Ogłoszenie z dnia 2022-03-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00059477/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Modernizacja wysokościowej szczegółowej osnowy geodezyjnej na terenie powiatu radomszczańskiego – etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Radomszczański
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648445
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Leszka Czarnego 22
1.5.2.) Miejscowość: Radomsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 6858944
1.5.8.) Numer faksu: 44 6834335
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@radomszczanski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomszczanski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.radomszczanski.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja wysokościowej szczegółowej osnowy geodezyjnej na terenie powiatu radomszczańskiego – etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c7084fe-8f08-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00095090
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024796/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Modernizacja wysokościowej szczegółowej osnowy geodezyjnej na terenie Powiatu Radomszczańskiego - etap II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00059477/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WP.272.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 408943,09 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie zadania pn. „Modernizacja wysokościowej szczegółowej osnowy geodezyjnej na terenie powiatu radomszczańskiego – etap II: Realizacja projektu technicznego modernizacji wysokościowej szczegółowej osnowy geodezyjnej oraz aktualizacja Bazy Danych Szczegółowych Osnów Geodezyjnych na terenie powiatu radomszczańskiego, woj. łódzkie (1012)”.
2.Zakres rzeczowy prac obejmuje:
1) stabilizację nowych punktów wysokościowych znakami ściennymi i naziemnymi oraz konserwację adaptowanych znaków szczegółowej osnowy wysokościowej,
2) pomiar sieci szczegółowej osnowy geodezyjnej,
3) opracowanie wyników pomiaru, wyrównanie sieci,
4) sporządzenie nowych opisów topograficznych,
5) opracowanie i skompletowanie dokumentacji technicznej z wykonanych prac,
6) aktualizację Bazy Danych Szczegółowych Osnów Geodezyjnych prowadzonej w systemie Bank Osnów.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 1 oraz wymagania techniczne określają warunki techniczne stanowiące załącznik nr 9 do SWZ.
4.Zamawiający wymaga, aby we flocie pojazdów samochodowych (w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym) użytkowanych przez Wykonawcę przy wykonywaniu niniejszego zamówienia łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym wynosił co najmniej 10%. Zasady wykazania się przez Wykonawcę spełnieniem powyższego wymogu zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ. Powyższe wymogi dotyczą również podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, o ile będą brali udział w realizacji zamówienia publicznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71355000-1 - Usługi pomiarowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
72310000-1 - Usługi przetwarzania danych
72320000-4 - Usługi bazy danych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 463710,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 615000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 463710,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PMG SILESIA Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 243329944
7.3.3) Ulica: Połomińska 16
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-585
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Prace terenowe
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 463710,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 224 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów ewidencyjnych 326101_1.0055 i 326101_1.0056 położonych w jednostce ewidencyjnej Miasto Koszalin 326101_1
- Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Jarosław
- Modernizacja oświetlenia ulicznego na osiedlu Węglowa.
- Rozbudowa budynków Urzędu Miasta i Gminy Mrozy oraz Gminnego Centrum Kultury w Mrozach.
- Świadczenie serwisu przegl. instalacji i urządzeń śred., niskiego napięcia, baterii kondensat., transfor.15/04kV, aktywnego filtra, oraz gotowość do interwencji serwis. wraz z wyk. napraw-NCPS SOLARIS
- Modernizacja infrastruktury sportowej i społecznej na terenie gminy Żukowice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.