eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Przeglądy roczne instalacji gazowych, usuwanie nieszczelności gazowych w zasobach KZGM w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2024-02-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeglądy roczne instalacji gazowych, usuwanie nieszczelności gazowych w zasobach KZGM w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241031620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Michała Grażyńskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-126

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kzgm.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeglądy roczne instalacji gazowych, usuwanie nieszczelności gazowych w zasobach KZGM w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-108d34fd-aaeb-11ee-a06e-7a3efa199397

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00094764

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00013670

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NZ.231.098.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:
1)Zakres A - Kontroli stanu technicznego instalacji gazowych w budynkach, zgodnie z art. 62 ustawy Prawo Budowlane obejmującej:
a) Przegląd poziomów i pionów instalacji gazowej (również w lokalach nie eksploatujących instalacji gazowej, jeżeli piony przez nie przebiegają),
b) Sprawdzenie oznakowania pomieszczenia kurka gazowego wraz z informacją o jego lokalizacji oraz czy przewody gazowe piwnicach pomalowane są na kolor żółty,
c) Przeglądy dostępu do zaworów gazowych i oceny jego stanu technicznego
d)Sprawdzenie przejść przewodów przez przegrody budowlane zewnętrzne i wewnętrzne,
e) Kontrola szczelności połączeń spawanych, gwintowanych, lutowanych, zaciskowych i zaworów gazowych,
f) Kontrola prawidłowego przebiegu i szczelności instalacji gazowej od zaworu głównego do urządzeń gazowych odbiorczych w lokalach,
g) Sprawdzenie obecności gazu przy pomocy eksplozymetru w sanitarnych kanałach zbiorczych,
h) Sprawdzenie obecności gazu we wnękach gazomierzowych, szczelności połączeń i stanu gazomierza,
i) Sprawdzenie stanu urządzeń gazowych w lokalach i prawidłowości ich działania,
j) Sprawdzenie stanu elastycznych podłączeń urządzeń gazowych pod kątem zgodności z wymaganymi atestami,
k) Sprawdzenie stanu technicznego przewodów spalinowych odprowadzających spaliny z urządzeń gazowych do kanałów spalinowych,
l) Sprawdzenie stanu technicznego kratek wentylacyjnych,
ł) Sprawdzenie czy w lokalu występują urządzenia podłączone do butli gazowej.
2) Zakres B - Doraźnych kontroli stanu technicznego instalacji gazowej w budynkach polegających na wykonaniu czynności opisanych w ppkt. 1).
3) Zakres C - Usuwanie nieszczelności instalacji gazowych polegające na:
a) przewinięciu instalacji w miejscach stwierdzonych nieszczelności bez użycia materiału
b) wymianie kurka gazowego o średnicy od 15mm do 25 mm w lokalu
c) wymianie kurka gazowego o średnicy od 32 mm do 65 mm w budynku
d) wymianie odcinka rury czarnej spawanej/skręcanej o średnicy od 15 mm do 25 mm w lokalu
e) wymianie odcinka rury miedzianej lutowanej/zaciskanej o średnicy od 10 mm do 28 mm w lokalu
f) wymianie odcinka rury czarnej spawanej/skręcanej o średnicy od 32 mm do 65 mm w budynku(piony, poziomy)
h) wymianie podejścia pod gazomierz
i) wymianie kształtek na instalacji wewnętrznej-stalowych i miedzianych (kolana, mufy, nyple,ś rubki o średnicy od 15 mm do 28 mm)
j) wymianie kształtek na instalacji w budynku (kolana, mufy, nyple, śrubki o średnicy od 32 mm do 65 mm)
k) napełnieniu instalacji gazowej po usunięciu nieszczelności
l) wykonaniu próby szczelności instalacji gazowej po każdej naprawie.
2. W nieruchomościach zarządzanych przez Zamawiającego występują zarówno lokale z instalacją skręcaną, mieszaną oraz spawaną. Zestawienie ilości budynków i lokali objętych przeglądem instalacji gazowej wraz z rodzajem instalacji gazowej zawiera załącznik nr 2 do projektowanych postanowień umowy.
3. Zamawiający będzie zlecał usuwanie nieszczelności w zależności od potrzeb do kwoty wynikającej z kosztorysu ofertowego. Rozliczenie prac polegających na usuwaniu nieszczelności instalacji gazowej będzie odbywać się kosztorysem powykonawczym zgodnie z zapisami § 5 pkt 5 projektowanych postanowień umowy.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami (Załącznik nr 3 do SWZ), a w zakresie usuwania nieszczelności instalacji dodatkowo przedmiar robót (załącznik nr 4 do SWZ).
UWAGA! Przedmiar w formacie ATH załączony jest pomocniczo.
W przypadku wystąpienia rozbieżności pomiędzy przedmiarem zamieszczonym w formacie PDF a przedmiarem w formacie ATH wiążące są zapisy przedmiaru robót zamieszczonego w formacie PDF.
5. Wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy (klauzula społeczna).
Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę został określony w § 9 projektowanych postanowień umowy (Załącznik nr 3 do SWZ).
7. Wymóg spełniania wymagań określonych przez przepisy ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. 2023 poz. 875) został określony w § 8 ust. 12 projektowanych postanowień umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
6. Przedmiotowe środki dowodowe. Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 353160,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 666724,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 353160,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Instalacyjno-Budowlane BAD-BUD Teodor Badiura

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6270010916

7.3.4) Miejscowość: Chorzów

7.3.5) Kod pocztowy: 41-503

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 353160,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.