Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00088512/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-09
- 2023/BZP 00165832/01 - Wynik z dnia 2023-04-05
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Sukcesywne dostawy do siedziby zamawiającego fabrycznie nowych artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych oraz odbiór zużytych tonerów i tuszy na rok 2023”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Powiat Łęczyński
1.2.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Łęcznej
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019425
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 95A
1.4.2.) Miejscowość: Łęczna
1.4.3.) Kod pocztowy: 21-010
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.4.7.) Numer telefonu: 81 531 52 00
1.4.8.) Numer faksu: 81 752 64 64
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@powiatleczynski.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatleczynski.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00095022
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-02-14
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00088512
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Zadanie 2 - dostawy materiałów eksploatacyjnych.
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy art. eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek oraz odbiór zużytych tonerów i tuszy.
Wykaz materiałów stanowi załącznik nr 2B – szczegółowy formularz oferty
Ilość zakupu materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek jest ilością przybliżoną i może ulec zmianom (zwiększeniu lub zmniejszeniu) dostosowanym do aktualnego zapotrzebowania Zamawiającego. Przy czym zmiany te nie mogą przekroczyć łącznej kwoty zamówienia oferowanej przez Wykonawcę. Podane ilości materiałów stanowią więc szacowane ilości zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania jakichkolwiek roszczeń względem Zamawiającego z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający zobowiązuje się do wydatkowania wartości zamówienia w m.in. 70%.
Przedmiot zamówienia dostarczany będzie do siedziby Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Łęcznej, Al. Jana Pawła II 95A, 21-010 Łęczna.
Dostawy do siedziby odbywać się będą według potrzeb określanych w zapotrzebowaniu w formie pisemnej, dostarczanym do Wykonawcy drogą elektroniczną.
Dostawa artykułów eksploatacyjnych odbywać się będzie w terminie nie później niż ciągu 4 dni roboczych od przekazania zapotrzebowania miesięcznego.
Wykonawca ponosi koszty transportu do siedziby Zamawiającego, koszty ubezpieczenia oraz opakowania artykułów na czas transportu.
Wykonawca zobowiązany będzie nieodpłatnie i na własny koszt do odbioru z siedziby Zamawiającego zużytych materiałów eksploatacyjnych m. in. dwa razy w roku w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia Wykonawcy. Wykonawca będzie zobowiązany do odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych w ilości jaka została przez niego dostarczona. Wykonawca zobowiązany będzie do utylizacji odebranych zużytych materiałów eksploatacyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Zamawiający wymaga dostarczenia materiałów eksploatacyjnych oryginalnych, zalecanych do stosowania przez producenta urządzeń drukujących, określonych szczegółowo w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Przez zalecane do stosowania przez producenta urządzenia drukującego należy rozumieć materiały eksploatacyjne wskazane do stosowania w instrukcji obsługi urządzenia lub innym dokumencie sygnowanym przez producenta urządzenia.
Artykuły eksploatacyjne muszą być oryginalnie wyprodukowane (nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą do Zamawiającego) przez producenta urządzeń, muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad i praw osób trzecich.
Po zmianie:
Zadanie 2 - dostawy materiałów eksploatacyjnych.
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy art. eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek oraz odbiór zużytych tonerów i tuszy.
Wykaz materiałów stanowi załącznik nr 2B – szczegółowy formularz oferty
Ilość zakupu materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek jest ilością przybliżoną i może ulec zmianom (zwiększeniu lub zmniejszeniu) dostosowanym do aktualnego zapotrzebowania Zamawiającego. Przy czym zmiany te nie mogą przekroczyć łącznej kwoty zamówienia oferowanej przez Wykonawcę. Podane ilości materiałów stanowią więc szacowane ilości zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania jakichkolwiek roszczeń względem Zamawiającego z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający zobowiązuje się do wydatkowania wartości zamówienia w m.in. 70%.
Przedmiot zamówienia dostarczany będzie do siedziby Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Łęcznej, Al. Jana Pawła II 95A, 21-010 Łęczna.
Dostawy do siedziby odbywać się będą według potrzeb określanych w zapotrzebowaniu w formie pisemnej, dostarczanym do Wykonawcy drogą elektroniczną.
Dostawa artykułów eksploatacyjnych odbywać się będzie w terminie nie później niż ciągu 4 dni roboczych od przekazania zapotrzebowania miesięcznego.
Wykonawca ponosi koszty transportu do siedziby Zamawiającego, koszty ubezpieczenia oraz opakowania artykułów na czas transportu.
Wykonawca zobowiązany będzie nieodpłatnie i na własny koszt do odbioru z siedziby Zamawiającego zużytych materiałów eksploatacyjnych m. in. dwa razy w roku w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia Wykonawcy. Wykonawca będzie zobowiązany do odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych w ilości jaka została przez niego dostarczona. Wykonawca zobowiązany będzie do utylizacji odebranych zużytych materiałów eksploatacyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Zamawiający wymaga dostarczenia materiałów eksploatacyjnych oryginalnych, zalecanych do stosowania przez producenta urządzeń drukujących, określonych szczegółowo w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Przez zalecane do stosowania przez producenta urządzenia drukującego należy rozumieć materiały eksploatacyjne wskazane do stosowania w instrukcji obsługi urządzenia lub innym dokumencie sygnowanym przez producenta urządzenia. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego, w zakresie wskazanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych.
Artykuły eksploatacyjne muszą być wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą do Zamawiającego, muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad i praw osób trzecich.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-02-17 12:00
Po zmianie:
2023-02-22 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-02-17 12:30
Po zmianie:
2023-02-22 12:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-03-18
Po zmianie:
2023-03-23
INNE PRZETARGI Z ŁĘCZNEJ
- Opracowanie dokumentacji projektowej modernizacji i przebudowy budynku dużej Synagogi na działce Nr 1762 w Łęcznej
- DOSTAWA AKCESORIÓW ENDOSKOPOWYCH I PROTEZ DLA SP ZOZ w ŁĘCZNEJ
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 2021L Kajetanówka - Zalesie
więcej: przetargi w Łęcznej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych i papieru kserograficznego do Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
- Dostawa tonerów i tuszy do urządzeń drukujących i urządzeń wielofunkcyjnych dla GDDKiA Oddział w Olsztynie wraz z podległymi Rejonami oraz odbiór i utylizacja zużytych materiałów eksploatacyjnych
- ZP/12/2024 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów
- ZP/CZD/064/24 DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH - 2 pakiety
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych, komputerów przenośnych oraz tablic interaktywnych
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze oraz Sądów Rejonowych w Kamiennej Górze, Lwówku Śląskim i Lubaniu.
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.