nr 113653R „Nadole – Kurpiel” w km 0+634 – 1+324 w m. ¦wiêcany. Gmina Sko³yszyn.
Pani/Pana danych osobowych, przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w³a¶ciwego w sprawach ochrony danych
• Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest obowi±zkowe, gdy¿ przes³ankê przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa Pani/Pan dane mog± byæ przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie bêd± profilowane;
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Sko³yszyn, 38 - 242 Sko³yszyn 12 , tel. 13 / 449 10 62 - 64;
• inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie Gminy Sko³yszyn jest Pan Rados³aw Ramut, email:iod@skolyszyn.pl , tel. 13/449 17 24;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Remont dróg gminnych na terenie Gminy Sko³yszyn, w tym: droga nr 113710R relacji Lisówek – Lisów w km 0+000 – 0+980 i droga nr 113713R Sko³yszyn dz. 666, 665/9, 703, 701 w km 0+216 – 0+562 w m. Sko³yszyn oraz droga nr 113653R „Nadole – Kurpiel” w km 0+634 – 1+324 w m. ¦wiêcany ”, Nr GPIR.271.1.7.2022 prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy Pzp;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 78 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 4 lat od dnia zawarcia umowy, a je¿eli zobowi±zania wskazane w ofercie i umowie przekrocz± w/w przedzia³ czasowy, okres przechowywania obejmuje ten termin;
• obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
• posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): - w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych
do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
W trakcie oraz po zakoñczeniu postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.
______________________
− * Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu
przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
− ** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
− *** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GPIR.271.1.7.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 1 – Remont drogi nr 113710R relacji Lisówek – Lisów w km 0+000 – 0+980:
Zadaniem objêto drogê gminn± na dzia³ce ewidencyjnej 867/1 i 864/5
w miejscowo¶ci Sko³yszyn na odcinku 980m.
Droga posiada nawierzchniê tward± ulepszon±. Na przedmiotowym odcinku nawierzchnia jest w stanie niezadawalaj±cym. Zawy¿one pobocza gruntowe utrudniaj± sp³yw wód opadowo roztopowych.
Zakres projektowanych robót realizowany bêdzie na dzia³kach ewidencyjnych:
Gmina – SKO£YSZYN [jednostka ewidencyjna 180509_2], - Miejscowo¶æ – SKO£YSZYN [obrêb 0012], dzia³ka ewidencyjna: 867/1.
Gmina – SKO£YSZYN [jednostka ewidencyjna 180509_2], - Miejscowo¶æ – SKO£YSZYN [obrêb 0012], dzia³ka ewidencyjna: 864/5.
Remont drogi gminnej polegaj±cy na odtworzeniu stanu pierwotnego poprzez naprawê nawierzchni polegaj±cy w szczególno¶ci na:
- odcinkowym rozebraniu zniszczonej nawierzchni,
- uzupe³nieniu i wyrównaniu zniszczonej warstwy przy pomocy masy min.-asf.
- odcinkowej wymianie os³abionej podbudowy,
- remoncie przepustów pod koron± drogi,
- odtworzeniu s±czka kruszywowego pod³u¿nego,
- wymianie p³ytko¶cieków,
- wykonaniu nawierzchni z mieszanki min.-asf.,
- ¶ciêciu zawy¿onych poboczy,
- uzupe³nieniu poboczy oraz istn. zjazdów,
- odmuleniu przepustów i rowów przydro¿nych,
Wszystkie roboty budowlane polegaj±ce na odtworzeniu staniu pierwotnego wykonywane bêd± w granicy istniej±cego pasa drogowego.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z za³±cznikami
Zadanie jest dofinansowane z Rz±dowego Funduszu Rozwoju Dróg na podstawie umowy o udzielenie dofinansowania zawartej pomiêdzy Gmin± Sko³yszyn a Wojewod± Podkarpackim

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 2 – Remont drogi nr 113713R Sko³yszyn dz. 666, 665/9, 703, 701 w km 0+216 – 0+562 w m. Sko³yszyn.
Zadaniem objêto drogê gminn± na dzia³ce ewidencyjnej 701 w miejscowo¶ci Sko³yszyn na odcinku 346m.
Inwestycja zlokalizowana jest w miejscowo¶ci Sko³yszyn, na terenie gminy Sko³yszyn, w powiecie jasielskim.
Droga posiada nawierzchniê tward± ulepszon±. Na przedmiotowym odcinku nawierzchnia jest w stanie niezadawalaj±cym. Zawy¿one pobocza gruntowe utrudniaj± sp³yw wód opadowo roztopowych.
Zakres projektowanych robót realizowany bêdzie na dzia³kach ewidencyjnych:
Gmina – SKO£YSZYN [jednostka ewidencyjna 180509_2], - Miejscowo¶æ – SKO£YSZYN [obrêb 0012], dzia³ka ewidencyjna: 701. 4
Remont drogi gminnej polegaj±cy na odtworzeniu stanu pierwotnego poprzez naprawê nawierzchni polegaj±cy w szczególno¶ci na:
- odcinkowym rozebraniu zniszczonej nawierzchni,
- uzupe³nieniu i wyrównaniu zniszczonej warstwy przy pomocy masy min.-asf.
- wykonaniu nawierzchni z mieszanki min.-asf.,
- ¶ciêcie zawy¿onych poboczy,
- uzupe³nieniu poboczy oraz istniej±cych zjazdów,
- odmuleniu przepustów i rowów przydro¿nych,
- utwardzenie placu kruszywem C90/3 frakcji 0/31,5mm,
Wszystkie roboty budowlane polegaj±ce na odtworzeniu staniu pierwotnego wykonywane bêd± w granicy istniej±cego pasa drogowego.
Szczegó³owy opis zamówienia zawiera SWZ wraz z za³±cznikami
Zadanie jest dofinansowane z Rz±dowego Funduszu Rozwoju Dróg na podstawie umowy o udzielenie dofinansowania zawartej pomiêdzy Gmin± Sko³yszyn a Wojewod± Podkarpackim.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 3 – Remont drogi nr 113653R „Nadole – Kurpiel” w km 0+634 – 1+324 w m. ¦wiêcany.
Zadaniem objêto drogê gminn± na dzia³kach ewidencyjnych nr 2540,2562,2554 w miejscowo¶ci ¦wiêcany na odcinku 690m.
Inwestycja zlokalizowana jest w miejscowo¶ci ¦wiêcany, na terenie gminy Sko³yszyn, w powiecie jasielskim.
Droga posiada nawierzchniê tward± ulepszon±. Na przedmiotowym odcinku nawierzchnia jest w stanie niezadowalaj±cym. Posiada liczne ubytki, spêkania siatkowe oraz wyboje. Zawy¿one pobocza gruntowe utrudniaj± sp³yw wód opadowo roztopowych.
Remont drogi gminnej polegaj±cy na odtworzeniu stanu pierwotnego poprzez naprawê nawierzchni polegaj±cy w szczególno¶ci na:
- ciêcie pi³± istn. nawierzchni na po³±czeniu z now± nawierzchni±
- frezowanie istn. nawierzchni na po³±czeniu z istniej±ca nawierzchni± bitumiczn±
- usuniêcie karpi drzew i karczowanie zaro¶li
- wykonanie warstwy wyrównawczej w miejscu skoleinowanej nawierzchni
- korytowanie, profilowanie i zagêszczenie pod³o¿a odcinkowo
- wykonanie podbudowy z mieszanki niezwi±zanej C90/3 frakcji 0/31,5mm gr. 20cm
- wykonanie siatki przeciwspêkaniowej
- wykonanie nawierzchni asfaltowej
- ¶ciêcie istniej±cych zawy¿onych poboczy i uzupe³nienie ich warstw± mieszanki kruszywa C90/3 frakcji 0/31,5 wraz z potrójnym skropieniem emulsj± grubo¶ci 12cm
- uzupe³nienie zjazdów z kruszywa (5szt)
- uzupe³nienie zjazdów z nawierzchni asfaltowej (5szt)
Wszystkie roboty budowlane polegaj±ce na odtworzeniu staniu pierwotnego wykonywane bêd± w granicy istniej±cego pasa drogowego.
Szczegó³owy opis zamówienia zawiera SWZ wraz z za³±cznikami.
Zadanie jest dofinansowane z Rz±dowego Funduszu Rozwoju Dróg na podstawie umowy o udzielenie dofinansowania zawartej pomiêdzy Gmin± Sko³yszyn a Wojewod± Podkarpackim.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.4. Zamawiaj±cy w niniejszym postêpowaniu wymaga, aby wykonawcy wykazuj±c brak podstaw do wykluczenia z³o¿yli wymagane o¶wiadczenia / dokumenty do oferty. Na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w terminie sk³adania ofert ka¿dy z wykonawców sk³ada o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania (przyk³adowe o¶wiadczenie - za³±cznik nr 4 do SWZ).
1.5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 1.4 sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia z postêpowania oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
1.6. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w ust. 1.4, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby (art. 125 ust 5).

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2.1. Wykonawca uczestnicz±cy w postêpowaniu musi spe³niæ ni¿ej wymienione warunki udzia³u w postêpowaniu.
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – Zamawiaj±cy nie okre¶la;
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów – Zamawiaj±cy nie okre¶la;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiaj±cy nie okre¶la;
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – Zamawiaj±cy nie okre¶la.
Ka¿dy z wykonawców, na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w terminie sk³adania ofert sk³ada wstêpne o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu (przyk³adowe o¶wiadczenie - za³±cznik nr 3 do SWZ).
Pozosta³e dokumenty potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu (je¿eli bêd± wymagane), których mowa w pkt 2.2 – 2.4 SWZ sk³adaæ bêdzie tylko Wykonawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona.
2.2. Warunek udzia³u w postêpowaniu w zakresie zdolno¶ci ekonomicznej lub finansowej bêdzie spe³niony, je¶li wykonawca wyka¿e, ¿e: Zamawiaj±cy nie okre¶la.
2.3. Warunek udzia³u w postêpowaniu w zakresie zdolno¶ci ekonomicznej lub finansowej bêdzie spe³niony, je¶li wykonawca wyka¿e, ¿e: Zamawiaj±cy nie okre¶la.
2.4. Warunek udzia³u w postêpowaniu w zakresie zdolno¶ci technicznej i zawodowej bêdzie spe³niony, je¶li wykonawca wyka¿e, ¿e: Zamawiaj±cy nie okre¶la.
2.5. Zamawiaj±cy w niniejszym postêpowaniu wymaga, aby wykonawca wykazuj±c spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu z³o¿y³ wymagane o¶wiadczenia / dokumenty do oferty. Na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w terminie sk³adania ofert ka¿dy z wykonawców sk³ada o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu (przyk³adowe o¶wiadczenie - za³±cznik nr 3 do SWZ).

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Do oferty Wykonawca do³±cza:
1. O¶wiadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiaj±cego wed³ug wzoru stanowi±cego za³. nr 3 i za³. nr 4 do SWZ.
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 2.7.1 SWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. O¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp, z którego wynika, które roboty budowlane lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy – dotyczy tylko wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, zgodnie z za³. nr 7 do SWZ.
4. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w pkt 2.7.1 SWZ, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby, zgodnie z za³. nr 6 do SWZ.
5. Dokument okre¶laj±cy zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy/pe³nomocnictwo. Pe³nomocnictwo(a) - umocowanie do reprezentacji wykonawcy w przypadku, gdy upowa¿nienie do podpisania oferty nie wynika bezpo¶rednio z odpisu z w³a¶ciwego rejestru, albo z KRS, CEIDG ogólnie dostêpnego na stronach internetowych ogólnodostêpnych baz danych. W przypadku oferty wspólnej nale¿y do oferty za³±czyæ dokument ustanawiaj±cy pe³nomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia
6. Zamawiaj±cy na podstawie art. 274 ust. 1 Pzp wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia:
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia:
1) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 p.z.p., o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - za³. nr 8 do SWZ (je¿eli w postêpowaniu z³o¿ono tylko jedn± ofertê na poszczególne czê¶ci zamówienia, Zamawiaj±cy odstêpuje od wzywania do z³o¿enia o¶wiadczenia);
2) O¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p. w zakresie odnosz±cym siê do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, art. 109 ust. 1 pkt 5, art. 109 ust. 1 pkt p.z.p.; wzór o¶wiadczenia stanowi Za³. nr 9 do SWZ.
3) Odpis lub informacja z KRS lub z CEiIDG, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem.
4) Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami RP, zamiast informacji, o której mowa w pkt 2.7.3 Wykonawca sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona, ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawców wniesienia wadium.
2. Zamawiaj±cy okre¶la kwotê wadium w wysoko¶ci:
1) Czê¶æ 1 – Remont drogi nr 113710R relacji Lisówek – Lisów w km 0+000 – 0+980: 10 000,00 z³ (s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych).
2) Czê¶æ 2 – Remont drogi nr 113713R Sko³yszyn dz. 666, 665/9, 703, 701 w km 0+216 – 0+562 w m. Sko³yszyn: 5 000,00 z³ (s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych).
3) Czê¶æ 3 – Remont drogi nr 113653R „Nadole – Kurpiel” w km 0+634 – 1+324 w m. ¦wiêcany: 4 000,00 z³ (s³ownie: cztery tysi±ce z³otych).
3. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.
4. Przed³u¿enie terminu zwi±zania ofert± jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przed³u¿eniem okresu wa¿no¶ci wadium albo, je¿eli nie jest to mo¿liwe, z wniesieniem nowego wadium na przed³u¿ony okres zwi±zania ofert±.
5. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
6. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiaj±cego. Wadium wnoszone w pieni±dzu musi zostaæ wp³acone przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego, w BS Biecz Oddzia³ w Sko³yszynie Nr 92 8627 1037 2003 5000 0459 0004. W tre¶ci przelewu nale¿y podaæ nazwê zadania zabezpieczonego wadium (mo¿e byæ skrót) z okre¶leniem ewentualnych czê¶ci zamówienia, je¿eli dotyczy. Wadium wniesione w pieni±dzu w inny sposób (wp³ata w kasie, wp³ata w banku) nie bêdzie uznane za wadium wniesione w sposób prawid³owy.
7. Wadium wniesione w pieni±dzu zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
8. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
9. Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia wyst±pienia jednej z okoliczno¶ci:
1) up³ywu terminu zwi±zania ofert±;
2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) uniewa¿nienia postêpowania o udzielenie zamówienia, z wyj±tkiem sytuacji gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia.
10. Zamawiaj±cy, niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia z³o¿enia wniosku zwraca wadium wykonawcy:
1) który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert;
2) którego oferta zosta³a odrzucona;
3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyj±tkiem wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza;
4) po uniewa¿nieniu postêpowania, w przypadku, gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia.
11. Z³o¿enie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa powy¿ej, powoduje rozwi±zanie stosunku prawnego z wykonawc± wraz z utrat± przez niego prawa do korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w ustawie pzp.
12. Zamawiaj±cy zwraca wadium wniesione w pieni±dzu wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcê.
13. Zamawiaj±cy zwraca wadium wniesione w innej formie ni¿ w pieni±dzu poprzez z³o¿enie gwarantowi lub porêczycielowi o¶wiadczenia o zwolnieniu wadium.
Pozosta³e warunki dotycz±ce wadium zawiera SWZ.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenia, o których mowa w pkt 2.7.1 i 2.8 SWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te musz± potwierdzaæ spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. Podpisanie jednego o¶wiadczenia przez wszystkich wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± bêdzie przez Zamawiaj±cego uznane jako z³o¿one prawid³owo.
W przypadku oferty wspólnej nale¿y do oferty za³±czyæ dokument ustanawiaj±cy pe³nomocnika do reprezentowania
wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.1. Przewidywany zakres zmian.
1.1.1. Zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn niele¿±cych po stronie Wykonawcy, w przypadku:
1.1.1.1 Przerw w realizacji robót budowlanych powsta³ych z przyczyn nie le¿±cych po stronie Wykonawcy.
1.1.1.2 Powierzenia przez Zamawiaj±cego wykonania zamówieñ dodatk. lub robót zamiennych, je¿eli terminy ich powierzenia, rodzaj lub zakres uniemo¿liwiaj± dotrzymanie pierwotnego terminu zakoñczenia umowy.
1.1.1.3 Konieczno¶ci uzyskania niemo¿liwych do przewidzenia na etapie wykonania inwestycji: danych, zgód lub pozwoleñ osób trzecich albo w³a¶ciwych organów.
1.1.1.4 Wyst±pienia opó¼nieñ wynikaj±cych z odmowy lub opó¼nienia wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ, opinii z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê.
1.1.1.5 Wyst±pienia opó¼nieñ wynikaj±cych z konieczno¶ci uzyskania wyroku s±dowego lub innego orzeczenia s±du, lub organu, którego konieczno¶ci nie przewidywano przy zawieraniu umowy.
1.1.1.6 Wyst±pienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegaj±cych w sposób istotny od przyjêtych
w dokumentacji, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, wystêpowania niewybuchów lub niewypa³ów, które mog± skutkowaæ w ¶wietle dotychczasowych za³o¿eñ niewykonaniem lub nienale¿ytym wykonaniem przedmiotu Umowy.
1.1.1.7 Odmiennych od przyjêtych w dokumentacji warunków terenowych (w szczególno¶ci istnienie niezinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych obiektów).
1.1.1.8 Wyst±pienia warunków atmosferycznych, terenowych lub wodnych utrudniaj±cych wykonanie umowy, które spowodowa³y niezawinione i niemo¿liwe do unikniêcia przez wykonawcê opó¼nienie, w szczególno¶ci d³ugotrwa³e opady atmosferyczne, wysokie stany wód gruntowych, lokalne podtopienia, stany zagro¿enia powodziowego.
1.1.1.9 Wstrzymania realizacji prac objêtych umow±, co uniemo¿liwia terminowe zakoñczenie realizacji umowy.
1.1.1.10 Wyst±pienia „si³y wy¿szej”, wydarzeñ nieprzewidywalnych i poza kontrol± stron niniejszej umowy, wystêpuj±cych po podpisaniu umowy
i powoduj±cych niemo¿liwo¶æ wywi±zania siê z umowy w jej obecnym brzmieniu np. wyj±tkowo niesprzyjaj±ce warunki atmosferyczne, wichury, nawa³nice klêski ¿ywio³owe, huragan, powód¼, katastrofy transportowe, po¿ar, eksplozje, wojna, strajk, nieprzewidziane zdarzenia wp³ywaj±ce istotnie na stan zdrowia oraz inne nadzwyczajne wydarzenia, których zaistnienie le¿y poza zasiêgiem i kontrol± uk³adaj±cych siê stron. Strony s± zobowi±zane do powiadomienia siê nawzajem w formie pisemnej w ci±gu 3 dni o wyst±pieniu i zakoñczeniu zdarzenia okre¶lonego jako „si³a wy¿sza” wraz odpowiednimi dowodami i wnioskami.
1.1.1.11 Wyst±pienia okoliczno¶ci niezale¿nych od Wykonawcy i Zamawiaj±cego skutkuj±cych niemo¿liwo¶ci± dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy.
1.1.1.12 Zmiany obowi±zuj±cych przepisów, je¿eli zgodnie z nimi konieczne bêdzie dostosowanie tre¶ci umowy do aktualnego stanu prawnego.
1.1.2. Zmiana zakresu przedmiotu zamówienia pod warunkiem, ¿e jest korzystna dla Zamawiaj±cego lub zasz³y okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy.
1.1.3. Zmiana dokonana na podstawie art. 23 pkt 1 ustawy Prawo budowlane w rozwi±zaniach projektowych, je¿eli s± one uzasadnione konieczno¶ci± zwiêkszenia bezpieczeñstwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy.
1.1.4. Zmiana dokonana na podstawie art. 20 ust. 1 pkt 4 lit. b) ustawy Prawo budowlane - uzgodniona mo¿liwo¶æ wprowadzenia rozwi±zañ zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zg³oszonych przez kierownika budowy/robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego.
1.1.5. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie zamówienia w zwi±zku z ograniczeniem zakresu prac przez Zamawiaj±cego. W takim przypadku wysoko¶æ wynagrodzenia zostanie pomniejszona o niewykonane prace.
1.1.6. Zmiana zakresu robót i wynagrodzenia w zwi±zku z konieczno¶ci± wykonania zamówienia dodatkowego.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-04-08 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Sk³adanie oferty odbywa siê wy³±cznie za po¶rednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/ug_skolyszyn. Aktualna instrukcja sk³adania oferty poprzez platformê zakupow± dostêpna jest pod adresem: https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-08 09:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

c.d zmian umowy:
1.1.7. Zmiana zakresu robót i wynagrodzenia w zwi±zku z aktualizacj± rozwi±zañ ze wzglêdu na postêp technologiczny lub gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu.
1.1.8. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku zmiany:
1.1.8.1. stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego, przy czym warto¶æ netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni siê, a okre¶lona w aneksie warto¶æ brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów
- je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia.
1.1.9. Zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, osób pe³ni±cych funkcje: kierownika budowy, kierowników robót, inspektorów nadzoru, innych osób reprezentuj±cych strony umowy oraz innych danych identyfikacyjnych.
1.1.10. Zmiana Podwykonawcy lub zakresu zamówienia powierzonego Podwykonawcy, pod warunkiem spe³nienia wymagañ okre¶lonych w SWZ i umowie na roboty budowlane,
1.1.11. Zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy.
1.1.12. Zmniejszenie zakresu robót i wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczno¶ci powoduj±cej, ¿e wykonanie czê¶ci zakresu realizacji umowy nie le¿y w interesie publicznym, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili jej zawarcia.
1.1.13. Zmiana sposobu odbioru i rozliczania robót w przypadku wyd³u¿enia terminu wykonania umowy z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy.
1.1.14. Zmiana terminu p³atno¶ci z przyczyn nie le¿±cych po stronie Wykonawcy, w przypadku zmiany obowi±zuj±cych przepisów, je¿eli zgodnie z nimi konieczne bêdzie dostosowanie tre¶ci umowy do aktualnego stanu prawnego.
1.2. Na podstawie art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych, przewiduje siê dokonanie zmian w umowie po spe³nieniu przes³anek, o których mowa w art. 15r ustawy.
1.3. W przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê do zmian postanowieñ umowy Wykonawca zobowi±zany jest do niezw³ocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiaj±cego i wyst±pienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie.
1.4. Je¿eli Zamawiaj±cy uzna, ¿e okoliczno¶ci wskazane przez Wykonawcê, jako stanowi±ce podstawê do zmiany umowy nie s± zasadne, Wykonawca zobowi±zany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w umowie.
1.5. Je¿eli Zamawiaj±cy uzna, ¿e okoliczno¶ci wskazane przez Wykonawcê, jako stanowi±ce podstawê do zmiany umowy nie s± zasadne, Wykonawca zobowi±zany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w umowie.
1.6. Zmiana umowy mo¿e nast±piæ w formie pisemnej, pod rygorem niewa¿no¶ci takiego o¶wiadczenia.
1.7. Powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Powy¿sze postanowienia nie stanowi± zobowi±zania Zamawiaj±cego do wyra¿enia zgody na ich wprowadzenie.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.